۹۷۴۲۰۶
۲ نظر
۵۰۱۴
۲ نظر
۵۰۱۴
پ

انهدام باند سارقان حرفه‌ای در کرج

سردار محمدیان از دستگیری سارقان خودرو و لوازم داخلی آن که اقدام به ۵۰ فقره سرقت در مناطق مختلف شهر کرج کرده بودند خبر داد.

خبرگزاری میزان: سردار"عباسعلی محمدیان" فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در پی ارجاع پرونده‌های متعدد سرقت خودرو‌های پژو ۴۰۵ و پژو پارس به پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: تیمی متشکل از کارآگاهان در راستای شناسایی سارقان و کشف سرقت‌ها تحقیقات گسترده پلیسی را انجام تا این که در نهایت ۲ تن از سارقان سابقه دار را که در اطراف کرج ساکن هستند و اخیرا تردد‌های زیادی به شهر کرج داشتند را شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی استان افزود: نامبردگان در اواخر شب گذشته سوار بر یک دستگاه خودرو پراید در یکی از مناطق کرج مشاهده و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی ادامه داد: متهمان در ابتدا منکر هرگونه سرقتی شدند، اما در مواجه با مستندات موجود لب به اعتراف گشوده و اقرار کردند که نیمه‌های شب با یک دستگاه خودرو پراید به کرج آمده و خودرو‌هایی که در حاشیه خیابان پارک و از سیستم ایمنی مناسبی برخوردار نبودند را شناسایی و پس از سرقت، خودرو‌ها را به حاشیه شهر منتقل و قطعات آن را به سرقت برده و سپس رها می‌کردند.

سردار محمدیان با بیان این که متهمان به ۵۰ فقره سرقت خودرو و داخل خودرو اعتراف کرده اند گفت: ارزش اموال مسروقه ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: تا کنون ۱۵ نفر از مال باختگان شناسایی شده اند و تلاش برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

      اعدام فوری

    • بدون نام

      فقط گرفتن سارق بعدهم موردرفعت وبخشش فایده نداره مردم فریب دادن است باید عضوسار.ق راقطع کرد تادرسی بشه برای دیگران...قانون بایدقاطع باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج