adexo3
۹۸۵۰۴۷
۱ نظر
۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۱۴
پ

توضیح سازمان محیط زیست درباره برخی حواشی

سازمان حفاظت محیط زیست با انتشار متنی درباره برخی حواشی به وجود آمده درباره نحوه تعامل این سازمان با خبرنگاران آورده است: در صورتی که خاطر عزیزان خبرنگار محیط زیست، از این صحبت‌ها مکدّر شده، روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست ضمن تقدیر مجدد از تلاش‌های این عزیزان از کدورت احتمالی ایجاد شده پوزش می‌طلبد و تاکید می‌کند که اساسا هیچ اتهامی به خبرنگاران عزیز وارد نکرده است.

ایسنا: سازمان حفاظت محیط زیست با انتشار متنی درباره برخی حواشی به وجود آمده درباره نحوه تعامل این سازمان با خبرنگاران آورده است: در صورتی که خاطر عزیزان خبرنگار محیط زیست، از این صحبت‌ها مکدّر شده، روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست ضمن تقدیر مجدد از تلاش‌های این عزیزان از کدورت احتمالی ایجاد شده پوزش می‌طلبد و تاکید می‌کند که اساسا هیچ اتهامی به خبرنگاران عزیز وارد نکرده است.

متن توضیحات سازمان حفاظت محیط زیست به شرح زیر است:

«و لا تَنازعوُا فَتَفشَلوا و تَذهَب ریحَکم (انفال،۴۶)
و با هم نزاع و مجادله نکنید که سست می شوید و مهابت‏ شما از بین می رود ..‌.

با توجه به برخی مطالب و نامه‌نگاری‌های تلخ و غیر سازنده منتشر شده، طی روزهای اخیر و پس از انتقال موفق و افتخار آمیز سه یوزپلنگ مستقر در پارک پردیسان تهران به پارک ملی توران (استان سمنان) که با همت و توان فرزندان این سرزمین و متخصصان سازمان حفاظت محیط زیست انجام شد؛ روابط عمومی سازمان نیز بنا بر رسالت حرفه‌ای خود به عنوان نماینده افکار عمومی و رسانه‌ها در سازمان، پوشش خبری و اطلاع‌رسانی لحظه به لحظه این فرایند را انجام داد.

اما متاسفانه و علیرغم توضیحات مکرّر، برخی سوءتعبیرها در خصوص صحبت‌های مدیرکل روابط عمومی سازمان، در برنامه تلویزیونی طبیعت ۳۶۰ از شبکه دو سیما به وجود آمد. قطعا مواردی نظیر پول گرفتن از بیگانگان یا سایر تعابیر در صحبت‌های آقای دکتر سپنجی وجود نداشت و منظور ایشان هم طرح چنین اتهاماتی به خبرنگاران عزیز و دلسوز محیط زیست نبود بلکه تنها دغدغه ایشان، اذعان به زحمات و تلاش‌های پرسنل خدوم سازمان محیط زیست در تمامی این سال‌ها و به‌ویژه در فرایند انتقال این یوزپلنگ‌ها و پرهیز از زیر سوال بردن این فعالیت‌های افتخارآمیز بود.

در عین حال و با تمامی این توضیحات، در صورتی که خاطر عزیزان خبرنگار محیط زیست، از این صحبت ها مکدّر شده، روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، ضمن تقدیر مجدد از تلاش‌های این عزیزان، از کدورت احتمالی ایجاد شده، پوزش می‌طلبد و تاکید می‌کند که اساسا هیچ اتهامی به خبرنگاران عزیز وارد نکرده است.

علاوه بر این، دست یاری به سمت رسانه‌ها و خبرنگاران گرانقدر حوزه محیط زیست دراز می‌کند و امیدوار است که این عزیزان با درک شرایط و همراهی افزون‌تر با سازمان محیط زیست در حوزه فرهنگسازی، آموزش و اطلاع‌رسانی محیط زیستی، یاری‌گر این سازمان باشند. زیرا در صورت بروز اختلاف و مجادله‌های بیهوده، این دعواها هیچ برنده‌ای ندارد و تنها بازنده‌اش، محیط زیست کشور عزیزمان خواهد بود.‌»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد‌

      گوره‌ خرها‌ یادشون‌ رفته‌ زدن‌ همه‌ رو‌ کشتن حالا‌ سه‌ تا‌ یوزپلنگ‌ انتقال‌ دادن‌ فکرمیکنن‌ شاتل‌ هوا‌ کردن‌ اونم‌ اگر‌ رسانه‌ ای‌ نمیشد‌ الان‌ مرده‌ بودن‌ صداشم در‌ نمیاوردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج