adexo3
۹۷۲۶۲۸
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

شایعه وقوع سیل خطرناک در کردستان تکذیب شد

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کردستان شایعات وقوع زودهنگام سیل خطرناک در استان را نگذیب کرد و گفت: سیلی در کار نیست.

خبرگزاری تسنیم: این‌‌روزها شایعاتی مبنی بر وقوع زودهنگام سیلی خطرناک در استان کردستان در فضای مجازی بازنشر شد که معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان آن را تکذیب و تاکید کرد بر اساس پیش‌بینی‌های این سازمان، سیلی در کار نیست.

علی پناهی، معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان کردستان با بیان اینکه هشدارهای منتشره مبنی بر وقوع سیل در استان تنها یک شایعه است، اظهار داشت: براساس بررسی نقشه‌ها و خروجی مدل هواشناسی از امروز تا صبح روز چهارشنبه، در نواحی غربی و جنوبی استان بارش پراکنده و در دیگر نقاط بارش ضعیف و احتمالی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از صبح روز چهارشنبه تا پنج‌شنبه در آسمان استان بارش باران و در ارتفاعات و گردنه‌ها بارش برف و باران و در برخی نقاط مه و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان کردستان گفت: میزان بارش‌های این سامانه در نواحی جنوبی و غربی استان بیشتر بوده که سبب آبگرفتگی‌های موقت در روز چهارشنبه خواهد شد و در روز جمعه نیز با تضعیف ناپایداری بارش، به صورت پراکنده اتفاق خواهد افتاد.

پناهی گفت: سامانه‌ بارشی فعال و شدید در استان پیش‌بینی نشده و بارش‌ها در حالت طبیعی رخ خواهد داد و مردم و کشاورزان نگران نباشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مثل کرونا قبل از ۲۲بهمن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج