اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۸۲۴۸۸
۶ نظر
۵۰۱۱
۶ نظر
۵۰۱۱
پ

تازه‌ترین آمار چین از شیوع کرونا

مقامات بهداشتی چین امروز چهارشنبه از فوت یک نفر بر اثر ابتلا به کرونا و همچنین شناسایی ۴۶ مورد جدید مبتلا به این ویروس در شبانه روز گذشته در این کشور خبر دادند.

خبرگزاری ایرنا: مقامات بهداشتی چین امروز چهارشنبه از فوت یک نفر بر اثر ابتلا به کرونا و همچنین شناسایی ۴۶ مورد جدید مبتلا به این ویروس در شبانه روز گذشته در این کشور خبر دادند.

از تعداد ۴۶ مبتلای جدید، ۳۶ نفر آنها وارداتی و از کشورهای دیگر به چین سفر کرده اند اما ۱۰ مورد دیگر منشا داخلی دارند و در شهرهای چین شناسایی شده اند.

گزارش حاکی است همچنین در شبانه روز گذشته ۵۷ مورد «ناقل خاموش» در این کشور شناسایی شده است در حال حاضر یک هزار و ۲۳ تن که به عنوان ناقل خاموش شناسایی شده اند در این کشور زیر نظر پزشکی قرار گرفته اند.

بر اساس این گزارش شمار کل مبتلایان به کرونا در چین به ۸۲ هزار و ۲۹۵ تن و شمار جان باختگان هم به سه هزار و ۳۴۲ تن رسیده است.

کمیسیون ملی بهداشت چین همچنین اعلام کرد در روز گذشته ۷۸ بیمار از بیمارستان ها و مراکز درمانی مرخص شده و شمار کل بهبود یافتگان هم به ۷۷ هزار و ۸۱۶ تن رسیده است.

گزارش ها حاکی است روز گذشته /سه شنبه/ با ترخیص آخرین بیماران بیمارستان «لی شن شان» در شهر ووهان، تعداد بیماران این بیمارستان که به صورت ویژه برای درمان مبتلایان به کرونا ساخته شده بود به صفر رسید.

شیوع ویروس کرونا معروف به «کووید ۱۹» برای نخستین بار اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر) در شهر «ووهان» واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می‌شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین بعد از انجام یک سری تحقیقات، در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ماه ۹۸) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا تا صبح امروز دوشنبه در سراسر جهان به حدود دو میلیون تن رسیده است آمار جان باختگان هم ۱۲۶ هزار و ۶۰۰ تن گزارش شده است در حالی که ۴۷۸ هزار نفر هم بهبود یافته‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آمار چین تماماً دروغه.

    • حیدری

      واقعاً آمار چین درسته؟
      باورش سخته. نظر شما چیه؟

      پاسخ ها

      • ایمان

        برو چین زندگی کن چینی

      • بدون نام

        یبارمیگن درچین ریشه کن شده .ولی العان چی

    • بدون نام

      چین هم مثل نوچه هاش(ایرانو کره شمالی) فقط دروغ میگه

    • م ح

      آمارش درسته چون ویروس ساخت خودشه و دارویش هم ساخته چند ماه دیگه وارد بازار میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج