۹۷۳۸۸۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تنفس هوای مطلوب در اولین روز سال

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، هوای تهران در حال حاضر در شرایط مطلوب است و پیش‌بینی می‌شود که این وضعیت ادامه داشته باشد.

خبرگزاری ایسنا: بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، هوای تهران در حال حاضر در شرایط مطلوب است و پیش‌بینی می‌شود که این وضعیت ادامه داشته باشد.

بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در ساعات اولیه امروز (۱ فروردین) شرایط جوی مساعد همراه با تردد اندک خودروها کیفیت هوای پایتخت را در محدوده سالم قرار خواهد داد.

طی روز با افزایش میزان ناپایداری جوی و وزش باد در برخی ساعات بعد ازظهر، شرایط مناسب جهت پراکندگی آلاینده‌ها فراهم می‌شود و کیفیت هوا در شرایط مطلوب باقی خواهد ماند. انتظار می‌رود امشب با تداوم وزش باد مؤثر کیفیت هوا در شرایط سالم قرار بگیرد.

این شرایط جوی تا صبح فردا (۲ فروردین) ادامه دارد و کیفیت هوا همچنان در محدوده سالم قرار خواهد داشت. به تدریج با رشد ابرناکی، بارش باران در ساعت بعد ازظهر و وزش باد نسبتاً شدید تا اواخر فردا از غلظت آلاینده‌ها کاسته می‌شود و کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده سالم و پاک قرار می‌گیرد.

بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص میانگین ۶۵ در شرایط سالم قرار داشت و کیفیت هوای هم اکنون نیز با شاخص میانگین ۶۹ همچنان در شرایط سالم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج