۹۸۹۱۱۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مدال‌های پرویز تناولی برای کمک بحران کرونا

"پرویز تناولی" هنرمند مجسمه‌ساز ایرانی ملقب به پدر مجسمه‌سازی مدرن ایران، با طراحی مدال‌هایی برای فروش، عواید آن را به بیمارستان‌های درگیر بحران کرونا در ایران کمک می‌‌کند.

عصر ایران: "پرویز تناولی" هنرمند مجسمه‌ساز ایرانی ملقب به پدر مجسمه‌سازی مدرن ایران، با طراحی مدال‌هایی برای فروش، عواید آن را به بیمارستان‌های درگیر بحران کرونا در ایران کمک می‌‌کند.

این هنرمند ایرانی ساکن ونکوور کانادا، با طراحی ۱۲۰ مدال در ۲ نوع برنز و نقره به قیمت‌های ۶۰۰ و ۱۵۰۰ دلار، عواید فروش آنها را تقدیم ایران خواهد کرد.

او در این باره گفته است: "من از نحوه برخورد کارکنان بهداشت و درمان ایران با کمترین امکانات ممکن در برابر بحران کووید ۱۹ بسیار تحت تأثیر قرار گرفته ام."

مدال‌های پرویز تناولی برای کمک بحران کرونا

این هنرمند کار کادر درمانی ایران را با توجه به مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها، مشکل‌تر از دیگر کشورها دانسته و از کار ایثارگرایانه آنها تقدیر کرده است.

او گفت:" من می‌خواستم قدردانی خودم را به عنوان یک ایرانی نشان دهم - نه فقط به عنوان یک هنرمند".

او اواخر ماه مارس گذشته طراحی 2 نوع مدال را برای فروش به ایران فرستاد و این مدال‌ها در داخل ایران قالب‌گیری و تولید شده است.

این مدال‌ها برنز و نقره هستند و مدال برنز به قیمت 600 دلار (حدود 10 میلیون تومان) و مدال نقره به قیمت 1500 دلار ( حدود 24 میلیون تومان) عرضه شده است.

از مدال برنز 100 عدد و از مدال نقره که گران‌تر است 20 عدد تولید شده است. تاکنون ایرانیان خارج از کشور 20 عدد از این مدال‌ها را طی 2 روز خریداری کرده‌اند.

روی مدال نقره طرح بلبل در کف دست کار شده است. او درباره این طرح گفته است:" در فرهنگ عامه ایران بلبل یک پرنده خوش یُمن و حامل خبر محبوب به معشوق‌ است."

در مدال برنزی نیز طرح درخت سرو کار شده است. به گفته تناولی: درخت سرو به عنوان نمادی از زندگی طولانی است. این هنرمند می‌گوید: پس زمینه این مدال‌ها صدها خط عمودی قرار دارد که نمایانگر مردم ایران است. این مدال‌ها به یک نوار فیروزه‌ای رنگ بسته شده‌اند که نمایانگر "ریه‌های سالم" است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج