۹۸۶۲۶۹
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

لندن و افزایش خشونت خانگی در قرنطینه

بر اساس گزارشات پلیس انگلیس میزان جرایم سوءاستفاده و خشونت خانگی در لندن در شش هفته‌ی گذشته به میزان یک سوم افزایش یافته است.

خبرگزاری ایسنا: بر اساس گزارشات پلیس انگلیس میزان جرایم سوءاستفاده و خشونت خانگی در لندن در شش هفته‌ی گذشته به میزان یک سوم افزایش یافته است.

به نقل از خبرگزاری رویترز پلیس انگلیس اعلام کرده است که گزارش‌های مربوط به خشونت خانگی در لندن در شش هفته‌ی گذشته به میزان یک سوم افزایش یافته است و از قربانیان خشونت خانگی خواست که در این خصوص صحبت و حتی در صورت نیاز با نقض مقررات فاصله‌گذاری اجتماعی وقوع این جرم را گزارش کنند.

انگلیس در هفته پنجم قرنطینه به سر می‌برد و به منظور جلوگیری گسترش هرچه بیشتر ویروس کرونا در کشور بسیاری از مشاغل تعطیل شده‌اند و به شهروندان اعلام شده تا در خانه بمانند.

پلیس لندن اعلام کرده با وجود این که قرنطینه، اقدامات پیشگیرانه و تلاش برای مهار ویروس در کشور بسیار ضروری است، اما قربانیان فعلی و بالقوه‌ی سوءاستفاده و خشونت خانگی بیش از قبل آسیب پذیرتر شده و در انزوا قرار گرفته‌اند.

پلیس لندن هم‌چنین اعلام کرد که تماس‌ها در خصوص گزارش سوءاستفاده و خشونت خانگی در شش هفته‌ی گذشته حدود یک سوم افزایش یافته است و افسران پلیس روزانه حدود ۱۰۰ نفر را به اتهام چنین جرایمی بازداشت می‌کنند. این آمار در مقایسه با سال گذشته ۹ درصد افزایش داشته است.

یکی از افسران پلیس لندن گفت: «هرکس که مورد سوءاستفاده و خشونت خانگی قرار می‌گیرد نباید اینگونه احساس کند که تنها است و باید در سکوت این رنج را تحمل کند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینجا تو خونواده ها هیچ مشکلی وجود نداره . همه چی ارومه مردم از لحاظ روحی و روانی در ارامش کامل بسر می برن . فقط امریکا و انگلیس هستن که مردمشون تو فلاکت و بدبختی هستن . می خواین کمک های روحی رو این بار روانه ی انگلیس کنیم . مثل کیت هایی که به امریکا ارسال کردیم .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج