اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۸۷۵۷۵
۸ نظر
۵۰۱۰
۸ نظر
۵۰۱۰
پ

روحانی: اروپا در مقابل آمریکا مواضع جدی اتخاذ کند

حسن روحانی با اشاره به رفتار آمریکا در خروج از برجام و وضع تحریم ها و فشار حداکثری علیه ملت ایران گفت: اروپا باید در مقابل اقدامات ضد بشری آمریکا مواضع جدی اتخاذ کند.

پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری: زوران میلانوویچ و حسن روحانی روسای جمهور ایران و کرواسی امروز دوشنبه در یک گفت و گوی تلفنی بر توسعه و تعمیق مناسبات و همکاری ها تاکید و بر ضرورت همکاری همه کشورها برای مقابله با ویروس کرونا که تقریبا همه کشورهای دنیا را درگیر کرده است، تاکید کردند.

روسای جمهور ایران و کرواسی همچنین ضمن ابراز همدردی با مردم دو کشور در شرایط سخت درگیری با بیماری کرونا، اشتراک تجربیات و توانمندی ها در جهت مقابله با این بیماری را ضروری خواندند.

روسای جمهور دو کشور همچنین در این گفت و گوی تلفنی ضرورت همراهی و یاری همه کشورهای جهان در شرایط سخت امروز و مقابله با رفتارهای یک جانبه گرایانه برخی کشورها را مورد تاکید قرار دادند.

حسن روحانی، با اشاره به رفتار غیرقانونی، غیرمنطقی و غیر انسانی آمریکا در خروج از برجام و وضع تحریم ها و فشار حداکثری علیه ملت ایران، گفت: تداوم این رفتار اقدامی ضد بشری است و ایران انتظار دارد کشورهای اروپایی با اینگونه رفتارها مقابله کرده و مواضع جدی اتخاذ کنند.

رئیس جمهور کرواسی نیز در این گفت و گوی تلفنی با اشاره به روابط خوب دو کشور و اهمیت توسعه و تعمیق مناسبات با ایران، گفت: ایران به عنوان کشوری با تمدن دیرینه و جایگاه ممتاز در منطقه از اهمیت ویژه ای برای کرواسی برخوردار است .

زوران میلانوویچ اقدام آمریکا در افزایش تحریم و فشار علیه ایران در این شرایط سخت را غیر انسانی و نادرست خواند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حسن تحریم برداشته نمیشه هی زنگ نزن به اینو اون التماس کن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخ روزی که گفتی جلو آوارگان و پناهندگان به اروپا را باز میکنیم فکر امروز نبودی که هر تهدیدی یه راهکار هم داره ..حسن الان پناهنده بفرس اروپا تا تسلیم بشوند

      • بدون نام

        حسن هر چی پناهنده افغن و ایرانی و افریقایی با کمک اردوغان فرستادی پشت دروازه اروپا که بهشون فشار بایاری طعمه کرونا و بعدش خوراک کوسه مدیترانه شدند. باور کن هیچکدومش به اروپا نرسید .بازم تهدید به فرستادن پناهنده میکنی یا التماس

      • بدون نام

        حتما اروپا آمریکا را ول میکنه حرف تو را گوش میکنه

    • باربوسا

      دیگه چیکار کنن بدبخت ها بهشون زور گویی میکنه اوناهم مجبورن

    • بدون نام

      اره حتما اروپا اینکارو میکنه!!!!

    • بدون نام

      مگه فرقی دارن سیاستمدار شاهکار ، منافع مهمه.

    • بدون نام

      برجام یکی از منطقی ترین و عقلانی ترین تصمیمات جهانی بود که تاریخ در خود ندیده بود ولی بدلیل بی کفایتی وعدم پشتیبانی سازمان‌های جهانی طعمه قدرت نمایی قلدورانه استکبار جهانی گردید. ودر این امر اروپائیان مدیون ایرانیان باید باشند چون تنها کشوری که با قدرت توانست در مقابل تک قطبی نمودن جهان قد اعلم نماید ایران بود وبایستی ممنون باشند که ایران در مقابل فرآیند خطرناک قدرت تک قطبی، اروپائیان را از خواب غفلت بیدار نمود. حال باید به خودشان بیایند و تصمیم عاقلانه در خصوص ایران اتخاذ نمایند . چون این برای آنها آخرین فرصت خواهد بود. والا باید همیشه یوغ بندگی آمریکا را به گردن خود بیآویزند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج