۹۸۱۷۱۸
۱۴۹ نظر
۵۰۱۱
۱۴۹ نظر
۵۰۱۱
پ

جهانگیری: مردم به کم‌درآمد‌ها کمک کنند

معاون اول رئیس جمهور گفت: از مردم و خیرخواهان و کسانی که از تمکن مالی مناسبی برخوردار هستند می‌خواهم که به صحنه بیایند و با کمک نهادهای یاری‌رسان نظیر جمعیت هلال احمر با لحاظ همه مسائل اخلاقی و انسانی به اقشار بی‌بضاعت کمک کنند.

خبرگزاری تسنیم: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور، صبح امروز در مراسم معارفه رئیس جمعیت هلال احمر ایران با بیان اینکه جامعه ایران همواره با حوادث متعدد طبیعی و اجتماعی نظیر سیل و زلزله یا سقوط هواپیما روبرو بوده است، اظهار داشت: ویژگی دیگر جامعه ما احساس مسئولیت مدنی و همبستگی اجتماعی میان مردم است که همواره زنده است و مردم نسبت به وضعیت هم‌نوعان خود حساس هستند و آگاهانه در جهت خدمت‌رسانی همت می‌کنند.

وی با اشاره به عظمت ملت ایران در مواجهه با حوادث غیرمترقبه طبیعی و اجتماعی، گفت: احساس همبستگی اجتماعی و مسئولیت مدنی و نوع دوستی مردم ایران مزیت بزرگی است که باید قدر این فرصت و عزمت را بیش از پیش بدانیم.

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به واقعه زلزله کرمانشاه و انتشار اخبار و تصاویری که دل هر انسان و ایرانی را به درد می‌آورد، گفت: در همان لحظات اولیه حادثه، شاهد بودیم که کادر پزشکی و درمانی کشور در اقدامی ستایش آمیز چند هزار مجروح و آسیب‌دیده را ظرف چند ساعت از منطقه خارج و در بیمارستان‌ها شروع به مداوا کردند.

جهانگیری افزود: از روز دوم و سوم واقعه به بعد، مهمترین درخواستی که از رسانه ملی اعلام می‌شد درخواست از مردم برای حرکت نکردن به سمت منطقه بود زیرا مردم می‌خواستند به هر نحوی که هست در زمینه امدادرسانی حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه در آن حادثه مجموعه نظام و دولت نیز سرفراز از امتحان بیرون آمد، اظهار داشت: هزاران واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده ساخته شد و برای اینکه مردم زلزله‌زده از سرما کمتر آسیب ببینند هزاران کانکس به منطقه ارسال شد. البته نباید فراموش کرد که عده‌ای از روی کج سلیقه‌ای و حب و بغض وقتی ضعف کوچکی می‌دیدند آن را در رسانه‌های معاند و یا فضای مجازی منتشر کرده اما به اقدامات بزرگ انجام شده کمتر اشاره می‌کردند.

معاون اول رئیس‌جمهور سپس به حادثه سیل در ابتدای سال ۱۳۹۸ در استان‌های خوزستان،‌ لرستان،‌ گلستان و مازندران اشاره کرد و گفت: در آن حادثه نیز مردم و دولت کارهای بزرگی از روی احساس مسئولیت و همبستگی مدنی انجام دادند. در اقصی نقاط کشور که ستادهای کمک رسانی به سیل‌زدگان شکل گرفت و بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان فقط به حساب نهاد هلال احمر برای امدادرسانی پول واریز شد.

جهانگیری به پدیده ناشناخته کرونا و چالش جهانی ناشی از آن نیز اشاره کرد و با بیان اینکه ابعاد اجتماعی و اقتصادی کرونا همه دنیا و ایران را متأثر کرده است، گفت: کادر پزشکی قدرتمند و نظام سلامت سازمان‌یافته کشور در این ایام کار بزرگی انجام دادند. جامعه پزشکی نمایشی از انسان‌دوستی به اجرا گذاشت که در تاریخ ایران ثبت خواهد شد و هنرمندان و نویسندگان و صاحب‌نظران حتما این فداکاری‌ها را ثبت خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید تبعات کرونا را به حداقل برسانیم، به آسیب‌دیدن برخی از اقشار از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی اشاره کرد و گفت: جمعیت هلال احمر با توجه به اینکه یکی از نهادهای خدمت‌رسان و مورد اعتماد مردم است می‌تواند حلقه وصل میان مردم و آسیب‌دیدگان باشد.

معاون اول رئیس‌جمهور سرمایه مهم هلال احمر را عضویت میلیون‌ها داوطلب خدمت ریسک‌پذیر دانست و گفت: در کنار مدیران دلسوز و منابع دولتی این حضور داوطلبانه موضوعی ارزشمند است به همین دلیل جمعیت هلال احمر در لحظات اولیه هر حادثه که سخت‌ترین شرایط است در صحنه حضور پیدا می‌کند و مردم که شاهد این تلاش و خدمت‌گذاری هستند به هلال احمر اعتماد دارند.

جهانگیری از رئیس جدید جمعیت هلال احمر خواست تا در بحران کرونا از سرمایه اعتماد مردم بیشتر استفاده شود و تمرکز جدی روی تبعات مواجهه با کرونا داشته باشد.

وی افزود: در ارتباط با کرونا باید بیشتر از کمک‌های مردم استفاده کنیم. واقعیت این است که دولت به قول رئیس‌جمهور در برهه کنونی با دو ویروس تحریم و کرونا همزمان مقابله می‌کند اگرچه به فضل الهی می‌توانیم با حداقل هزینه از این شرایط عبور کنیم اما مطمئن هستم اگر موضوع را برای مردم خوب توضیح دهیم حتما از کمک‌های خیرین بیشتر بهره‌مند خواهیم شد.

معاون اول رئیس‌جمهور با تشریح اقدامات دولت برای کمک به اقشار ضعیف و بنگاه‌های آسیب‌دیده گفت: حتما تعداد کسانی که نیازمند کمک هستند بیشتر از آماری است که دولت توانسته برای آنها مبالغی واریز کند و باید با کمک مردم، تعداد بیشتری از نیازمندان را تحت پوشش قرار دهیم.

جهانگیری ادامه داد: از مردم و خیرخواهان و کسانی که از تمکن مالی مناسبی برخوردار هستند می‌خواهم که به صحنه بیایند و با کمک نهادهای یاری‌رسان نظیر جمعیت هلال احمر با لحاظ همه مسائل اخلاقی و انسانی به اقشار بی‌بضاعت کمک کنند تا با کمترین و هزینه از این مرحله عبور کنیم.

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: امروز در بسیاری از کشورهای دنیا صاحبان صنایع و افراد ثروتمند اعلام کردند که بخشی از ثروت خود را به بخش‌های مختلف جامعه هدیه می‌کنند. انتظار این است که فعالان بخش خصوصی کشور هم چنین اقداماتی انجام دهند.

جهانگیری در ابتدای سخنان خود با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی به همنوعان تلاش برای امدادرسانی را توفیقی الهی توصیف کرد و از رئیس جمعیت هلال احمر خواست تا از اعتمادسازی میان مردم و این جمعیت بیافزاید.

وی ضمن تشکر از اقدامات جمعیت هلال احمر کشور در امدادرسانی به مردم در حوادث اخیر زلزله،‌ سیل و سقوط هواپیما از این جمعیت خواست تا آمادگی خود را برای خدمت بیشتر هم در دوران کرونا و هم در حوادث آینده افزایش دهد.

پیش از سخنان معاون اول رئیس‌جمهور، آقای همتی رئیس جدید جمعیت هلال احمر با تاکید بر وظیفه این جمعیت بر ایجاد همدلی، خدمت‌رسانی به مردم و ایجاد اعتماد متقابل گفت: تلاش خواهم کرد تا در نهایت شفافیت و پاک‌دستی مأموریت‌های این جمعیت در کمک به هم‌نوعان را با همت همه اعضا پیش ببرم.

وی از همکاری ۲ میلیون عضو فعال و پای کار جمعیت هلال احمر که در عرصه‌های مختلف ایفای نقش می‌کنند قدردانی کرد و گفت: در موضوع کرونا اعضای جمعیت در ورودی و خروجی شهرها و در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی کمک شایانی کردند و علاوه بر آموزش همگانی ۲۱ میلیون نفر را تحت غربالگری قرار دادند.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در سخنانی با اشاره به اهمیت خستگی ناپذیری و بهره‌مندی از سرمایه‌های مادی و معنوی در جمعیت هلال احمر رسالت اصلی جمعیت را رسیدگی به مردم نیازمند دانست و گفت: در برنامه‌ریزی‌ها،‌ تدوین بودجه و مدیریت مجموعه باید نگاه بشردوستانه در جمعیت هلال احمر حاکم‌‌باشد.

پیروی دبیرکل جمعیت هلال احمر نیز گزارشی از عملکرد این جمعیت در مواجهه با حوادث اخیر کشور،‌ تأمین تجهیزات مورد نیاز و اقدامات در دست اجرا ارائه کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا مردم پس دولت به چه درد میخورد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دولت واسه اینه که به مردم ظلم کنه..کارشون سخته...کم پیاممو سانسور کن حالم بهم زدی

      • بدون نام

        جهانگیری اگه میخوای مردم بشماهم کمک کنن.اگه نداری

      • amin

        تت الان هم مردم دارن کمک میکنن شما باید پای این جماعت ببوسین که اگه نبودن شماها ی روز نمیتونستید مملکت داری کنید

      • بدون نام

        مگه دولت مرده که ازپس 80 ميليون جمعيت برنمياين

      • بدون نام

        ما فقط به ملت فقیر آمریکا کمک میکنیم

      • حسین عزیر

        ما مردم ایران خیلی خوب هستیم که به شما هم داریم کمک میکنیم حال برسد به هموطن عزیز خودمان شماها هم که هیچ کاره در راه کمک راستی از وام یک میلیونی با سود دوازده درصد چه خبر

      • وجدانی دروغ نگیم !!!

        بودجه را اصلاح کنید خود بخود حله .

      • AA تهرانی AA

        جهانگیری خودش ماهی ۲۰۰ میلیون‌میگیره ریالی به هیچ کس نمیدهد
        میگویند چرا کمک نمیکنی میگوید وظیفه مردم است که‌کمک‌مردم کنند.

      • بدون نام

        خودت چرا نمی کنی

      • kak

        به درد لای جرز دیوار.

      • وطن پرست ایرانی

        اولاکه مگه شماهابرای چی نشستیددرسراون کارهایتان دوم لازم نیست بگین اگه مردم داشتندحتماکمک میکردندچرافقط درمواقع گدایی وجدانتان بیداذمیشه برترینهاحذف نکن وپخش کن تانانت حلال بشه

      • بدون نام

        آقای جهانگیری شماره کارتتو بفرس تا ملت برا شما گلربزان کنن.خجالتم خوب چیزیه.

    • رعنا

      مردم کدوم مردم ؟؟؟؟خود مردم اونقدر روحانی گرونی انداخت که خودشون نیاز به کمک دارن.‌‌‌وظیفه توه کمک‌کنی ..نه مردم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب شما ها استعفا بدهید تا مردم کمک کنند ....

      • بدون نام

        یک زوز یک ماه حقوق همه تون کافیه برای هشتاد میلیون اکر از حقوق بازنشستگان یا معلم ها کم کنید حق الناس و راضی نسیتیم

      • رویا

        شش ماهه دارم کرایه خونه برادرمو میدم ، مگه خیاطی چقدر درامد داره ؟
        الانم که کلا کار تعطیله ،،،، جهانگیری ، الان دولت باید کمکمون کنه ،هم به من هم به برادرم ،،،

      • بدون نام

        استعفا بدید همتون،حقوق میلیونیتون وارد حساب مستضعف بشه.پول میگیری که بیای اینارو بگی؟؟؟؟

    • بدون نام

      آقای دکتر ، فقط ما باید رعایت کنیم !

    • بدون نام

      واقعا این ندارید

    • بدون نام

      آقای جهانگیری لطفا واضح بفرمایید که شما توی این مملکت و دولت چکاره هستید؟؟؟
      اگر نمیتونید کشور رو اداره کنید محترمانه کنار بروید
      آقای روحانی که عملا فقط اسم ریاست جمهوری را یدک میکشند و هیچ کاره هستند.
      در کشور ما دولت فقط نقش ضربه گیر را دارد برای اهالی پشت پرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        روحانی که واقعا خسته نباشه

    • گیلان

      مردم خودشون موندن تو خرج زندگیشون

    • رزمنده کردستان

      پس چرا کاخ نشینان دولتی کمک نمیکنند جناب معاون اول

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همه اش که از جیب خالی مردم خرج میکنید...این همه سازمان ونهادعریض وطویل درست کرده اید...برای سرکیسه کردن مردم.....

    • حقیقت تلخ

      جهانگیری بیخیال بدبختا شو بذار تو حال خودشون باشن اه اه اه اه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیچاره مردم

    • بدون نام

      تو خودت کجایی که مردم کمک کنند .چرا این دولت کمک نمیکنه؟

    • بدون نام

      پس دولت چه غلطی میکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه مردم چقدر باید کمک کنن خیلی محترمانه خودت و رئیست استعفا بدین برید پیش اربابانتان

      • @@@@## ش

        .... این وظیفه دولت است که به کم درآمدها کمک کند .نه ملت..و فعلاّّ هم دولت یه کم درآمدهای خارج از کشور درحال کمک کردن میباشد!!

      • بدون نام

        چقدر پرو هستن وخجالت نمی کشن
        میگه مردم کمک کنن
        مردم له کردید.
        ببینید پادشاه کویت دختراشون بادست خود به مردم کویت غذا می دهند خدایا بمیریم.

      • بدون نام

        پس خودتون چکارین ک همه مشکلاتو پای ملت میندازین ...

    • بدون نام

      حالا این ۲۰۰ میلیاردی که مردم ریختن بحساب هلال احمر کجاست ما خوزستانی‌ها که حمایتی ندیدیم

    • بدون نام

      دولت تند وتند در سعد آباد جلسه بیخود تشکیل بده اگه قراره مردم مملکت بچرخونن شماها چکاره اید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حساب سر انگشتی بکنید کویت ده میلیون
        ژاپن بیست شش میلیون یوره پول ازاد شده ارژاتین یک میلیارد ششصد میلیون دلار بجز کمکها غیر نقدی یک میلیارد صدقه از صندوق ارزی البته به یوره هنوز هم مردم کمک کنند تا شما پادشاهی کنید

    • آرمان عظیمی

      ایران با این همه ثروت و منابع طبیعی، باید پولدارها به تهی دستان کمک کنند؟؟ ...

    • ...

      اگر راست میگن شما یک ماه حقوق نگیر بده به کم درامدا چه میشه شما ها که خیلییییییییی دارین چه مردم کمک کنن

    • H.Yari

      خجالت هم خوب چیزیه بخدا. همیشه کاسه گدایی دستشونه با این همه ثروت و منابع طبیعی خدادادی

    • بدون نام

      آره مردم کمک کنن تا شما بخورید و بچه هاتون تو رفاه کامل باشن. واقعا که خیلی رو دارید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس دولت چه غلطی میکنه همه کارشو گردن مردم میندازه میترسه پول تو جیبی اقازاده ها کم بشه خجالت بکشید

    • بدون نام

      چی میگه؟کشور ایران به اندازه قاره اروپا امکانات ومنابع دارد.از مردم توقع داری؟

    • مالد

      اول.ارخودت شروع کن

    • مرجان

      آفرین آقای جهانگیری نه اینکه تا حالا تماما کمک دولت بوده از این به بعد مردم کمک میکنن به این میگن دولت کارامد

    • بدون نام

      واقعا برای دولتی بااین همه منابع خدادادی گدایی کردن از مردم زشته یعنی این مردم به اندازه دوماه حق ندارن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعاخجالت آوره،اینهمه ثروت درمملکت،پس چه وقت بایدبه داداین مردم مظلوم برسید......

    • بینام

      بعد اونوقت دولت چه کار کنه...؟اگه قرار بود مردم کمک کنن که چرا شماها دولت تشکیل دادین و کل منابع کشورو به هدر دادین

    • بدون نام

      پس دولت و مسولین این وسط چکاره هستن ؟ با پول نفت به کدوم کشورها کمک میکنین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟،

    • بدون نام

      باشه جنابت بیاید صورت بده از پول دولت ومردم بکی دادی تا بقیه هم اقدام کنند

    • @@@@@

      چرا همیشه از مردم توقع دارین؟
      ما خودمون در جای خودش کمک میکنیم...

      شما در نقش دولت چقدر وظیفه اتونو انجام دادین؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      خجالت داره بخدا کاش از این حرفها نزنین واقعا دولت کجاست پس ذخیره پولی و بانکی وارزی به چه دردمردم میخوره من بعنوان انسان نمیخوام دستم جلو همسایم دراز باشه این وظیفه دولته .که هرجا مردم گرفتار میشن دولت توانایی کمک کردن نداره واقعا بمیری فرمانده اقتصاد مقاومتی که حالا مردمو به گدایی از همدیگه حواله میدی

    • بدون نام

      پس شما چیکاره اید؟وام 1میلیونی بابهره 12درصد؟نیم درصد از حقوقاتون کم شه بدید به مردم.نجومی بگیرااااان

    • بینام

      پول وثروت مردم را نابود کردید الان میگویید مردم کمک کنند پس دولت چکاره است خدا وهمین مردم از ظلم هایتان نخواهند گذشت مطمئن باش جهانگیری

    • ؟

      جهانگیری حرف نزنی اعتبارت بیشتره

    • بدون نام

      مردم هرکی بخواد کمک میکنه دولت چیکار میکنه هان

    • بی نام

      یک هواپیما پول زمان اوباما گرفتین مردم جز قشر خاصی پول ندارند.

    • بدون نام

      بعد الان یه قسمت از دارایی ایران آزاد شده این کجا رفتنی هست؟! اینا را خرج فقرا بکنید ....

    • دیمیتری

      فقط مردم، مردم، مردم
      خوبی شماها به چه دردی میخورین
      شما جمع کنید برید قول میدم همین مردم کشور رو بهتر از شماها میگردونن
      با هیچکسی هم تو دنیا سر جنگ ندارن

    • بدون نام

      دولت باید به کی کمک کنه؟به مردم مستضعف آمریکا؟ یا مردم چین؟یا عراق؟

    • بی نام

      واقعا دیگه شورشو در آوردید به نظرتون الان شما دارید کمک میکنید بقول دوستمون باید پای این مردم رو ببوسید

    • بدون نام

      اول از خودتان ، نمایندگان ، وزرا و نهادها و سازمانهای پولدار شروع کنید.

    • بدون نام

      والا تا الان هم مردم هستن که بهم کمک میکنند .دولت فقط مترسکی بیش نیست...دولت فقط بلده حرف و شعار بده..خجالت هم نمی‌کشند..

    • ir

      خخخ چشم ما خودمون گرسنه ایم جمع کنید با این مملکت داریتون

    • بدون نام

      ن دولت ی ده میلون به خانوادها وایز میکند مردم کمک مکن خجالت هم خوب است

    • بدون نام

      یه طوری میگه مردم کمک کنند ، مثل اینکه مردم ۹۵ درصدشان در رفاه هستن و فقط ۵ درصد زیر خط فقر زندگی می‌کنند !!!

    • m.ka

      پس دولت چی؟

    • رسول مالکی

      باشه چشم حتما....

    • پیام

      پس تو چه کاره هستی

    • s.s

      پس شماها چکاره هستید.بخشی از سود بانکی ۲۸درصدی که از ملت می چاپید رو به مردم اختصاص بدهید.

    • بدون نام

      چرا مردم
      کارشماها چیه

    • بدون نام

      با این وضع برای مردم حتی دین و ایمان نذاشتین

    • امیر

      برترین ها لطفا منتشر کن.

      اگر قراره که مردم کمک کنن پس دولت و مسئولین مخصوصا خود شما دارید چیکار میکنید. اگر توانایی مدیریت منابع رو ندارید پس چرا مسئولیت قبول کردید؟ یعنی امتیازات و رانتش انقدر براتون مهمه؟
      به زلزله کرمانشاه اشاره کردید. خودتون بهتر میدونید که مردم به خاطر عدم اعتماد به شما( دولتمردان و دستگاه های اجرایی) خودشون میخواستن برن مناطق حادثه دیده پس لطفا سوءاستفاده نکنید.

    • امید

      شماکه تازه یک میلیارد وششصدمیلیون دلارپول نقد از آمریکا گرفتین

    • علی

      ما فقط به ملت فقیر امریکا کمک میکنیم

    • بدون نام

      از یک میلیارد و 600 میلیون دلار به مردم بدید.

    • ستاره

      اول از خودت شروع کن،چرا هر جا باید قدمی بردارید دستتونو توجیب مردم میکنید؟مردم خودشون میدونن باید کمک کنند یا نه تو حرف نزن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پ خودت چکاره ای مردم ایران همه بدبختن

    • حسن شریفی نیا

      مردم به کم درامدها کمک کنن تا دولت بتونه راحت تیغشون بزنه جیب کارگرا میزنید بس نیست

    • مجتبی

      همین کم درآمدها توی اموال و درآمدها و ...... که دست دولت و بالا دستیهای دولت هست شریکند میخام ببینم اونا کجا میره ؟

    • بدون نام

      مردم؟؟؟؟خخخخخخ

    • مممم

      دولت امریکا که ما هر تق توقی هی میگیم مرگ بر امریکا همش میگیم امریکاه جنایت کاره به مردومش ۱۲۰۰ دلار به پول ایران ۱۸ میلیون نفری داره یارانه کورنای میده دولت ما میگه خودتون به خودتون کمک کنید این یعنی کشورما تو بدترین شرایطه ولی نمیخوای بگیم

    • بدون نام

      ناموسا شماره کارت میدادی به تو هم کمک کنیم

    • بدون نام

      مردم رو خوب شناختید همین

    • بدون نام

      خجالت بکش.

    • مراد

      خیلی ببخشیدا تو باید مثل آقای ریوندی برنامه های تفریحی اجرا میکردی چون الان هم داری جوک میگی، کدام مردم!!؟ با بودجه مملکتی به این بزرگی و انواع درآمد ها ی مختلف نمیتوانی به فقرا کمک کنی وظیفه خودتو به مردم حواله میدی، نمیدانم باید گریه کنم یا بخندم

    • بدون نام

      بمیرید انشاءالله

    • بدون نام

      این وسط دولت چکاره است

    • محمد

      پس دولت چکارست این وسط هر چیزی میشه دست به دامن مردم هستید اما در مقابل همین مردم قوانینی را اجرا میکنید که نفسشون را بند آوردید

    • سید

      کلا از بست های حمایتی رسید به کمک مردم و دیگر هیچ برای همین است به دولت اعتماد نبست

    • بدون نام

      بی انصاف نمیگی مردم از کجابیارن؟
      مافیاها مگرچیزی برای مردم گذاشتید.
      که انتظار کمک داری.
      کمی خجالت هم بکشید

    • واقعیتهارو به مردم بگیم تاکروناراجدی بگیرن

      پس دولت وحکومت چکارهستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • یک ابرانی

        برادرها دوستان هم وطن عزیز کیست که این پیامها رابخونه وبه گرفتاری ما کمک کنه فقط خودمون می‌خونیم درد دلامون به هم می‌رسانیم که یه کم سبک بشیم دیگه کم پیدا میشه که خدا را درنظر بگیره وخدایی کاری که از دستش میاد انجام بده

    • بدون نام

      پس تو چکاره ای

    • فنداک

      متولی ملت دولته پس شما ها چکاره هستید فقط دستور بدهید شما اگه امروز ما را کمک نکنی پس به چه دردی میخوری آقااااااا ولی خوب گاهی مواقع جوک میگی ما را کمی میخندانی

    • بدون نام

      مگر شما دولتیها جز مردم نیستید هر زمان هر اتفاقی توی کشور افتاد اگر مردم به داد همدیگر نمی رسیدن. خدا میداند چا فاجعه ای رخ میداد. شما دولتیها فقط به درد لای جرز میخورید

    • بدون نام

      الان که مریضا بعضی هاشون دارن خوب میشن از بزرگواری این مردم است درود بر ملت غیور ایران
      ...

    • غریبه

      میخوای شماره کارت بدید برای مسئولان که هیچی ندارن هم بریزیم

    • بدون نام

      به خدا حالم ازتون بهم میخوره....

    • بدون نام

      مردم به کم درامد ها کمک کنن پس تو چه کاره ای حقوق واسه چی میگیری ....

    • بدون نام

      راستی ماسکهای کمک کشوهای انساندوست کجا بردید؟
      ما که ندیدیم کجا رفتن کمکها
      لا قل این کمکهای خارجی بین مردم توضیع کنید نه برای خودتان وخانواده هاتون.

    • بدون نام

      راست میگه خوب ندار اگر داشت می‌رفت دماقشو عمل می‌کرد

    • سی آر ۷

      حرفی نیست جناب جهانگیری . بشرطی که دولت کلا استعفا کنه و همگی تشریف ببرید . مردم کفایت و صلاحیتشون بیشتر از اینه که نتونن هوای همدیگرو داشته باشن . کما اینکه تا الانم همین بوده . ولی حضور شماها بعنوان مسئول بی مسئولیت رو تحمل نمیکنیم . اول دولت تشریف ببره بعد ما خودمون دست بکار میشیم

    • بدون نام

      ماشااله کاسه گدایی همیشه برقراره . اصلا چرا من رئیس و معاون نباشم و شما باشی . من بهتر بلدم گدایی کنما !!!

    • بدون نام

      خجالت هم خوب چیزیه ...

    • انقلابی

      دولت باید به مردم ظلم بکنه مردم له خودشون کمک بکنن

    • امیر

      دولت وام بدون بهره به نیازمندان بده، ما هم کمک میکنیم

    • اکبر

      شما چکار هستین که مردم به مردم کم کنند اگر کسی هم داشته باشد کفاف زندگی خودش را بدهد هنر کرد کسانی مثل شما واقا زاده ها باید کمک کنید که اب از دستتان نمی چکد خدا کارتان را سیاه کند که ملت را گرفتار کردین

    • امیر

      دولت هم به کم درآمدها وام با بهره بده؟ واقعا که...

    • لاکپشت سبز

      مردم به شما هم میخواین کمک کنن

    • بدون نام

      مگه شما دولتیها جزء آمار همین مردم حصاب نمیشن چرا من کارگر باید کمک کنم بعد اون مسئولی که برج پنجاه میلیون حقوق میگیره نباید کمک کنه مگه دولتیا مردن

    • بدون نام

      ملت سیل زلزله درد رنج هربلایی که میاد مردم دولت خوش بگذره بسه اقا

    • بدون نام

      فقط مردم به هم کمک کنند!!پس شما چه میکنید؟؟؟؟

    • بدون نام

      انشالله حتما....

    • امیر

      آنوقت نقش دولت چیه این وسط ...

    • بدون نام

      چشم قلبان .منتظر دستور جناب الو بودیم.

    • بدون نام

      پس دولت چه غلطی میکنه این وسط

    • بدون نام

      بشین فک کن اگر برادر شهید نبودی الان شغلت چی بود.دکترررررر...

    • بدون نام

      دولت خرج مخارج زیاد داره به مردم نمیتونه برسه که هه....

    • اصفهانی

      آقای جهانگیری کمی ازحقوق ۲۰ تا۳۰میلیونی ماهیانه خودتان کم کنید وبه مردم کمک کنید....

    • محمود

      مردم ، دولت ایران را بد بار آوردن

    • بدون نام

      شما چیکاره هستید ؟

    • بدون نام

      مملکتی که ۶ درصد معادن دنیا داره چه به سرش اوردین

    • mohammad reza

      خدا کمکمون کنه فقط

    • بدون نام

      مردم خودشون هوای همدیگه رو دارند ، شما برای مردم چکار کردید؟

    • بدون نام

      حیا خوب چیزیه

    • بدون نام

      شماچه میکنید؟

    • بدون نام

      بله چشم امری دیگه ....

    • بدون نام

      واقعا مردم چقد باید کمک کنند .دیگه از بس دادن که ..‌.‌‌
      نقش شما فقط دعا کردنه . خوب اونکه یه بچه کوچیک هم انجام میده تازه از شما هم پاکتره .

    • بدون نام

      برو پینوکیو برو داداش

    • بدون نام

      مردم کمک کنند؟ پس شماچکاره هستید ...

    • بدون نام

      این خودش تاحالا به کسی کمک کرده حرف می زند فقط بلد هستن فتوا بدهند

    • بدون نام

      عجب!!!!

    • اا

      جهانگیری ذلیل شد

    • بی نام

      پس شما اومدی که چ بکنی. فقط دستتون تو جیب مردمه. دزدای سر گردنه

    • بی نام بر حسب اجبار

      اگه هر هر خانوار ایرانی ۴ نفره در نظر بگیریم کل خانوارهای ایرانی میشه ۲۰ میلیون خانوار !!! و اینهمه نعمت خدادادی و اینهمه فقر و بدبختی .. من دیگه چیزی نمیگم قضاوت با خواننده است !!

    • حق جو

      لازم به توصیه شما نیست مردم خود فهیم ودلسوز هم هستند واین کار را می کنند

    • بدون نام

      شما که میخواستید به مستضعفان امریکا کمک کنید خب به مردم خودتون هم کمک کنید دیگه چرا کاسه گدایی دستتونه فقط برا مردم خودتون پول ندارید؟

    • بدون نام

      کمک کن دیکه واسه چی گردنتوگلفت می کنی

    • بدون نام

      کشاورز کارگر بمیرن خدا نکرده. مفت خورا چی بخورن کی کار کنه مواد غذایی تولید شه

    • بدون نام

      من موندم که چرااین دماغش عمل نمی کنه خخخخخخخ

    • بدون نام

      اون از گرونی ی عمر جمع کردیم خونه بخریم گران شد. الانم ک کرونا بیکارمون کرد

    • امین

      پس دولت که از مردم مالیات میگیره چه میکنه

    • قاسم حایری

      با اینکه میدونم سانسور میکنید نظرمو بازم میگم مگه کشور اتیوپی را دست شما دادن که حالا از مردم کمک میخاهید خجالت بکشید پول کشور خودمونو خرج خودمون کنید

    • بدون نام

      خوب مردم خودشان گرفتار
      بدبختی هستن
      پس دولت شماها
      این پولها کجاخرج میکنین

    • بدون نام

      کمک پیشکش ٬ شما حق مردم را بدهید ٬ پارسال کارفرماها ٬ اضافه کاری نیروهاشون را صغر کردند ٬ شما هم ککتون نگزید ٬ امیدوارم چوبشو بخورید که میخورید ٬ شک نکنید ٬ بلا پشت بلا

    • بدون نام

      دولت همیشه گدا گشنه

    • بدون نام

      پس این همە منابع ایران چی شد

    • بدون نام

      تو که می گفتی ایران کشور ثروت فراوان است دوباره چرا کاسه گدایی دست گرفتی

    • بدون نام

      شما لطفا همگی برید به درک مردم بیان جلو خودشون بداد هم برسن . لطفا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج