۹۷۹۹۸۱
۹۰ نظر
۵۰۱۸
۹۰ نظر
۵۰۱۸
پ

بررسی فرضیه حمله به نژاد ایرانی با کرونا در سیما

رئیس فرهنگستان علوم اسلامی در برنامه «عصر» شبکه افق گفت: احتمال طبیعی بودن ویروس کووید۱۹ کم و دست‌ساز بودنش توسط بشر بالاست، زیرا این احتمال با نوع کارکرد این ویروس که مردم را از عرصه دنیای حقیقی به عرصه دنیای مجازی سوق می‌دهد قوی‌تر می‌شود.

پایگاه اطلاع رسانی سیما: قسمت دیگری از برنامه گفت‌وگومحور «عصر» روی آنتن این شبکه رفت.

مهمان حضوری برنامه حجت الاسلام سید محمدمهدی میرباقری رئیس فرهنگستان علوم اسلامی بود. طی برنامه ارتباط اینترنتی با دکتر کوین برت استاد دانشگاه و نویسنده از ویسکانسین، دکتر مایکل جونز استاد دانشگاه از ایندیانا و دکتر علی کرمی متخصص بیوتکنولوژی پزشکی، فوق تخصص مهندسی ژنتیک و استاد دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله(عج) برقرار شد. مجری کارشناس برنامه نادر طالب‌زاده بود.

میرباقری گفت: جنبه‌های فرارشته‌ای و نگاه تمدنی بحران شیوع بیماری کرونا در سراسر جهان کم‌کم دارد جدی می‌شود و ما به‌ناچار باید به آن بپردازیم. ما در فضای رقابت تمدنی بین تمدن اسلام و تمدن پایانی غرب (لیبرال ـ دموکراسی) قرار داریم.

وی تصریح کرد: احتمال طبیعی بودن ویروس کووید۱۹ کم و دست‌ساز بودنش توسط بشر بالاست، زیرا این احتمال با نوع کارکرد این ویروس که مردم را از عرصه دنیای حقیقی به عرصه دنیای مجازی سوق می‌دهد قوی‌تر می‌شود.

رئیس فرهنگستان علوم اسلامی اظهار کرد: در واقع نظام سلطه از این ویروس برای عبور از بحران تمدنی غرب، بحران‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و انسانی آن و ایجاد حکمرانی مجازی در جهان و کنترل هر چه بیشتر جهان توسط او در فضای مجازی استفاده می‌کند. در حال حاضر جامعه جهانی در رزمایشی بزرگ برای عبور از دنیای حقیقی و ورود به دنیای مجازی قرار دارد.

وی افزود: غرب برای عبور از چالشی که انقلاب اسلامی برای او ایجاد کرده است و رقابت تمدنی اسلام با تمدن او از این ویروس بهره می‌جوید و تدبیر می‌کند جهان را به نظم پیچیده‌تر مادی با رقبای کمتر تمدنی سوق بدهد.

میرباقری به تلاش تمدن غرب با استفاده از ویروس کووید۱۹ برای ایجاد آرمان‌شهر کلبه الکترونیکی اشاره کرد و گفت: تمدن اسلام باید بکوشد در این شرایط جهان را به عصر ظهور سوق بدهد.

بررسی فرضیه حمله به نژاد ایرانی با کرونا در سیما

وی اظهار کرد: بشر مدرن با زیر پا گذاشتن تعالیم انبیا و پشت کردن به اخلاق انبیای الهی ـ که اخلاق بندگی است ـ و استکبار بحران‌های زیست محیطی را رقم زده است. ویروس کووید19 و بیماری کرونا مثل بسیاری از بحران‌های زیست محیطی ناشی از این است که بشر در دوران مدرن احساس کرد می‌تواند در عالم خدایی کند.

رئیس فرهنگستان علوم اسلامی هشدار داد: بشر چاره‌ای جز توجه به معنویت، توجه به خدای متعال، تسلیم شدن در تعالیم انبیای الهی و بازگشت به دامن انبیا و زیست در بوم انبیا ندارد و باید استکبار خود را زمین بگذارد و دو باره در مقابل خداوند تواضع کند.

وی بحران شیوع بیماری کرونا در جهان را تسریع در افول و زوال غرب از باطن و در پی آن انفجار و جهش معنوی در غرب دانست.

کوین برت گفت: در حال حاضر دکترین تمدن جهانی به بن‌بست رسیده است. به نظر من همان رهبرانی که دستور قتل ژنرال سلیمانی را صادر کردند احتمالاً دستور به ساخت و انتشار ویروس کرونا را به عنوان جنگ میکروبی آغاز کردند.

وی افزود: هدف عمده این جنگ میکروبی ایران و چین بوده است. اطرافیانی که اطراف ترامپ هستند نگران قدرت گرفتن اقتصادی کشوری مثل چین هستند و می‌خواهند مانع این امر شوند.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: هم‌اکنون ما در عصر تشدید تقابل خیر و شر هستیم. شرمسارم بگویم مقامات ایالات متحده خواسته‌اند نقش شر را ایفا کنند.

وی در خصوص وضعیت آینده آمریکا در بحران کرونا گفت: اگر زنجیره تأمین مایحتاج مردم دچار اختلال شود و کالایی برای عرضه در فروشگاه‌ها نباشد مشکل خواهیم داشت و احتمالاً شاهد ناآرامی‌هایی در آمریکا باشیم.

این نویسنده در خصوص عواقب سیاسی حرکت به سمت حق مطلق بیان کرد: شمار زیادی از مردم آمریکا متوجه شده‌اند قدرت‌های غربی در باره مسائل کلان و مهم دارند به آنها دروغ می‌گویند. این امر موجب نوعی بی‌ثباتی در نظام سیاسی و نظم جهانی می‌شود. ما شاهد تشدید تقابل حقیقت و دروغ در کنار تقابل خیر و شر هستیم.

مایکل جونز گفت: در ایالات متحده از علم به عنوان مؤلفه‌ای برای نابودی فرآیند دموکراتیک استفاده می‌شود. در ایالات متحده می‌کوشند از ویروس کرونا برای استیفای قدرت از دست‌رفته آمریکا استفاده کنند.

وی مطرح کرد: نیت افرادی که می‌خواهند نظم و قاعده خودشان را به ما تحمیل کنند این است که می‌خواهند دنیایی داشته باشند که در آن ما به کلیسا و مراکز مذهبی نرویم و به سراغ فحشا برویم.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: در حال حاضر به منطقه سیسیل مواد غذایی نمی‌رسد، چون عملاً دولت محلی آن ورشکست شده است. مردمی که دچار گرسنگی شده‌اند در خانه نمی‌نشینند و دست روی دست نمی‌گذارند تا بمیرند. هر چه جریان قرنطینه شدن طولانی‌تر شود واکنش‌های مردم توأم با خشم بیشتری می‌شود.

وی در ادامه افزود: ما به دنبال خشونت نیستیم، ولی اگر خشونتی اتفاق بیفتد خروجی خوبی خواهد داشت.

مایکل جونز اظهار کرد: در این وضعیت عده محدودی از حاکمان، ثروتمندان و قدرت‌سالاران مثل بیل گیتس استراتژی خودشان را دنبال می‌کنند. استراتژی آنها این است که این قرنطینه را تا فصل تابستان حفظ کنند.

وی اعلام کرد: آنها از حفظ قرنطینه در آمریکا دو هدف را دنبال می‌کنند. یکی ایجاد شرایطی برای پیروزی دو باره دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و دیگر اینکه اقتصاد را به نقطه نزدیک به صفر برسانند و سپس آن را به طرز دلخواه خود بازسازی کنند.

این استاد دانشگاه وضعیت منحصر به فرد نیویورک در شرایط کنونی را ناشی از واقعه 11 سپتامبر دانست و تصریح کرد: وقتی آن دو برج دوقلو سقوط کردند انبوهی از توده‌های ابری سمی در هوا پخش شد. این هوای سمی وارد ریه‌های مردم نیویورک شد و موجب شد دستگاه تنفسی آنها نابود شود. همه کسانی که در نیویورک بودند دچار ناراحتی‌های ریوی شدند. همین موضوع نشان می‌دهد چرا آمار مرگ و میر در نیویورک این‌قدر بالاست. در دیگر جاهای آمریکا شاهد چنین وضعیتی نیستیم.

کرمی به پروژه تعیین توالی ژنوم ایرانیان اشاره کرد که در سال 2011 در دانشگاه استنفورد با کمک 250 هزار دلاری بنیاد پارسا راه‌اندازی شد و گفت: ژنوم 114 ایرانی از اقوام مختلف به بهانه به دست آوردن تفاوت‌های ژنتیکی اقوام مختلف ایرانی برای اهداف بشردوستانه و در اختیار قرار دادن این اطلاعات به شرکت‌های دارویی برای ساخت داروهای اختصاصی نژاد ایرانی به‌طور کامل تعیین توالی شد، اما در اصل اهداف خاص و تجاری پشت این پروژه قرار دارد.

وی تصریح کرد: اطلاعات این پروژه از لحاظ ژنتیکی، پزشکی، پیشگیری، تشخیصی، ساخت واکسن‌ها و داروها و کیت‌های تشخیصی میلیاردها دلار برای آنها ارزش مادی دارد.

این فوق متخصص مهندسی ژنتیک اعتراض کرد: دانشگاه استنفورد به چه حقی وقتی دولت ایران اجازه نداد این پروژه در خاک ایران انجام شود از ژنوم ایرانیان خارج از کشور استفاده می‌کند؟

وی با استناد به گفته رکسانا دانشجو یکی از اعضای این پروژه مبنی بر در اختیار قرار دادن اطلاعات پروژه به دانشمندان دیگر اظهار کرد: بارها با ایشان مکاتبه کردیم و در سال 2012 شخصاً به ایشان ایمیل دادم که شما ایرانی هستید، حداقل ذره‌ای عِرق ملی داشته باشید و این اطلاعات را در اختیار ما قرار بدهید تا ما به ملت خودمان خدمت کنیم. بعد از هشت سال هنوز این اطلاعات در اختیار ما قرار نگرفته است. می‌دانیم هرگز این اطلاعات را به ما نخواهند داد.

این متخصص بیوتکنولوژی پزشکی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم با پیگیری‌هایی که انجام می‌شود به حقوق ملت ایران برسیم و این اطلاعات به‌طور کامل به ملت ایران برگردد. بسیاری از حقوقدان‌ها با ما تماس گرفته‌اند. تماس‌هایی از مجلس داشته‌ایم. قرار است وزارت امور خارجه هم در باره صحبت‌های قبلی‌‌ام و هم این پروژه اقدامات جدی انجام بدهد.

وی تأکید کرد: دست‌اندرکاران این پروژه حق ندارند از این اطلاعات برای کمپانی‌های دارویی خودشان جهت تولید دارو برای مردم ایران استفاده کنند.

کرمی خاطرنشان ساخت: مسئولین وزارت بهداشت باید مراقبت کنند. کمپانی‌های دارویی ما و اساتید دانشگاه‌های ما باید در این زمینه مطالعه کنند.

وی از مسدود ساختن سایت پروژه و از دسترس خارج کردن سایت (Iranian Genome) پس از آخرین اظهاراتش در برنامه «عصر» خبر داد.

این استاد دانشگاه در خصوص پروژه دین‌زدایی به روش ژنتیکی و پروژه (fun vax) هشدار داد و گفت: اینها به دنبال نژادهای ایرانی خاص، اقوام، فرهنگ، تمدن و دین و اعتقادت مذهبی ما هستند.

وی اعلام کرد: الان تهدیدات بیولوژیکی از تهدیدات جدی دنیاست.

کرمی با استناد به اظهارات هنری کیسینجر در سند محرمانه امنیت ملی آمریکا (NSSM-200) گفت: به گفته کیسینجر یکی از اولویت‌های سیاست خارجی آمریکا باید کنترل جمعیت (depopulation) باشد. یکی از روش‌های کاهش جمعیت اپیدمی‌ها و شیوع ویروس‌هاست.

وی به ثبت اختراع ویروس کرونا در سال‌های 2014، 2017 و 2018 اشاره کرد و خبر داد: در پروژه‌ای اقدام به ساخت واکسن کرونا کرده بودند.

میرباقری خاطرنشان ساخت: اگر جنگ بیولوژیک است باید در مقابل آن قدرتمند شویم و موازنه قدرت در جهان را به نفع خودمان تغییر بدهیم و وارد عصر ظهور شویم.

وی گفت: شیوع ویروس کووید19 و بیماری کرونا می‌تواند منتهی به افزایش سرعت افول و فروپاشی تمدن غرب و ورود به نظم معنوی و عصر ظهور شود.

رئیس فرهنگستان علوم اسلامی در پایان تأکید کرد: ما باید در مقیاس تمدنی به این واقعه نگاه کنیم و دیدمان محدود نباشد و تصمیماتی در مقیاس رقابت تمدنی بگیریم تا ان‌شاءالله بتوانیم این پدیده را تبدیل به بستری برای ورود به جهان پر از معنویت، اخلاق و گرایش‌های توحیدی و عصر ظهور کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لعنت بر آمریکا

      پاسخ ها

      • sajad

        مگه از نژاد ایرانی هم چیزی مونده ؟

      • بدون نام

        تا چیزی به لحاظ علمی ثابت نشه نمیشه به راحتی نظر داد

      • بدون نام

        اکثرا مثل نماینده اقا تهرانی تابعیت آمریکا رو دارند فیلم نیاید

      • بدون نام

        نژاد قدیم بود یه چیزی نه الان ایرانی ها همه داغون چیش رو بخوان نابود کنند نابود کردین خودتون

      • ali7moin

        تو این مورد امریکا هیچ کاره اس
        این کار چینه

      • بدون نام

        یعنی واقعا کار روسیه ست ؟

      • بدون نام

        فعلا هر چی لعنت و مرگ داره میاد سمت خودمون،از بس مرگ بر این و اون دادیم خودمون همیشه عزا داریم،من عاشق امریکا هستم و میمیرم به خدا واسه اقای ترامپ

      • بدون نام

        ۰۴:۲۸
        خب آقای ترامپ را دوسش داشته باش اما حالا لازم نیست برای آقای ترامپ بمیری . حیف میشی

      • بدون نام

        علوم اسلامی.طب اسلامی.جمهوری اسلامی .همه چی اسلامی ولی نه اسلام واقعی.اسلام دست ساز .....

      • بدون نام

        همش چرت وپرت میگن چراباورمیکنید.مافقط ازنظرتجهیزات عقب هستیم بخاطر همین تلفاتمان.بالاس اگرقرنطینه میکردن که نکردن تقصیر به این چیزاربط میدن فقط همین مقشردولت است

      • amb

        به دو نفر میلیونها دلار پول ملت بدبخت تقدیم میکنند که بیان پای تلویزیون و چرت و پرت تحویل ملت بدن ،تازه برنامه ای که مخاطب خاص داره ته عام
        بخدا پول خرج ملت کنید خودمون میگیم کار آمریکاست

      • بدون نام

        جالبه!!!یعنی ایران و چین که اتفاقا کافر و کمونیست هم هستن شدیم حق و اونطرف باطل!!!حالا بین اسلام و غرب شاید توجیح بشه ولی چین؟؟؟بابا اینها حتی خدارو منکر هستن اونوقت طرف حق بودن و ما نمیدونستیم.

      • بدون نام

        ازطرف میگن ۱۵۰ سیاه پوست در عرض دوروزدراثرکر نامردن.پس چه ربطی داره

    • بدون نام

      اگر برا ژن ایرانی بوده چرا الان بیشتر ژن اروپایی و آمریکایی دارن می میرن؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خداییش حیف وقت نیس صرف این برنامه ها میشه.چن نفر میشینن ،همش حرف همیگه رو تایید میکنن.ذوق هم میکنن ک چقد حرف خوبی زدن.

      • بدون نام

        از کجا میدونی که اونها بیشتر میمیرند؟ آمار اونها معلومه. اما آمار ایران هم معلومه؟

      • بدون نام

        حتما ژن ما مقاوم تر دیگه وگرنه عاشق چشم و ابرومون نیستن که

      • بدون نام

        خوبه یکم درست بخونی متوجه میشی اصلا سوالت اشتباهه...

      • بدون نام

        کی گفت برای ژن ایرانی بوده. 100 بار کلمه جهان رو گفت

      • بدون نام

        اگه اخبارنیم ساعت است ۲۰دقیقه داره میگه امریکاتلفاتش بیشتره وهزارتهمت دیگه به این و اون میبده.که مردم فقط فکرشان ازایران و اشتباهات خودی دوربشه .

    • یکی

      این برنامه ها بدون حضور استاد رائفی پور کوچکترین ارزش علمی ندارند.. چرا تلوزیون از ایشان که بزرگترین توطئه شناس کل خاورمیانه است دعوت نکرده است؟.. متاسفانه صهیونیزم بین الملل نه تنها در پایتخت که در سایر برنامه های صداوسیما هم نفوذ کرده است

      پاسخ ها

      • حرف حساب

        با پایتخت چکار داری برادر
        این صدا سیما صد تا برنامه منحرف تر از پایتخت هم داره
        حالا شما کلید کردید رو این
        ..چون ۶ تا ساختن میخواین زمینشون بزنین..

      • بدون نام

        این جناب استاد، کارشناس حسابداری و متولد 63 هستن کمی تعقل کنید محض رضای خدا

      • داود

        یعنی شما واقعا نمی فهمید که این بابا داره رائفی پور را مسخره می کنه؟؟؟

    • بدون نام

      ایران درست مسلمان زیاد داره ولی چین چی چند تامسلمان داره استدلال خوبی نیست ولی اینکه. دست ساز باشد میشه بحث کرد ولی ربطش بدن به اخرالزمان کار روحانیت است استدلال محکمی ارایه نمیشه

      پاسخ ها

      • مهرشاد

        دورنبست روزی که مردم دنیا بااستغاثه به درگاه خداوند طلب منجی میکنند.صبرداشته باش دوست عزیز اون شرائطی که دنیا به این روزمیرسیدرونمیدونستیم .اینکه فتنه بزرگ آخرالزمان ازشرق شروع میشود آیا مصداق پیدا نکرد.

    • بدون نام

      واقعا حیف وقت و هزینه که سیما داره تلف می کند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        صد حیف،من اصلا تماشا نمیکنم،

    • بدون نام

      درود بر شما

    • بدون نام

      کار این چینی هاست

    • بدون نام

      برید تو آزمایشگاه بررسی کنید و ثابت کنید چرا عادت کردید بدون مدرک حرف بزنید ؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تریبون دستشونه دیگه

    • بدون نام

      وخت پر کردن سیما شده

    • بدون نام

      شما که بر اساس آمارتون، تلفاتتون خیلی کمتر از اروپا و امریکاست، چطور پس بر اساس ژنوم ما ساخته شده؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایول

      • بدون نام

        خودت داری میگی: بر اساس آمارتون
        یعنی واقعا آمار اینها را باور میکنی؟

    • بدون نام

      شما که بر اساس آمارتون، تلفاتتون خیلی کمتر از اروپا و امریکاست، چطور پس بر اساس ژنوم ما ساخته شده؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نگفته بر حسب ژنوم ما ساخته شده
        میگه برنامه های بعدیشون اینه..که از طریق دارو پول به جیب بزنن
        یکم درست بخونید بد نیست

    • بدون نام

      معمولا درچنین نشستهایی افرادبا دیدگاههای مختلف به بحث میپردازند.وقتی همه یک دیدگاه دارند بحث کاملا یکجانبه وبدون پاسخگویی است.اینم مثل کلاسهای آقای ازغدی شد

    • ....جانم فدای ایران

      این عمل کثیف فقط کار چین کمونیست است .

      پاسخ ها

      • ایرانی

        اگر به کمونیست باشه فعلاً از خدا پرست ها دارند بهتر عمل میکنند کاری به کسی ندارند فقط این افکار های نژادپرستانه شما هستش که موجب توهم و توطئه به وجود میاد

    • بدون نام

      اگر کار بشر باشد حتماکار کشور چین میباشد چگونه این ویروس فقط در یک شهر چین سرایت کرد این همه آمادگی چگونه امکان دارد

    • شهروند

      ما چه چالشی برای غرب و دنیای مدرن هستیم ،فقرمان را کاهش دادیم‌،اختلاس نداریم ،تورم پنجاه درصدی نداریم ،پراید نداریم و هزار درد بی درمان .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقن

    • شهروند

      ما چه چالشی برای غرب و دنیای مدرن هستیم ،فقرمان را کاهش دادیم‌،اختلاس نداریم ،تورم پنجاه درصدی نداریم ،پراید نداریم و هزار درد بی درمان .

    • بدون نام

      برادران چینی بدون ویروس کرونا هم در حال نابودی ایران،وایرانی بوده وهستند،عرضه محصولات بی کیفیت چینی نه تنها مصرف کنندگان را به دردسر انداخته،بلکه کلیه شرکتها،تولیدیها،قطعه سازها،کارگاههای کوچک و بزرگ را ورشکست کرده.موجودات دریایی جنوب را غارت کردند.،.........وصد هامورد دیگر.دراخرهم این ویروس کوفتی تیر خلاصی است به تمام جهانیان.

    • نقی

      کار داداش چینه دیگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اهریمن ستمکارعقرب جراره ای ننگ ونفرین تاقیامت برال ترامپ

    • رسول

      این فرضیه سازی ها رو کنار بگذارید. ابرهای سمی در نیویورک موجب شده که آمار مرگ و میر آنجا بالا باشد یعنی چه؟ اون وقت چه اتفاقی در تهران و قم افتاده که آمار آنها بالاست؟ حرفی نزنید که با منطق نخواند و با گذشت زمان مشخص شود اشتباه است که دامان حرفهای صحیح را هم بگیرد.

    • بدون نام

      سیاست پدر ومادر نداره .شیطان که بشه پوست مار هفت خط بشه منفعت وپول کجاست مار هم انجاست. صد رحمت به مار طبیعت تا اذیت نشه نیش نمیزنه

    • امیر

      تناقض اینجاست که از یک طرف این ویروس را کار امریکا میدانند و از طرف دیگر انرا دلیلی برای نابودی تمدن غربی

    • بدون نام

      شروع شد دیگه
      چهل سال مرگ بر امریکا بود
      چهل سال بعدی هم مرگ بر چین و روسیه است

    • بدون نام

      اگه این سناریوی غرب و آمریکا برای نابودی نژاد ایرانی است پس کشته های کشورهای خودشون تو این سناریو جزو سیاهی لشکر هستن عزیز؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

    • ایرانی وطن پرست (نه مزدور)

      اینو بی طرف میگم المان هم خیلی گرفته از قدیم گرفتن که المانی ها هم اریایی هستند و به ژن ایرا شبیه

      پاسخ ها

      • دونالد ترامپ

        تو که طرفدار اعراب و لبنان و عراقي تو چرا نگران ايراني؟

      • بدون نام

        نژاد آریایی از لحاظ علمی کاملا مردوده ...ما به مرمان خاورمیانه از لحاظ ژنتیک نزدیکتریم تا به آلمان ها

    • بدون نام

      کرونا کار آمزیکاست.....

    • بدون نام

      ایران تهدیدی واسه غرب نیست که بخوان نژاد ایرانی رو نابود کنند ایران منبع درامدشون واسه فروش سلاح به کشورهای همسایه هستش ایناهم میخوان بگن ما خیلی اطلاعات بالایی داریم ندانستن عیب نیست اما دروغ گویی عیب است
      از عزت ایران اسلامی میگیم بعد ی سفیر داخل کشورمون بهمون گوش زد میکنه مراقب حرف زدنمون باشیم قبلا امریکا و انگلیس میخوردن حالا چین و روسیه

    • بدون نام

      دو تا از بازیگرامون هم یادم میاد تبلیغ می کردند ترشح دهانی با چوب بستنی رو برای چی بود اون کارشون اشتباه نکنم اقای رادان بود با خانم گلشیفته

    • بدون نام

      فکر کنم امریکای دنبال ژن پسر اقای عارف بودن این بنده خدا راست می گفت ژنش برتر ما باور نمی کردیم

      پاسخ ها

      • ایرانی

        اصولاً ایرانی جماعت از چیزی که درک نکنند به تمسخر میگیرند تازه ما ایرانی ها میگم ویروس و میکروب چی هستند

    • دکتر طاها

      استاد میرباقری بسیار دقیق بحث را مطرح کرده اند واقعا برنامه فاخری است ... مجری کارشناس برنامه آقای طالب زاده نیز خودشان قربانی بیوتروریسم هستند .

      پاسخ ها

      • دونالد ترامپ

        يبار توي عمرت بيطرفانه قضيه رو ببين مجبور نيستي از لج غرب هر مزخرفي رو باور کني

      • بدون نام

        چقدر بدبختی خودت به خودت میگی دکتر :خخخخ

      • بدون نام

        ۱۱:۴۱
        مینو محرز هم در معرفی خودش میگه: من دکتر مینو محرز هستم
        ولایتی هم امضا میکنه: دکتر ولایتی!
        و هزاران مورد مشابه

    • m.m

      مگه ژن ایرانی هم مونده.ازدست شماهمه آواره این کشوراون کشورن.ماهم که موندیم ازسرواموندگیه.پانداریم فرارکنیم.

    • ناشناس

      این همه حرف زدید و تحلیل کردید امریکا متهم جلوه بدید این بار دیگه کار چینی هاست بالا برید پایین بیایید حقیقت تلخه مبدا کرونا چینه و هدفش تمام جهان هست همون طور که میبینید ارامش به ووهان برگشته چون مشخصه درمانش از اول دست خودشون بود و تمام اینا به خاطر سیاست های کمونیستی و پوله.

    • ناشناس

      لعنت به چین امیدوارم امریکا بزنه از صفحه روزگار محوش کنه

      پاسخ ها

      • ایرانی

        خداوند نسل شما ها که فقط به فکر جنگ و محو کردن فلان کشور به دست کشور دیگر منقرض کنه

      • بدون نام

        ایرانی ۰۶:۲۹
        خدا از زبونت بشنوه
        الهی آمین

    • امروز

      کاربر 00:11 محض اطلاع کشور چین بیش از 200 ملیون مسلمان دارد

      پاسخ ها

      • یکی

        ایا ژن ایرانیها مانند اقوام اروپایی وامریکایی وخلاصه تمام کشور های در گیر ویروس کروناست ؟ باور کردنی نیست

      • محمد

        اخوی میشه بفرمائید این آمارو دقیقا طبق کدوم منابع میگی؟؟خواهشا با سند ومدرک حرف بزن ای200میلیون دقیقا ازکجا آوردی؟چرا الکی دارید سنگ این چینی های کمنیست لجن خوارو به سینه میزنید؟؟کمنیست یعنی محکوم به فنا بس لطف بکنید از کمنیست دفاع نکنید اگه اسم خودتون واقعا گذاشتین مسلمان کمنیست یعنی کافر طبق دستوراسلام کافر هم یعنی عین نجاست یعنی نجاست محض یعنی نجس مطلق بس اگه بازم دوست دارید از نجاست دفاع بکنید دیگه حرفی نیست بسم الله...

      • بدون نام

        سرچ کن متوجه میشی در مناطق سین کیانگ و کاشغر و ترکستان چین میلیونها مسلمان وجود داره

    • بدون نام

      لطف کنید از این آقای استاد که انقدر مطالعات دارند بپرسید در بحبوحه بحران ووهان پروازهای ماهان به دستور کدام شخص یا نهاد ادامه یافت. ممنونم

    • مهرشاد

      پروفسور مریم میرزاخانی دانشجوواستادهمین استنفورد نبود .بازهم میتوان به مرگش بعنوان تروربیولوژیک شک نکرد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هر چیزی محتمله

      • ایرانی

        فقط میخواست به ایران باز گردد ولی به طور نامعلوم به سرطان دچار شد

    • بدون نام

      دست سازبودن این ویروس توسط انسان گزینه بسیاربالایی است اما اینکه این ویروس را فقط برای نژادایرانی تولیدکرده باشندبه نظربنده درست نیست چون این ویروس دنیا رابه تصرف خودش درآورده است ودرکل دنیا داردانسانهارا می کشدواین صحبتهایی که میشودو این مسئله را به زمان ظهورربط میدهندهم نادرست است چون درهیچ جا نشنیده ونخوانده ایم که حضرت مهدی (ع) باجنگ بیولوژیک ظهورکندبعضیها استدلالهاوبحثهایی می کنندکه درمیزان سوادشان بایدشک کرداگرغرب برنامه ژنوم را دنبال کرد ماکه درداخل کشوربرای نودونه درصدمردم پرونده الکترونیکی سلامت تشکیل داده ایم ووزارت بهداشت اطلاعات پزشکی ومریضی وگروه خون وژنوم تمام مردم ایران را دراختیار دارد

    • بدون نام

      نصف جمعیت لجن خوار جوجه کمنیست های چینی رو سالمندان تشکیل میدن جمعیت سالمند هم یعنی فقط هزینه چون جامعه ی سالمندی یعنی عملا غیرمولد که به تولیدناخالص داخلی وملی هیچ کمکی نمیکنه بلکه نهگداری از سالمندان هزینه های زیادی رو باتوجه به جمعیت سالمند چین برای نظام منحوس کمنیستی چین داره این ویروس کرونا دست ساز خود کمنیست های ازخدا بی خبر برای حذف جامعه غیر مولد یعنی همون سالمندان هست جناب سانسورچی بذاراین نظربنده نمایش,داده بشه خواهش میکنم چون میخوام نظر این دوستانی که همه مشکلات وبدبختی هاواختلاس ها وبی عرضه گی بی کفایتی و حتی تنبلی خودمون گردن آمریکا میندازن نظرشون چی خواهشا سانسورنکنید برام مهم

      پاسخ ها

      • ایرانی

        باز توهم و فکر تخیلات.....

    • بدون نام

      نژاد ایرانی؟!!!!
      کدوم نژاد!!!
      ملغمه ای از عثمانی و عرب و مغول
      همون بهتر نابود ش کنند
      تا ایرانی راستین نشو و نما کند

    • بدون نام

      برنامه ی فوق العاده ای بود.دکتر کرمی کلا با سند و مدرک دلایل بوجود اومدن این ویروسو توسط امریکا مطرح کردن.

    • مهرداد

      خداییش من که شک دارم به عقل این اساتید!!!

    • ستار

      خیلی جالب پاپ هم گفت در مورد خطرات زیست محیطی

    • بدون نام

      آمریکا کجا بود حاجی، کار چین لعنتی هستش

    • بی نام

      دستمزد کارگر ها را میدهند به این ها تا بیایند در رسانه میلی چرت وچرند بگویند لطفا نظرات را نمایش دهید.

    • بدون نام

      عده ای فقط بلدن یه سری حرف بی دلیل در نقد صحبت های مطرح شده در برنامه بزنن فکر کنم عده ای صحبت های کارشناس های برنامه رو متوجه نشدن و فقط دنبال عقده گشایی هستن

    • بدون نام

      این چرندیات دیگر دوره اش گذشته،تورابه خدا خودتان را مسخره جهان نکنید،اگر راه کار علمی باری مداوا بگو در غیر اینصورت برای خودت جوک. نگو. استاد جوک.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج