۹۸۹۳۵۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مجلس آمریکا جف بزوس را احضار کرد

کمیته قضایی مجلس آمریکا از جف بزوس خواسته به طور داوطلبانه به سوالاتی درباره فرایندهای آنتی تراست(ضدانحصار) شرکت آمازون پاسخ دهد.

خبرگزاری مهر به نقل از پرس اسوسیشن: سیاستمداران آمریکایی که مشغول تحقیق درباره سلطه شرکت های بزرگ فناوری بر بازار هستند، از جف بزوس (مدیر ارشد اجرایی آمازون) خواسته اند تا شواهدی درباره بیانیه های گمراه کننده شرکت درباره عملکرد رقابتی خود ارائه کند.

کمیته قضایی مجلس آمریکا در نامه ای به بزوس او را تهدید کرده در صورتی که به طور داوطلبانه در مجلس حاضر نشود و به سئوالات پاسخ ندهد، با احضاریه قانونی او را مجبور به این کار می کنند.

مجلس آمریکا جف بزوس را احضار کرد

این نامه مربوط به گزارشی است که طی آن فاش شد آمازون از اطلاعات کالاها و تراکنش های فروشندگان در پلتفرم خود استفاده می کند تا محصولات مشابه و رقابتی را بسازد.

البته در جولای ۲۰۱۹ میلادی یکی از مدیران ارشد آمازون در جلسه استماع یکی از کمیته های مجلس آمریکا این اقدام را انکار کرد و گفت این خلاف سیاست های رسمی شرکت است.

در نامه کمیته قضایی مجلس به جف بزوس آمده است: اما اگر این اخبار صحت داشته باشد، بیانیه آمازون در برابر نمایندگان مجلس گمراه کننده و از لحاظ قانونی شهادت دروغ بوده است. هرچند ما از شما انتظار داریم تا به طور داوطلبانه شهادت دهید، اما در صورت لزوم حق اتکا به فرایندهای اجباری را داریم.

کمیته قضایی آنتی تراست( ضدانحصار) مجلس آمریکا به رهبری دیوید سیسیلین مشغول تحقیقاتی گسترده درباره شرکت های فناوری بزرگ و تاثیر آنها بر رقابت و مصرف کننده است. این تحقیق به طور کلی روی شرکت های گوگل، فیس بوک، آمازون و اپل تمرکز کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج