اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۸۳۷۶۸
۱۶۶ نظر
۵۰۱۱
۱۶۶ نظر
۵۰۱۱
پ

جهانگیری: فساد مثل موریانه به جان انقلاب افتاده

معاون اول رئیس جمهور گفت: امسال به صادرات غیرنفتی بیشتر از هر زمانی نیاز داریم و اولویت اصلی دولت نیز توجه به صادرات غیرنفتی است.

خبرگزاری مهر: به نقل از صدا و سیما، اسحاق جهانگیری در نشست وزیر، معاونان و مدیران وزارت صمت با بیان اینکه تکیه اصلی ما به صادرات غیرنفتی است، افزود: باید صادرات غیرنفتی به عنوان موضوع جدی و تعیین کننده در دستور کار قرار گیرد و اگرچه محدودیت‌های بودجه‌ای داریم، اما حمایت‌های دولت در این باره انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: هدف اصلی ما صادرات به کشورهای همسایه است و همان طور که در برنامه ریزی وزارت صمت آمده، باید تا سال ۱۴۰۰، صادرات ۴۸ میلیارد دلاری به ۱۵ کشور همسایه انجام شود.

معاون اول رئیس جمهور گفت: در دوران رکود پس از کرونا باید این آمادگی را داشته باشیم که اگر کاهشی در صادرات محصولات پتروشیمی و فلزات ما اتفاق افتاد، با انجام کار بیشتر در صادرات غیرنفتی، کاستی‌ها را جبران و منابع ارزی مورد نیاز را تأمین کنیم.

جهانگیری افزود: اگرچه از این که کرونا به جنگ سلامت مردم آمده نگرانیم، اما تلاش جدی ما این است که این ویروس منحوس هر چه زودتر و به نحوی از کشور و دنیا دور شود که با کمترین خسارت از آن عبور کنیم.

وی گفت: البته در کنار آسیب‌هایی که کرونا داشت اتفاقات مهمی هم افتاد که دو اتفاق در حیطه اختیارات وزارت صمت است یکی تأمین نیازها و کالاهای مردم بود که در این شرایط کار بسیار بزرگی انجام شد آن هم در کشوری که درگیر جنگ اقتصادی با آمریکایی است.

معاون اول رئیس جمهور گفت: در کشور ما که ویروس کرونا به سرعت شیوع پیدا کرد بر خلاف برخی کشورها، هیچ اتفاق عجیبی در فروشگاه‌ها نیفتاد حتی زمانی که حجم تقاضاها پنج برابر شده بود کمترین اتفاقی که نشان دهد فروشگاه‌ها و قفسه‌ها خالی شده نیفتاد که این موفقیت مرهون زحمات مجموعه وزارت صمت است.

جهانگیری افزود: کار بزرگ دیگر مجموعه وزارت صمت، تأمین نیازهای کرونایی بود، زیرا این طور نیست که امروز اراده کنید یک ماه دیگر کسب و کاری را شروع کنید بلکه حتی برای راه اندازی یک واحد کوچک ده‌ها کار و اقدام لازم است بنابراین این که تولید روزانه ماسک از ۲۰۰ هزار عدد در اوایل اسفند به چهار میلیون در این هفته رسیده یعنی کار بسیار بزرگی صورت گرفته است. این توفیق در حوزه تأمین اقلام و تجهیزات مورد نیاز کادر درمانی نیز که سرمایه اصلی ما در مبارزه با کرونا هستند انجام شده است.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا پدیده نوظهور و عالم گیری است که شناخت کمی از آن وجود دارد گفت: این ویروس از بزرگترین قدرت‌های صنعتی، علمی و اقتصادی دنیا تا ضعیف‌ترین کشورها را درگیر کرده، بنابراین در این شرایط باید بدانیم مسائل پیش روی صنعت، مردم و کشور چیست تجربیات جهانی را در مقابله با آن بدانیم و به کار ببندیم.

جهانگیری گفت: همچنان که این ویروس به سمت افراد مسن و دارای بیماری‌های زمینه‌ای بیشتر حرکت می‌کند در صنعت و اقتصاد نیز آن جا که زیرساخت‌های الکترونیکی فراهم نشده آسیب‌ها بیشتر است و باید مردم و کارمندان خود را حضوری فرا بخوانند، اما آنجا که زیرساخت‌های الکترونیکی فراهم شده آسیب‌ها کمتر است.

وی با اشاره به اینکه باید جامعه و اقتصاد را در مقابله با کرونا تاب آورتر کنیم اضافه کرد: یکی از اولویت‌ها و ضرورت‌ها در مقابله با کرونا رسیدگی فوری به جاهایی است که در آن آسیب پذیری بیشتر است به طور نمونه اقشاری که بیشترین آسیب را از کرونا می‌بینند باید اولویت داشته باشند یعنی از اقشار ضعیف، روزمزدها و طبقات ضعیف که در سیاست‌های محدودیت زای کرونا بیشترین آسیب را می‌بینند باید با سیاست‌های جبرانی حمایت کرد.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: اینکه فکر کنیم کرونا یک ماه دیگر تمام می‌شود معلوم نیست از این رو علاوه بر سلامت مردم باید ببینیم بخش‌های تولیدی و اقتصادی کشور چگونه در این شرایط می‌توانند به تولید ادامه دهند.

جهانگیری افزود: باید روش‌هایی را برای اقتصاد، تولید و بازرگانی کشور طراحی کنیم که با شرایط کرونا انطباق داشته باشد که در این بین باید از دیدگاه صاحب نظران و دانشگاهیان استفاده کنیم ضمن اینکه می‌توان از نوآوری جوانان که این روزها خیلی جاها به ما کمک کرده استفاده کرد، در کنار آن می‌توان از بخش خصوصی که بار سنگینی در این باره به دوش می‌کشد کمک خواست.

وی گفت: بدون کمترین تردید باید از بخش خصوصی و فعالان تولید و تجارت و فعالان صادرات و واردات کشور به عنوان افسران خط مقدم تحریم و شرایط کرونایی حمایت کرد.

جهانگیری افزود: همان طور که مجموعه‌های وزارت صمت نیازهای شب عید و کرونا را به خوبی تأمین کرد باید نیازهای مردم را در ماه رمضان نیز تأمین کند، اگرچه خوشبختانه اقلام مورد نیاز مردم در ماه رمضان تأمین و در فروشگاه‌ها توزیع شده است اثربخشی این اقدام زمانی خواهد بود که به مردم درباره تأمین کافی این نیازها اطمینان داده شود.

وی با بیان اینکه با پیش بینی صندوق بین المللی پول، دنیا با پدیده رکود جهانی پس از کرونا روبروست گفت: باید با اولویت به اقتصاد مقاومتی که اقتصاد ما را در برابر تکانه‌ها مقاوم می‌کند ترتیبی اتخاذ کنیم که از این رکود کمترین آسیب را ببینیم، اقتصاد ما در قبال تحریم‌ها خوب مقاومت کرد اگرچه آسیب دید، اما از هم نپاشید و روی پای خود ایستاد حتی در سال ۹۸ رشد اقتصادی مثبت و تورم کاهنده شد که به طور مصداقی صنعت رشد هفت درصدی، کشاورزی رشد هشت و چهار دهم درصدی و کل اقتصاد بدون نفت رشد سه و سه دهم درصدی داشت این یعنی اقتصاد کشور از جای خود برخاسته است که جای تقدیر دارد.

معاون اول رئیس جمهور افزود: نفت که در همین دوران مسئولیت ما تا بشکه‌ای ۱۰۰ و ۱۱۰ دلار به فروش می‌رفت اکنون به حدود بشکه‌ای ۱۷ دلار رسیده و حتی توافق اوپک پلاس برای کاهش ده میلیون بشکه‌ای تولید روزانه نفت نیز نتوانسته این روند را تغییر دهد. این شرایط رکود روی قیمت‌های فلزات، پتروشیمی و صادرات غیرنفتی تأثیر می‌گذارد بنابراین باید در این بین به صادرات غیرنفتی بهای بیشتری داد همان طور که در سال ۹۸ با وجود تحریم‌ها ۱۳۵ میلیون تن کالا با ارزش بیش از ۴۱ میلیارد دلار صادر شد.

جهانگیری گفت: اختیاراتی به ستاد تنظیم بازار و وزیر صمت داده شد که در موارد وجود تولید داخل محدودیت و ممنوعیت وارداتی اعمال کند که تا کنون برای ۱۵۰۰ کالا این کار صورت گرفته است. البته باید توجه کرد که در شرایط رکود جهانی، کشورهایی هم هستند که جلوی صادرات کالاهای اساسی را می‌گیرند یا برای آن محدودیت ایجاد می‌کنند ضمن اینکه برای واردات آن تسهیلاتی در نظر می‌گیرند، بنابراین ما هم در جاهایی که به واردات نیاز داریم باید تسهیل لازم صورت گیرد و از وارد کنندگان با اعتبار استفاده کنیم.

وی افزود: یکی از مواردی که باید مد نظر ما قرار گیرد این است که در شرایط رکود ممکن است با دمپینگ کالا در کشور روبرو شویم و کشورهایی نیز کالاهای خود را با قیمت‌های پایین‌تر روانه دیگر کشورها کنند بنابراین این موضوعات را باید با حساسیت دنبال کنیم.

جهانگیری با بیان اینکه از نظر تعدادی واحدهای کوچک و متوسط ۹۵ درصد واحدهای تولیدی کشور را تشکیل می‌دهند گفت: البته همین واحدها بیشترین آسیب را از رکود جهانی می‌بینند بنابراین حفاظت از آن‌ها بسیار مهم است.

وی ادامه داد: وزارت صنعت باید توجه کند تسهیلات ۵۰ هزار میلیارد تومانی را که دولت با نرخ ۱۲ درصد تزریق کرده به واحدهایی برسد که شرط حفظ اشتغال را رعایت کرده باشند.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه شرایط شرایط سختی است گفت: وقتی به مردم می‌گوییم که در خانه بمانید، آن‌ها نگرانی‌هایی درباره خود، خانواده و کار خود دارند، بنابراین پمپاژ مسائل منفی که بر روی مردم ایران در مقایسه با کشورهای دیگر بیشتر است تا مردم را ناامید کنند حداقل از سوی داخلی‌ها نباید انجام شود چرا که انتظار نداریم کاری کنیم که امید مردم گرفته شود. چه لزومی دارد پاس گل به رسانه‌های دشمن بدهیم که سوء استفاده کنند؟

جهانگیری افزود: اگر چه می‌توانیم مطالب دیوان محاسبات از چنین مسائلی نبوده، اما آن‌ها از مطالب درست ما برداشت خود را می‌کنند، باید بدانیم که بانک مرکزی مسئول تأمین ارز است بنابراین حتی یک دلار را هر کسی گرفته باشد و کالا وارد نکرده باشد خیانت ملی مرتکب شده و باید در دستگاه قضایی محاکمه شود.

وی گفت: برای حفاظت از مردم در تأمین کالاهای اساسی، ارز ۴۲۰۰ تومانی اختصاص می‌دهیم که فقط برای چند رقم کالاست برخی می‌گویند روش‌های دیگری هم وجود دارد که باید بگوییم آن روش‌ها به این سادگی نیست و عملکرد ما در اقتصاد گویای این است که به دنبال این هستیم تا محدودیت‌ها و دخالت‌ها را به حداقل برسانیم، اما در مواردی باید وضع مردم را در نظر گرفت، به طور نمونه؛ گندم را کیلویی ۲۵۰۰ تومان در مزرعه از کشاورز می‌خریم و با هزینه‌هایی که تا مرحله آرد انجام می‌شود در نهایت آن را با مبلغ کیلویی ۶۶۵ تومان به نانوایی می‌دهیم که خیلی‌ها می‌گویند با عقل جور در نمی‌آید، اما ما می‌خواهیم مردم نان داشته باشند.

جهانگیری تصریح کرد: مردم باید بدانند و خودمان نیز باید باور داشته باشیم که با فساد مخالف هستیم. فساد در هر جا و توسط هر کس که باشد باید با آن مبارزه کرد چرا که فساد مانند موریانه به جان انقلاب افتاده تا آن را از پا درآورد. امید مردم زمانی تبدیل به یاس می شود که می بینند زندگی شان در سختی است اما عده ای با فساد زندگی آن چنانی دارند.

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه باید موضوع مقابله با فساد در همه مدیران کشور به مسئله اصلی تبدیل شود، گفت: مدیری که بداند فساد درزیرمجموعه اش رخ داده اما فوراً برخورد نکند، در حالت خوش بینانه مدیری بی عرضه و در حالت بدبینانه مدیری آلوده است.

وی با اشاره به اینکه رییس جمهور در راستای شفاف سازی و مقابله با فساد خواسته بود که اسامی دریافت کنندگان ارز ۴۲۰۰ تومانی در سامانه ای منتشر شود که مردم در جریان آن قرار گیرند، خاطر نشان کرد: در موضوع تسهیلات ۵۰ هزار میلیارد تومانی نیز در جلسه ستاد اقتصادی دولت موافقت شد که اسامی دریافت کنندگان این تسهیلات در سامانه اعلام شود تا مردم مطلع باشند که کدام واحدهای تولیدی از این امکان استفاده کرده اند.

جهانگیری: فساد مثل موریانه به جان انقلاب افتاده

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انشالله همین دعوای درد خواهد بود دماغ موریانه فساد کی فاسده شماها ؟

      پاسخ ها

      • یا خدا

        اول خودتون وخانواده هاتون رو محاکمه کنید

      • بدون نام

        پس خودتم یا آل

      • بدون نام

        این ارز جهانگیری 4200 نومنی سال گذشته منشاء میلیاردها تومن فساد نشد.
        بقول شاعر "تو خود حجاب خودی از میان برخیز."
        فیگور گرفتن بسه.شما به فرمایش خودت اگر روا دار این فسادها نباشی ،بی عرضه ایی پس برو کنار وتوی بالکن خونه ات توی آفتاب روی یکی از اون صندلی های تاب تابی بشین وروزنامه ها را ورق بزن.دوره شماها تموم شده.نوبت جوانهاست.

      • بدون نام

        برای همین از همتون متنفریم جهانگیری و همکاران اصولگرا اعتدالگرا اصلاحی

      • بدون نام

        وای به روز که گدای قدیم امروز معتبر شوذ تاسف

      • بدون نام

        چند نسل رو نابود کردن خجالت هم نمیکشن

      • بدون نام

        باید پاسخگو باشید

      • بدون نام

        متنفریم از همه مسئولین داغون فاسد

      • بدون نام

        دلقک های روزگار مجبور شدن بگن

      • بدون نام

        چقدر پررواند

      • بی کس

        ایجااااانم اسحاق جان چه تیزهوشه ماشالاخوب زودمتوجه شد

      • بدون نام

        روسیاهی غارتگران و اختلاسگران چپاولگران فرصت طلب ها که حق ملت ایران را به نا حق چاپیدن مثل غده سرطانی یک روزی نمایان خواهدشد

      • دونالد ترامپ

        از رأس مسئولان تا پايين رو فساد برداشته خودشون هم اعتراف ميکنن اما همچنان يک عده اينجا کامنت ميزارن ميگن همه چي گل و بلبله خخخخ پررويي هم حدي داره

      • دونالد ترامپ

        از رأس مسئولان تا پايين رو فساد برداشته خودشون هم اعتراف ميکنن اما همچنان يک عده اينجا کامنت ميزارن ميگن همه چي گل و بلبله خخخخ پررويي هم حدي داره

      • دونالد ترامپ

        21:38 مرسي از اسمت خخخ دمت گرم

      • بدون نام

        ۲۲:۲۵
        ترامپ همفکریم

      • بدون نام

        موریانه چه قابل داره قربان بفرما هیولا اژدهای هزارسر

      • بدون نام

        خورد تموم شد رفت سالهاست .
        خواب بودید همه تون ؟

      • بدون نام

        اینا که میگی خیلی قشنگه ولی کاش اعنقاد داشتی بهش

      • مرگ بر U . S . A

        تا شما و برادرانتان هستین همین است،
        تا شما نروید اختلاس هست.

      • بدون نام

        قبول نیست، تو دیدی

      • بدون نام

        پس اقای موریانه لطفا دست از سر ملت و دولت بردار...

      • بدون نام

        عذاب وجدان اینها باید

    • بدون نام

      چقد دلسوزی تو حتمامردم فساد میکنن درسته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردم با وعده های دروغ به خاک سیاه نشاندید .چقدر از بهترین ورشیدترین جوونهامون شهید شدن تا مردم آرامش داشته باشن.ولی دریغ فقط جیب خودتون پر شد مردمم روزبه روز بیچاره تر

      • بدون نام

        آقای جهانگیری به خیال خودشان مفسدین از بین دولتمردان نیست
        اختلاس گرها و همدستان چه کسانی هستند حتما جهانگیری انتظار دارد که دولت افغانستان با مفسدین که میفرمایند برخورد کنند.

      • یک ایرانی

        خودشون به خودشون سور میزنن

      • بدون نام

        یعنی هزاران نفر که در حال فسادند جز مردم نیستند؟ اونها که در شوراهای شهر فساد می کنند یا رئیس یک بانک معمولی مردم نیستند؟

    • سید رضا میرسالاری

      خسته نباشی جهانگیری


      مدیر خودش دزده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فساد اقای محترم به جان مردم افتاد که دارید میچاپید

      • علی

        حرف حق از زبون ناحق شنیدن عجیب است
        دارید خودتونو لو میدید

      • بدون نام

        حرفاشونم دیگه فقط نمک روی زخم شده

    • حمید معصومی نژاد

      دقیقا 6 ساله فساد فساد میکنه
      6 ساله هم میگه سریعاً باید برخورد بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردم را شناخته

      • بدون نام

        افسوس خودمان کردیم که لعنت برخودمان.نسل بعداز خودمون هم نابود کردیم.البته مارو فریب دادن

      • ناشناس

        یک روز همین آقا منکر فساد بودن یعنی همین چند ماه قبل نه چند سال قبل! کاش در مورد کارخانه های فولادبافت و سیرجان و..... روشنگری کنید

    • بدون نام

      تمام کسانی که دستی دراین مملکت دارنددزدند

    • بدون نام

      دیگ به دیگ میگه بفرما تهدیگ

      پاسخ ها

      • خبرگرد

        آخی جهانگیری که اصلا فساد نداره
        حقوق نجومی هم که نمی گیره
        تازه دیده شده توی پایین شهر یه خونه کاه گلی داشته فروخته رفته ولنجک با پولش خونه خرید
        گنا دلم براش سوخت چقدر بی ادعا..

    • بدون نام

      چه عجب

    • بدون نام

      به جان انقلاب یاجان مسئولان..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هر دو

    • بی حوصله

      اول بگو فساد کی رواج داد تو این مملکت

      پاسخ ها

      • حرف حساب

        دقیقا

      • بدون نام

        فرمایش صحیح

    • امیر

      خودت چی اسحاق خان

      پاسخ ها

      • بارنشسته

        آخه همه مسئولین می گن کار ما درسته. با فساد مبارزه می کنیم ...پس چرا اینقدر فساد زیاده.....یعنی انقلاب همین بود....لعنت بر هرچه دروغگو .....

      • بی نام

        امیدوارم بخدا هر کس در این مملکت اختلاس دزدی وپول بیت المال که حق مردم است بر دارد خدا جزایش را هم در این دنیا و آن دنیا بدهد

      • بدون نام

        اون‌موقع‌که‌نفت‌بالای‌۱۰۰دلاربودشبها‌گرسنه‌میخوابیدم.الانم‌همینطور،پ‌چی‌فرقی‌بحال‌من‌کرده؟

    • زیگیل

      دیگ به دیگچه میگه روت سیاه...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینا گدایانی بودن که معتبر شدن.البته مردم بهشون اعتبار دادن ولی سواستفاده کردن

    • بدون نام

      زنده باد اقای جهانگیری که یکی از مسولین دلسوز است ولی دست و بالش بسته شده توسط روحانی و دار و دسته اش امثال واعظی و نوبخت و نهاوندیان سه عنصر مضر برای کشور

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالت خوبه؟؟؟همین جهانگیری نبود روحانی رو برا انتخابات ساپورت کرد.توی مناظره ها پشتش بود

    • بدون نام

      خدا هم از شر فساد شماها خسته شده.شور همه چی رو درآوردید.ملت ازچاله در آوردید انداختید توی چاه

    • بدون نام

      راست میگی .از صف وام ۱میلیون مشخصه....خدا ازتون نگذره

    • بدون نام

      تو خودت یادت رفته موقع انتخابات فقط اومده بودی واسه روحانی زمان بخری . تو و اون حسن کلید ساز دستتون تو یه کاسس . خلافکارای اصلی شماهایید .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

    • بدون نام

      خخخخخ.اینم مارو داره خر میکنه

    • بدون نام

      تا وقتی نظارت درست نباشه همینه. هر کشور دیگه ای هم بود همین میشد

    • بدون نام

      دیگ به دیگ مگه روت سیاهه

    • بدون نام

      چطورازسرکوب مفسدان عاجزید؟شماکه درسرکوب تبحرکامل دارید.ضمناشماخودت اذعان میکنی که هرمدیری فسادرامی بیندواقدامی نمیکندیابیعرضه است یاخودش دخیل است شماجزکدام گروهید؟

    • ad

      تازه فهمیدی.،؟ خسته نشی اینقدر فکر کردی با هوش کی بودی تو گوگولی

    • بدون نام

      کل مسئولین دزد هستن.

    • بدون نام

      موریانه خود شما مسؤلان دروغگو هستید

    • ننه نقلی

      آقای جهانگیری خواهش میکنم تو این شرایط سخت. جک نگو مردن حال خندیدن ندارند
      یادته توی مناظره انتخابات ریاست جمهوری چقدر زور میزدی و کم کم داشت رگ گردنت پاره میشد اما تا صحبت بانک گردشگری و برادرت میشد کم کم باد رگ گردنت میخابید
      حرف زیاد هست آقای جهانگیری
      فقط بدونید همه مردم فهمیدن دیگه پشمی به کلاهتون نمونده

    • بدون نام

      عجب حرفی...خخخخخخخخخخ

    • اصفهانی

      فسادخودشماییدکه یک کلمه رو راست بامردم نیستید.اصلابه فریادمردم نمیرسید.به خدا قسم اگر دولت نباشد مردم خودشان بهترازشماها میتوانند کشور رااداره نمایند.

    • jamali

      از اول انقلاب هرکه میکروفون دستش بوده همینو گفته
      ولی باز همین آش و همین کاسه هست، به مردم نگید
      از بالا شروع کنید ذزده حساب دستش میاد،

    • بدون نام

      عجب حرفی...خخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      مردم سالهاست اینو میدونن ...دزد خانه شده مملکت

    • بدون نام

      موضوع اینکه بعضی از مدیران خودشان رواج دهنده فساد هستند به همین دلیل زیر مجموعه اش از او ضعف دارند وهیچ نوع مدیریتی بر انها نمی تواند انجام دهد که خودبخود فساد گسترده می شود

    • حرف حساب

      اول از خودت شروع کن..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جریان اون حکایتی هست که دزدمیخواستند بگیرند فرارمیکرد خودشم میگفت دزد دزد تا رد گم کنه

    • محمدی

      خدای من ببین چه کسی حرف از فساد میزندِ!

    • بدون نام

      چنان رونق اقتصادی ایجاد کنیم که نیازی به ۴۵۵۰۰ یارانه نداشته باشن ملت...۶ سال و نیم فقط عقب ماندگی و بدبختی...افسردگی...دلار ۴۲۰۰ جهانگیری جان چنده الان...۱۷ تمن؟اگر مسئولان درستکار باشن ملت درستن خودشون و نهایتا مجبورا گوش کنن...

    • بدون نام

      وقتی رفیق دوست به لکسوز میگه یه ماشین معمولی (البته به نقی معمولی برنخوره) مگه اول انقلاب چی داشته؟پدر بنده اول انقلاب یه کارمند ساده شرکت نفت بود خدارحمتش کنه وقتی که فوت شد تنها داریش یه خانه 500میلیونی در حال حاظر است.و همه پدران و جوانان اون موقع همین وضعیت رو دارن .الا کسانی که سمتی گرفتن یا نماینده شدن یا .....اینها واقعیتهایی است که همه به چشم داریم میبینیم.اسحاق جان لازم نیست توضیح بدید.شماهم سرت تو همون اخوره.

    • بدون نام

      جوک برگزیده سال ۹۹

    • نیکان

      حالا که ته دیگ هم تموم شده .چیزی واسه چپاول نمونده .فساد باشه یا نباشه روی شما سیاه است. مردم به فشار عادت دارند.
      تمرینی است برای فشار قبر

    • جواد

      حسنک کجایی......

    • بدون نام

      اگر میخواهید کشور درست شود همه چی رو شفاف سازی کنید امشب مهمان دلاوری گفت وکاملا تشریح کرد .دلاوری گفت اسم ببرد هم ازدولت مموتی گفت هم نفر قبلیدادگاه متخلفین اقتصادی رو هم میشود دولت وقوه قضائیه مشترک کمک کنن تواتاق شیشه یی رسیدگی شود

    • بدون نام

      مگه از اولش هم قرار بود طور دیگه ای بشه؟

    • بدون نام

      موریانه بخوره راحت شیم از دست شماها

    • Majidsadeghi Sadeghi

      چرا‌الان‌یکی‌مثل‌خلخالی‌قاتل‌نمیاد‌اینها‌اعدام‌بکنه

      پاسخ ها

      • ح

        اگه موضوع بااعدام درست شدنی بودخلخالی چهل سال پیش درستش کرده بود

      • ح

        اگه موضوع بااعدام درست شدنی بودخلخالی چهل سال پیش درستش کرده بود

    • بدون نام

      اقاى جهانگىرى خجالتى برا ادمها که برا تو خىلى خوبه نه زود ىادت رفته تو منازره به ملت چه قولهاىى دادى دگه نه حناتون رنگ داره نه کلىدتون بدرد مىخوره

    • امین

      دقیقا همه فاسدند واین همه شعار داده شد افسوس از برخورد بیچاره ملت ایران

    • بدون نام

      یه مشت احمق جمع شدند دور هم . وفقط میدزدند . قبول هم نمیکنن که نمیتونن مملکت داری کنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احمق ماییم که خودمون به اینا سپردیم توی فقر داریم دست وپا میزنیم

    • ایرانی

      جناب جهانگیری معاون اول محترم خانه از پای بست ویران است خلاصه این فساد درزیر سایه شما مدیران و مسولین رشد کرده .

    • بدون نام

      ای خدا ادم نمیدونه بخنده یا گریه کنه از دست اینا اخه اینا چ موجودات کثیفی هستن خودشون تو راس کارن مثل مردم عادی خرف میزنن اخه غیر شماها کی باید جلوی فسادو بگیره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بهتره بگی آخه غیر شماها کی فساد میکنه؟؟؟مگه خودتون و دفتر دستکاتون نیستن؟؟؟

    • بدون نام

      شورای شهرهم فقط سه باریکنفربایدشرکت کندوانتخاب شود!عین مجلس،جلوی ورودتعدادی که عمری شورای شهر،ملک خصوصی ومطالبه بحق خودوطایفه خود!بضررمردم می دانند!گرفته شود!دوران زد وبند بایدبه پایان برسد!

    • قنبر

      واقعا تازه فهمیدید فساد هست پس صبح بخیر

    • بدون نام

      بگرید پرتقال فروش رو پیدا کنید

    • امین

      همه میگین دزد دزد برای رد گم کنی.خانه از پای بست ویران است.

    • بدون نام

      فعلا که ارز 4200 شما خودش باب بزرگترین فسادها در بدترین فشارها بر روی مردم شد

    • بدون نام

      تا هستند همین هست

    • بدون نام

      ایا خودتون و اطرافیانتون سردمداران فساد نیستید؟؟؟

    • احد

      شعار های قشنگی است
      اما سیاستمدارها ما از مبارزه انتخاباتی فقط توهین به طرف مقابل بلدند و ترساندن مردم
      این فساد بیش از سی سال است تار و پود کشور را می خورد اما شما در یک برنامه انتخاباتی اصلا چیزی به اسم مبارزه با فساد ندیدید

    • غلام

      آقای جهانگیری این فرمایشات چند بار تکرار کرده‌اید شما فکر می کنید با مدیریت پاندولی و گسسته می شود این مهم به سرانجام رساند اول این موضوع مدیریتی حل کنید تا پیرو آن فساد هم حل شود

    • بدون نام

      حالا ک دیگه آخرای دولت بی تدبیر و نا امیده زبون وا کرده

    • بدون نام

      فقط حرف میزنین انقدر پول دارید خیالتان راحت فقط خدا میداند اخرت چکارتون بکنن تمام بی عرضه و دروغگو هستید

    • ؟

      اسحاق تو دیگه در مورد فساد صحبت نکنی بهتره .

    • فنداک

      خوب برادر محترم اینهایی که گفتی همه ما میدانیم شما دارید برای ملتی حرف میزنید که باسواد و با شعورند و همه چیز را خودشون میفهمند وظیفه شما مبارزه با فساد است نه توضیح و تفسیر آن. این حرف های تکراری را سالهاست بیشمار شنیده ایم

    • بدون نام

      اول از خانواده خودت شروع کن مردم در این 40سال آنقدر دزدی و فساد و چپاول اموال ملت دیدن که کامل اعتمادشان از حکومت به ظاهر اسلامی صلب شده واگر کسی حرف راستی هم بزنه مردم قبول ندارن

    • بدون نام

      چرا خدا همین دنیا رو اخرت قرار نداد؟
      چرا هرکس نباید تاوان کاراشو همین جا پس بده؟

    • بدون نام

      همشون میگن باید این بشه و فلان بشه.این بایدها رو خرزوخان که نمیاد انجام بده خود شماها اگه فاسد نیستید باید انجام دهید

    • بدون نام

      درست نمی شود مگر با رفراندوم.

    • بدون نام

      آقاي جهانگیری
      من زیاد طرفدار شما نیستم، ولی با این عقیدتون که فساد به جان انقلاب افتاده، موافقم و میخوام تصحیحش کنم و بگم فساد به جان ایران افتاده
      وضع شرکتهای دولتی، بانکها، نهادها، و... را شما بهتر میدانید، متاسفانه کاری هم از دست کسی بر نمیاد، سرطان فساد بدجوری ریشه کرده.

    • بدون نام

      نسل جدید راهشان را پیدا کرده و میکنن و مثل ما نسل سوخته زندگی و آرامش وایمان خود را از دست نمیدن و علم پیشرفت کرده و اینها را نمی‌توان به اسم دین گول زد

    • بدون نام

      بابا تو و داداش جونت چقدر سالمین!!!!!!

    • بدون نام

      حتما مثل همیشه مقصر مردم هستند!!!!مسئولین هم که خدوم مردند و مظلومان همیشه تاریخ!!!!!

    • بدون نام

      آره چقدر راست میگی!!!از رأس تا قاعده!!!!!!بالاخص خودت و دارو دسته تون!!!!!!

    • بدون نام

      این مملکت باهمت مردم درست میشود
      وتمام دزدان دستگیر ومحاکمه مردمی

    • سیمرغ

      فرار به جلو...

    • بدون نام

      نازنین اسحاق عزیز ..از هر مقام مملکتی یا برادر یا فرزندش باید بجرم فساد اعدام بشوند تا کار درست شه

    • لنگی

      لالا لالا لالا لالا لالایی خوب بخوابی ایرانی

    • بدون نام

      مسئولین مثلا انقلابی عامل این فساد همه گیر هستن و باید تسویه بشن و همگی از کار برکنار و محاکمه بشن تا پول ملت رو نکنن ابزار سودجویی و ثروت اندوزی و ملت تو فقر دست و پا بزنه

    • بدون نام

      مگه میشه هم جمهوری اسلامی باشه!هم فساد باشه!!!!عجیبه؟

    • بابک

      فقط یه خلخالی میخواد ایران
      نه لاریجانی

    • بدون نام

      برید یقه اون ارگانها و نهادهایی که نه مالیات میدن و نه به جایی پاسخگو هستن و قسمت اعظم ثروت مملکت رو در اختیار دارن بگیرن که فساد رو نهادینه کردن در حکومت و با بلوکه کردن ثروت ملت فقر مردم رو سبب شدن

    • مهررررداد

      موریانه خودتونید

    • بدون نام

      یه نگاه به خودت کن ببین فساد از کجا میاد به کجا میره

    • بدون نام

      اقتصاد خراب دولت خراب.

    • بدون نام

      فیلم سینمایی سناتور را نگاه نکردین حتما ببنین

    • بدون نام

      موریانه پرورشی هست البته.
      هر چی بیشتر فساد میکنن بیشتر بهشون غذا میدید

    • وانک علا خلق عظیم

      پس اقای جهانگیراینهمه زمین شرکت چندهزارهکتاردر خوزستان توش درخت اکلاتوس برای تجارت چوب شرکتهای خصوصی چه هست دم ازانقلاب وفساد میزنی شماها دولت کلیدودروغ خودتون اصلاح کنید باشه هشت سال تمام شد نشونت میدن چطور حرف ازفسادمیزنی

    • بدون نام

      ای دل غافل .ساده لوحی و بیسوادی ایران رو به این روز انداخت

    • ح

      فقط شعار

    • بدون نام

      گربه عابد

    • بدون نام

      همه چی حابجا شده

    • بدون نام

      چه عجب تو یه حرف راست زدی

    • امیر

      بدنه نظام که خودتونید اگر فسادی هست از خودتونه کسی که نمیتونه بشینه سر سفر شما و هم سفره شما بشه از مردم عادی ....

    • بی نام

      بخدا قسم خیلی سعی میکنم حق کسی رو نخورم ولی کسی حق من که بازنشسته ام بخورد نجاتش فقط بدست خداست چون اصلا گذشت ندارم . زندگی که بنام ازدواج وفرزندانم هنوز ازدواج نکردن چرا بخاطر دزدی اینست که زندگی امسال ما وخانواده ما عقب میافتد وحتی تو تو فامیل ترد میشی وتو خانواده خواهر وبرادر ترد میشوی ای آقاجان رفسنجانی وخاتمی واحمدی نژاد و روحانی وهرکی که مسئول هستی بیدار شو چون فردا این خلاف خودت تو را در بند میکشد

    • ایرج

      خودت
      محاکمه تو دیر نیست.

    • ابابیل

      عمو کی فسادرا آورد جان خودت,,

    • بدون نام

      به به چه حرف خوبي

    • بدون نام

      همتون فاسدین ملت بیچاره

    • بدون نام

      بله موریانه هایی مثل تو!!!!!سیری ناپذیر!!!!!

    • ابوعلی

      از خودت داداشت شروع کن ریشه کن کردن.

    • بدون نام

      تازه فهمیدی برار

    • سید

      موریانه شخص شمایی که با دلار بازی اندازه کل تاریخ اختلاس کردی برادر

    • شاپور خان از کرج

      اقای جهانگیری فقط باید 4 نفرشون را بزارن سینه دیور اگه این کار را نکنن همینه که هست تا قیوم قیومت فدات شم

    • simaert

      آقا تازه یادت افتاده که این حرفو بزنی، من از 30 سال پیش اینو فهمیدم

    • امیر

      اول تکلیف این ۴/۸ میلیارد دلار جهانگیری که گم شده رو روشن کن بعد از فساد سخن بگو جهانگیری....

    • بدون نام

      اول از همه خودتی

    • Hamid Reza Mashayekhi

      موضوعی که مردم نمی دونستند. از اطلاع رسانی تون متشکریم !!! عالیجناب تنهایی متوجه شدند?

    • بدون نام

      اسحاق جان تو بااین هوشت چرا خرگوش
      نشدی

    • بی نام

      به امید روزهای بدتر از این

    • بدون نام

      پرچمدار فساد گران خود تویی جهانگیری.عقرب رو وقتی توآتیش میندازن به خودش نیش میزنه که خلاص بشه.میشینیم تا رسوایی تک تکون رو ببینیم

    • مردم

      دولت خودت چرا جلو دزدها نمیگیرید

    • کمال خاشقچی

      بخدای احد و واحد دروغ میگی .به همه مقدسات دروغ میگی ..تماما داری حسن روحانی رو تایید می‌کنی از همه چی هم اطلاع داری معلومه که داری دروغ میگی

    • بدون نام

      بعد از این صبح بخیر دکتر

    • ابوالفضل

      حرف و دیگر هیچ.

    • بدون نام

      آخ آخ چه گفتی آقای جهانگیری چند نفر بگیرید اعدام کنید بابا پدر مردم داره در میاد رهبر مملکت دستور بده فرقی نباشه بگیرند فسادهای این مملکت صبح همه چیز درست میشه یکبار امتحان کنید

    • ایرانی

      نزدیکه که در کتابها از شماها بعنوان غاصبین انقلاب و کشور پر نعمتی نام ببرن که مردمو به فلاکت و استیصال کشوندید و چون بجان مملکت افتادید و نیز از ماها بعنوان ظلم پذیرانی بزدل و ترسو

    • بدون نام

      مارای دادیم بە آی روحانی کە فساد بردارە

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای خدا ازتون نگذره که مارو هم بیچاره کردید با این رای دادناتون

    • رضا

      ببینید این نظرات ساختگی رو
      اصل رو ول میکنند میچسبن به فرع
      ولی درخصوص حرف جهانگیر باید بگم انقلاب ما انفجار نور بود نه انفجار فساد اگر هم فسادی هست ازخود فاسده چون نور بالاترین حدسرعته پس فساد به گردش نمیرسه طبق نظریه ویروس دوقطبی

    • بدون نام

      آقای جهانگزیری وقتی که مردم جبیشان خالیست و پول ندارند چطور می تونن فروشگاها رو خالی کنن

      پاسخ ها

      • خبرگرد

        ما با فرهنگیم فروشگاه خالی نمی کنیم
        دیده شده تازه تولیداتمان را هم به فروشگاه ها میفروشیم

    • بدون نام

      خدا رحمت کند خلخالی یکی مثل او نترس انقلابی باید بیاید تا گردنشان از بالا بزند تا جامعه از مفسدان و اقازاده ها پاک شود انشاالله ان روز خواهد امد

    • Omid

      چی فرض کردی ملتو؟
      اینقدر دروغ میگین خودتونم باورتون شد

    • بدون نام

      داداش ساعت خواب!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج