adexo3
۹۸۳۶۶۴
۱۰ نظر
۵۰۰۸
۱۰ نظر
۵۰۰۸
پ

زمان امتحانات دانش‌آموزان مشخص شد

وزیر آموزش و پرورش گفت: مصمم هستیم محتوای پیش بینی شده برای هر پایه تحصیلی آموزش داده شود و امتحانات پس از پایان اتمام دوره آموزشی برگزار خواهد شد.

فارس نوشت: وزیر آموزش و پرورش گفت: مصمم هستیم محتوای پیش بینی شده برای هر پایه تحصیلی آموزش داده شود و امتحانات پس از پایان اتمام دوره آموزشی برگزار خواهد شد.

وی گفت: امتحانات نهایی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای راهبردی شبکه آموزشی دانش‌آموزان در مورد امتحانات پایان سال تحصیلی، اظهار کرد: امکان فاصله‌گذاری اجتماعی وجود دارد لذا امتحانات نهایی به صورت حضوری برگزار می‌شود مگر اینکه مجددا وزارت بهداشت و آموزش پزشکی پروتکل سختگیرانه‌تری را ضروری بداند.

وی افزود: برای پایه دوازدهم به دلیل شرکت در کنکور تمهیداتی در نظر گرفته شده است و به این علت که امتحانات نهایی حدود سه هفته طول می‌کشد، سه هفته پس از پایان امتحانات نهایی پایه دوازدهم کنکور برگزار خواهدشد.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: بخش عمده آموزش پایه دوازدهم در نیمه دوم سال ۹۸انجام شده است و قبل از اسفند ماه بخش مهمی از دروس تمام شده است و برای اینکه دانش آموزان بتوانند در اردیبهشت ماه دروس خود را مرور کنند، بدون تاخیر در زمان آموزشی برگزاری امتحانات این دانش آموزان را پیگیری می‌کنیم.

وی تاکید کرد: مصمم هستیم محتوای پیش بینی شده برای هر پایه تحصیلی آموزش داده شود و امتحانات پس از پایان اتمام دوره آموزشی برگزار خواهد شد.

حاجی میرزایی گفت: با توجه به ارزیابی معلمان از برنامه‌های آموزشی و با لحاظ آموزش‌های تلویزیونی و تلا ش‌های مسئولانه و خلاقانه معلمان در فضای مجازی قبل از راه اندازی شبکه شاد، مدیران و معلمان می‌بایست پس از ارزیابی از بخش‌های آموزش داده شده برای ادامه برنامه درسی تا آموزش کل محتوای دروس از طریق روش‌های معرفی شده اقدام کنند و بنا به حذف محتوای آموزشی نداریم.

وی با بیان اینکه بازگشایی مدارس تابع سیاست‌های ستاد ملی مقابله با کرونا است، گفت: در جلسه آتی ستاد امکان بازگشایی مدارس بررسی خواهد شد و متناسب با ملاحظات وزارت بهداشت تصمیم‌گیری می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان این که بازگشایی مدارس بستگی دارد به اینکه چه زمانی امکان تشکیل کلاس وجود دارد، تصریح کرد: چه امکان تشکیل کلاس‌ها به صورت حضوری باشد و چه نباشد، محتوای آموزشی حتما از همین مسیر و مسیرهای جایگزینی که پیش بینی شده است به انجام خواهد رسید.

وی افزود: از اینکه تمام دانش آموزان ممکن است به دلایلی امکان دسترسی به شبکه شاد را نداشته باشند آگاه هستیم و برای استمرار آموزش این دسته از افراد هم برنامه داریم که پس از مشخص شدن دقیق از روش‌های جایگزین استفاده می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باز تاريخ اعلام نكرد عجب ادمايي هستيد شما

    • بدون نام

      اقاجان بفهم ما تو این بیماری بچمون رو مدرسه نمی فرستیم سال تحصیلی رو تموم کن هر روز یه استرس به بچهامون وارد میکنی اول بچه های خودتون رو بفرستید مدرسه.

    • بدون نام

      ای بابا تاریخشو بگو
      میدونم 20 رور بعد امتحان نهاییی کنکور حالا تاریخ و بگو

    • بهنام

      استاد کسیکه ازبچش سیرشده میذاره تواین شرایط بیادمدرسه امامن وامثال من نمیذاریم حتی اگه سال دیگه تواین کلاس بازباشه جون بچهامون واسمون عزیزن شماها کدوم کارتون درست بود که این باشه خودتواذیت نکن

    • بدون نام

      بهترین کار اینست که همدیگروگول نزنیمدوباید پایانذستل تحصیلی را اعلام کنیم.وبقیهذمحتوای درسی را معلمها سال دیگه اموزس بدهند.ادامه ابن شرایط وداخل منزل ها رادرنظر داسته باشید ایا بچه ها که با زور معلم در س نمیخوانن توی خانه که زور معلم نیست درس میخوانند.همه توی خانه تبلت بدست دارن بازی انلابن میکنن وسوذش به جیب اینترنت فروش میره.این وضع اوایا راعصبانی کرده.چرا حرف حساب را قبول نمیکنید .دارید سیستم اموزسی را لوس و بیمزه میکنید من معلم هستم وبهدحرفهایی که عرض کردم ایمان دارم.

      پاسخ ها

      • A20

        واقعا حرفتون درسته... آموزش ما حضوری راندمان آن چنانی نداشت حالا دیگه غیرحضوریش میخواد کاری کنه... این کارا اولا رفع تکلیفه برای مسئولین...دوما یه سود سرشار واسه نت فروشها و سوما خالی شدن جیب پدرو مادرای مفلوک... بابا مصیبت اومده... هیچ کس گناهکار نیست. پایان سال رو اعلام کنید سال دیگه یک ماه اول سال تحصیلی رو معلما دروس سال پیش رو کارکنن... وسلام

      • مجید

        شما اگه معلم هستید پس چرا این همه غلط املایی دارید. شما معلم نیستید یه دانش آموز هستید. و به نفع خودت و به اسم معلم پیام گذاشتی. نکن از این کارها درست نیست.

    • علیرضا

      وقتی تیتر می زنید، خواهشاً یه ربطی به متن داشته باشه. فقط سین کردن مخاطبین اهمیت داره براتون؟ واقعاً متأسفم برای برترین ها که به راحتی مخاطبین را سر کار می گذارد.

      پاسخ ها

      • خسرو حسین پور

        منم همینطور

    • بدون نام

      لطفا درمورد تجدیدی های پارسال وبرنامه امتحانیشون هم مطلب بزارید..سپاس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج