adexo3
۹۸۰۹۱۶
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

خبر وزیر اقتصاد درباره راه‌اندازی دادگاه تجاری

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه اقتصاد هوشمند راه میانبری برای جهش تولید است، از راه‌اندازی "دادگاه‌های تجاری" با هماهنگی قوه قضائیه در سال جاری با هدف بهبود فصای کسب‌وکار خبر داد.

خبرآنلاین: نشست وزیر اقتصاد، معاونان و مدیران وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور اسحاق جهانگیری ، معاون اول رئیس جمهور ،برگزار شد که در آن معاونان و رؤسای سازمان‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی، گزارش عملکرد سال ۱۳۹۸، برنامه‌های جهش تولید در سال ۱۳۹۹، به ویژه در زمینه "اقتصاد مقاومتی" و "مقابله با شیوع ویروس کرونا" را در حضور معاون اول رئیس‌جمهور ارائه کردند.

فرهاد دژپسند در این نشست، اظهار کرد: اقتصاد هوشمند، همان پروژه‌ای است که در ابتدای طرح آن، برخی فکر می‌کردند، بسیار آرمانی است اما دستاوردهای همین پروژه در ایام شیوع ویروس کرونا به کمک آمد و می‌تواند نقش موثری در پیشرفت اقتصاد کشور داشته باشد و معتقدم، راه میانبری برای جهش تولید است.

وی ادامه داد: بحمدالله برنامه‌های اقتصاد هوشمند در وزارت اقتصاد با جدیت در حوزه‌های مالیات، خزانه داری و گمرگ در حال تکمیل است.

در ادامه وزیر اقتصاد گفت: سال گذشته در حوزه بهبود فضای کسب و کار اقدامات مهمی همچون ایجاد پنجره واحد الکترونیکی و حذف مجوزهای زائد صورت گرفت. با هدف بهبود فضای کسب و کار، "دادگاه‌های تجاری" با هماهنگی قوه قضائیه در سال جاری راه اندازی خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      با این کسادی بازار کسب وکار و کاهش قدرت خرید مردم و ضرر و زیان اصناف و ویروس کرونا دیگر دادگاه تجاری چه مفهومی دارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج