adexo3
۹۷۸۴۴
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

عکس: فصل خون در راه است! (۱۶+)

خودروهای جدید به لحاظ خوش ساخت بودنشان ، صدا و لرزش کمتری را به درون اتاق منتقل می کنند و همین ، باعث می شود راننده و سرنشینان خودرو ،سرعت برق آسای خودرو را احساس نکنند مگر در لحظه ای که خدای ناکرده ، تصادفی رخ بدهد. فریب سکوت و آرامش درون خودرو را نخورید.

عصر ایران: عید نوروز که می رسد، در کنار تمام شادی ها و شادکامی ها ، "فصل خون" نیز در جاده ها رقم می خورد. طبق آمار بیش از ۶ درصد کل تصادفات رانندگی در سال ، فقط در ایام نوروز رخ می دهد.

خیلی از کسانی که در تصادفات نوروزی جان خود را از دست داده اند و اینک در آستانه نوروز ۹۳ در گورستان آرمیده و به قول پروین اعتصامی "سائل فاتحه و یاسین" اند ، وقتی خبرهای مربوط به تصادفات را می خواندند یا تصاویرش را می دیدند، هرگز گمان نمی کردند که روزی خودشان در سانحه رانندگی وحشتناکی کشته شوند و تبدیل به یکی از اعداد در آمارهای تصادفات شوند.

دیدن عکس های حوادث رانندگی که رنج و مرگ مردمان را به تصویر می کشد ، به ویژه در ایام منتهی به جشن نوروز ، هرگز خوشایند نیست. اما اگر تلنگری باشد بر فرد فرد ما که بیشتر احتیاط کنیم و باعث شود که دچار سانحه نشویم ، کشته نشویم و نکشیم ، حتماً مفید است.

مواظب باشید امسال در جاده ها کشته نشوید و کسی را نکشید. اگر ماشین تان از نظر ایمنی ضعیف است ، بیشتر دقت کنید تا قربانی نشوید. اگر بدنه خودروی تان قدرتمندی دارد ، باز هم بیشتر مراقب باشید تا خدای ناکرده کسی را نکشید.مواظب خودتان و دیگران باشید.

یادتان باشد که وقتی سرعت خودرویی به بیش از ۸۰ کیلومتر در ساعت رسید، هر تصادفی می تواند خطرناک باشد. به آهن و لاستیک اطمینان نکنید. خودروهای جدید به لحاظ خوش ساخت بودنشان ، صدا و لرزش کمتری را به درون اتاق منتقل می کنند و همین ، باعث می شود راننده و سرنشینان خودرو ، سرعت برق آسای خودرو را احساس نکنند مگر در لحظه ای که خدای ناکرده ، تصادفی رخ بدهد. فریب سکوت و آرامش درون خودرو را نخورید. کافی است کنار جاده بایستید و ببینید خودروها با چه سرعت وحشتناکی از کنارتان می گذرند.

دوست داریم بعد از عید نیز با سلامتی کامل در کنار هم باشیم بی آن که عزیزی از بین ما رفته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مازیار

      خداوکیلی ایام عید رو به کام خودتون و دور بریاتون تلخ نکنین . عجله نکنین !!

      پاسخ ها

      • dorsa

        اونم مثبت بزنم اشتباهی منفی زدم؛ ببخشید به خدا

    • بدون نام

      خیلی وحشتناکه ،سردرد گرفتم ، خواهشا مواظب خودتون و بقیه سرنشینا باشید

    • بدون نام

      خدا به خير كند

    • اسماعیل

      خدا وکیلی ببینیت و بیشتر دقت کنید یک ماشین خارجی میبینید تا کی شاهد باشیم

    • ایپک

      عامل اکثر این تصادفات ماشینهای سنگینه که رانندهاشون نهایت بی احتیاطی ان.من خودم بارها تو جادهها دیدم که راننده کامیون تو ماشینش چرت میزنه و زیگزاگی حرکت میکنه.اگه ایام عید حداقل ماشین سنگین تو جادهها تردد نکنه خیلی امار تصادف میاد پایین

    • سايه

      تا دل بخواد پرايد هس

      پاسخ ها

      • مازیار

        پراید بودنش مهم نیست احتیاطش شرطه

    • saeed

      مراقب باشیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییید

    • محمودي

      باخريدخودروعلاوه براينكه همنوع خودرابادودخفه ميكنيم بلكه شاهداينچنين حوادث ناگواري هستيم.گاه وقتي خيابانهاي ديگركشورهاراميبينم حسرت ميخورم كه چقدر خيابوناشون خلوته.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج