۹۸۲۸۴۵
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

مشاور سابق ترامپ: شیوع کرونا کارِ بیل گیتس است

او گفت: آنها شاید این پاندمی را به وجود آوردند تا طرح خودشان برای وصل کردن "میکروچیپ" به همه انسان‌های زمین را عملی کنند.

عصر ایران: مشاور سابق دونالد ترامپ در مصاحبه‌ای مدعی شد شیوع ویروس کرونا می‌تواند کار "بیل گیتس" کارآفرین و مدیرعامل مستعفی شرکت مایکروسافت باشد.

به نقل از وب سایت "نیویورک پست"، "راجر استون" مشاور سابق دونالد ترامپ در یک برنامه رادیویی از ایالت فلوریدا مدعی شد، بیل گیتس و همکاران او می‌توانند پشت قضیه شیوع ویروس کرونا در جهان باشند.

او گفت: آنها شاید این پاندمی را به وجود آوردند تا طرح خودشان برای وصل کردن "میکروچیپ" به همه انسان‌های زمین را عملی کنند.

او در عین حال تاکید کرد به هیچ وجه حاضر نخواهد شد به بهانه مبارزه با کرونا ویروس و کنترل وضعیت بدن، میکروچیپی به او وصل شود.

مشاور سابق ترامپ: شیوع کرونا کارِ بیل گیتس است

میکرو چیپ یک تراشه کوچک کامپیوتری است (در اندازه یک دانه برنج) که با تزریق زیر پوست جانداران، حرکات و وضعیت جسمانی آنها را کنترل می‌کند.

این مشاور سابق ترامپ که در فوریه سال جاری میلادی به اتهام ارایه شهادت دروغ در کنگره درباره انتخابات ریاست جمهوری 2016 به 40 ماه زندان محکوم شده، گفت:" اینکه آیا بیل گیتس نقشی در این پاندمی جهانی داشته یا نه، هنوز محل بحث است. من دوستان محافظه کاری دارم که می‌گویند این اتهامی مسخره است و دیگرانی هم می‌گویند قطعا بیل گیتس در این پاندمی نقش داشته است."

گفتنی است بیل گیتس در سال 2015 در جریان یک سخنرانی درباره شیوع یک ویروس در سطح جهان هشدار داده و گفته بود تنها عاملی که طی دهه آتی می‌تواند به مرگ میلیون‌ها انسان در جهان بینجامد، شیوع یک ویروس مرگبار می‌تواند باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سینا

      فیلم زیاد دیده این بابا

    • بدون نام

      آقای بیل گیتس مهربون،پنج سال پیش اومد گفت یه پاندمی مرگبار به وجود میاد و سی میلیون کشته خواهد داد،پارسال هم که کلی کمک مالی به نام کمک به محیط زیست داد به یه سری شرکت های غول داروسازی ،امسال هم یه جورایی خودشو بازنشسته کرد تو رسانه ها اعلام کرد داره موسسه خیریه میچرخونه،یکی از دشمنان سلامتی انسانها همین آقای به ظاهر خوب و دست به جیبه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج