۹۸۹۸۶۶
۱۳ نظر
۵۰۱۱
۱۳ نظر
۵۰۱۱
پ

رنجبرزاده: حق و حقوق کارگران باید رعایت شود

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بخشی از پیشرفت و توسعه کشور مدیون کارگران است که باید حقوق حقه آنها رعایت شود و همه در جهت تقویت این قشر عزیز گام های مؤثری برداریم.

ایلنا: علی اکبر رنجبرزاده در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۴ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تبریک روز شوراها گفت: در بحث شوراها تأکید دارم آنچه در قانون اساسی برای واگذاری بیشتر به شوراها آمده عمل شود تا مجلس شورای اسلامی نیز در سطحی بالاتر نظارت و قانونگذاری کند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن تبریک روز کارگر گفت: اعتقاد داریم بخشی از پیشرفت و توسعه کشور مدیون این عزیزان است که باید حقوق حقه آنها رعایت شود و همه در جهت تقویت این قشر عزیز گام‌های مؤثری برداریم.

وی در ادامه با تریک روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مطهری، عنوان کرد: ایشان به عنوان یک استوانه هدایتگر ایدئولوژی نظام جمهوری اسلامی بودند که امروز نیز جوانان از آثار و برکات ایشان همچنان بهره مند می شوند.

رنجبرزاده در ادامه با بیان اینکه همه معتقدیم معلم و استاد، محور توسعه پایدار هستند، تأکید کرد: راهی جز این نیست که باید به این قشر عظیم توجه ویژه شود و اگر می‌خواهیم آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا کند، اگر تمایل داریم بتوانیم هزینه‌های ناهنجاری‌ها را کم کنیم و اگر به دنبال اصلاحات حوزه اجتماعی و فرهنگی و تقویت جبهه اقتصادی هستیم، باید معلم را در اولویت قرار دهیم.

وی افزود: در حال حاضر جایگاه وزارتخانه های آموزش و و پرورش و علوم در ردیف بالای دهم قرار دارد که باید به ردیف های سوم و چهارم ارتقا پیدا کند و باید این نکته را درک کنیم که راه ثروت، توجه به قشر معلم و استاد است که متأسفانه تا کنون مورد غفلت واقع شده است.

رنجبرزاده در ادامه با بیان اینکه امروز در بحث اقتدار نظام جمهوری اسلامی، پیشرفت های نظامی و قدرت دفاعی کشور تبدیل به منشور عزت و عظمت جهان اسلام شده است، اظهار داشت: امروز افتخار داریم با وجود همه تحریم ها، تهدیدها و تنگناها توانسته ایم در شرایطی که همه سر در گریبان مبارزه با ویروس کووید ۱۹ هستند، ماهواره اطلاعاتی و نظامی را به فضا پرتاب کنیم که ما ملت ایران به این پیروزی افتخار کرده و از همه دست اندرکاران به خصوص از سپاه مقتدر تشکر می کنیم که این حرکت را مرهمی بر آلام مردم ناشی از تحریم‌ها کرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: این اقدام سپاه مُهری بر افول قدرت های دیگر و افزایش قدرت ایران بود و جمهوری اسلامی امروز پرچمدار مبارزه با آمریکا شده و راه عزت این کشور آن است که این ویروس منحوس ناخوانده آمریکایی در منطقه که بسیار جدی تر و مخرب تر از کووید ۱۹ بوده و جهان بشریت را تحت الشعاع خود قرار داده را از منطقه بیرون براند.

وی اضافه کرد: باید ملت ایران، مردم منطقه و جبهه مقاومت همچنان هوشمندانه به مبارزات خود ادامه دهند تا به فضل الهی این ویروس مخرب آمریکایی از منطقه بیرون رانده شود و جایگزین آن اقتدار و پیروزی ملت های منطقه و جهان اسلام باشد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد از همه دست اندرکاران عرصه سلامت کشور و به ویژه مردم عزیزی که دست به دست یکدیگر داده اند، پزشکان فرهیخته و همه مردم که با هم افزایی و همسویی جهت مقابله با این ویروس در جبهه واحدی قرار گرفته و افتخاری برای کشور بودند تشکر کنم که نام جدیدی از جمهوری اسلامی ثبت شد و اکنون پیشتازتر از کشورهای غربی و آمریکایی در این مسیر در حال حرکت است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رینال

      کدوم روز کارگر توی سرتون بخوره میخام روز کارگر صدسال سیاه توی تقویم نباشه......

    • بدون نام

      چرا تو اداره به نام سازمان فنی مهندسی عمران شهر تهران که بازرس داره و شورای شهر میلیاردها بوجه میگره پول مسافرت هزینه سنوات پرسنل بازنشسته پرداخت نمیکنه که کار به شکایت دادرسی کشیده بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود بر مصببان مجری قانون و عدالت که با تذکر به جهت پیگری مطالبات برای پرسنل این سازمان بی درو پیکر اقدام ننودند باشد که همیشه عدالت و نظارت بر سو استفاده گران بسته شود.

    • بدون نام

      خسته نباشی دلاور از ایییین همه حمایتی که از کارگران کردی . خجالت بکش نون دسترنج کارگر رو میخورین و در حد 10 کلمه مبهم توی مجلس حرف میزنی که بگن این مرده ، زنده است .

    • بدون نام

      میشه گفت در دنیا روز کارگر هست و در اون شکی نیست و در این روز از کارگران به واقع قدردانی میشه ولی در ایران این روز باید روز بردگان نامگذاری بشه چون تو ایران کارگران بردگان سرمایه داران و دولت هستند چون دولت خودش بزرگترین کارفرماست

      پاسخ ها

      • کاتب

        روز کارگر شما کجا بودیددقیقا کجا بودی نوش دارویی بعد مرگ سهراب امدی تبریک خشک خالی چه به درد کارگر سفره خالی میخوره برو عمو کشک تو بساب و دستمال زنی خودتو بکن

      • ناشناس

        روز بردگان... موافقم درست گفتی هموطن

    • رضا

      آقای رنجبر زاده حواست نیست تمام زحمات کشور روی دوش کارگران زحمت کش میباشد.

    • بدون نام

      چشم

    • بدون نام

      باید رعایت بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو‌ بابا‌ خجالت‌ بکشید‌ اصلا‌ به‌ فکر‌ کارگر‌ نیستید‌ به‌ هیچ‌ وجه

    • بدون نام

      مرسی که هستی.تو یه قهرمانی

    • علی

      آقاجان حرف بسه پس کی عمل؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج