۹۸۵۹۵۲
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

وزیر خارجه آلمان: امسال سفر بی‌سفر

هایکو ماس می‌گوید گذراندن تعطیلات در دیگر کشور‌ها تا اطلاع ثانوی امکان‌پذیر نیست. به گفته او هیچ نشانه‌ای مبنی بر لغو هشدار‌های مسافرتی وجود ندارد و آلمان یک بار دیگر دست به عملیاتی بزرگ برای بازگرداندن شهروندان نخواهد زد.

برترین‌ها: به نقل از رسانه فارسی زبان؛ هایکو ماس، وزیر امور خارجه آلمان، پس از کنفرانسی ویدیویی با وزرای امور خارجه کشور‌های عضو اتحادیه اروپا می‌گوید، دلیلی برای لغو هشدار‌های مسافرتی و فراهم کردن امکان دوباره سفر‌های بین‌المللی نمی‌بیند.

وزیر امور خارجه آلمان با اشاره به هشدار‌های مسافرتی که در تمامی کشور‌های جهان در پی شیوع کرونا صادر شدند، می‌گوید، یک زمانی هم در این‌باره که چه وقت می‌توان این هشدار‌ها را لغو کرد، صحبت خواهیم کرد. به گفته‌ی او، اما در حال حاضر هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه در زمانی قابل پیش‌بینی بتوان دست به این اقدام زد، وجود ندارد.

ماس با تأکید بر اینکه مرز‌ها بسته و پرواز‌های بین‌المللی متوقف شده است و مقررات منع عبور و مرور هم حاکم است می‌گوید: «تا زمانی که شرایط چنین است، باید از این نقطه عزیمت کرد که هشدار‌های مسافرتی کنونی به قوت خود باقی خواهند ماند.»

به گفته‌ی این سیاستمدار آلمانی، امسال خبری از تعطیلاتی عادی در سواحلی که پر از توریست هستند چه در اروپا و چه در کشور‌ها در دیگر مناطق جهان، نیست.

وزیر امور خارجه آلمان معتقد است که اکنون باید در این باره که آیا اصلا شرایط و چارچوبی برای اجازه دادن به شهروندان برای سفر کردن به دیگر کشور‌ها وجود دارد، تصمیم‌گیری کرد.

ماس در گفتگو با شبکه اول سراسری آلمان به بزرگترین عملیات آلمان برای بازگرداندن شهروندان این کشور که در اثر شیوع کرونا، لغو پرواز‌ها و بستن مرز‌ها در خارج از آلمان زمین‌گیر شده بودند، اشاره کرده است.

وزیر امور خارجه می‌گوید: «یک بار دیگر چنین عملیات‌هایی برای بازگرداندن اجرا نمی‌کنیم.» به گفته‌ی او در صورت خروج از کشور باید امکان بازگشت مطمئن برای شهروندان فراهم باشد که «برای این منظور به یک سیستم بین‌المللی تردد هوایی کارآمد نیاز است که در حال حاضر وجود ندارد.»

هایکو ماس می‌گوید هفته به هفته این موضوع که آیا شرایط تغییری کرده‌اند یا خیر، بررسی می‌شود، ولی در حال حاضر به گفته‌ی او تغییری در شرایط دیده نمی‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خبر زیر این خبر شده خبر ترافیک نیمه سنگین به شمال ما حتما از المان پیشرفته تریم خودمون خبر نداریم انقدر بیخیالیم اینوچه فاصله اجتماعیه که جلوی مسافرت و حتی نمیگیرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج