اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۹۱۳۷۱
۴ نظر
۵۰۱۶
۴ نظر
۵۰۱۶
پ

زلزله لرستان ۲۵ مصدوم داشت

سرپرست اداره کل مدیریت بحران لرستان با اشاره به اینکه در جریان زلزله امروز ۲۵ نفر حین فرار مصدوم شدند، گفت: خسارات به اماکن و منازل مردم نیز در حد ترک خوردگی دیوارها بوده است.

خبرگزاری مهر: سرپرست اداره کل مدیریت بحران لرستان با اشاره به اینکه در جریان زلزله امروز ۲۵ نفر حین فرار مصدوم شدند، گفت: خسارات به اماکن و منازل مردم نیز در حد ترک خوردگی دیوارها بوده است.

مهدی پازوکی با اشاره به خسارت‌های زمین لرزه ۵.۱ ریشتری در لرستان، اظهار داشت: در جریان این زلزله، تخریب منازل مسکونی را نداشته‌ایم، خسارت‌های مادی در حد ترک خوردگی دیوارها بوده که در حال برآورد است.

وی با بیان اینکه هنوز برآورد ریالی خسارت‌ها جمع آوری نشده است، گفت: به دستگاه‌های اجرایی یک ماه فرصت داده شده که میزان خسارت‌ها را اعلام کنند.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری لرستان با بیان اینکه کل زخمی‌هایی که در جریان وقوع این زمین لرزه به بیمارستان‌ها مراجعه کرده‌اند ۲۵ نفر بوده است، گفت: این افراد نیز بر اثر زلزله مصدوم نشده‌اند بلکه حین فرار از محل زندگی دچار آسیب شده‌اند که سرپایی نیز درمان شده‌اند.

پازوکی با تاکید بر اینکه کل دستگاه‌های خدمات رسان و فرمانداری‌ها در حالت آماده باش هستند، گفت: تا شرایط عادی می‌شود دستگاه‌ها باید آمادگی لازم را داشته باشند.

وی، تاکید کرد: مردم هوشیاری خود را حفظ کنند، ما پس لرزه نداشته‌ایم و نمی‌دانیم وضعیت چگونه خواهد بود، احتمال پس لرزه وجود دارد و در این راستا مردم هم خونسردی خود را حفظ کنند و هم هوشیار باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخه کدوم فرد عاقلی هنگام زمین لرزه ای چن ثانیه ای، میره فرار کنه؟ تا فرار کنی زلزله تموم شده. فقط باید به کنج خانه ها پناه برد سریع.

    • علی

      خداوندا سرزمین زیبایم لرستان را از شر بلاها محفوظ بدار

    • بدون نام

      کدام شهر زلزله آمده

    • سجاد

      به کدوم دستگاهای اجرایی دستور برآورد دادی ؟ما هرجا میریم هیچ کس جواب نمیده همش حرف مفت میزنید فقط بلدید برید رو منبر... دیروز گفتن ستاد بحران با فرمانداری و استانداری جلسه فوری تشکلیل دادن ما هر سه جا رفتیم اما تعطیل بودند فک کنم جلسه رو بردید خونه برگزار کردید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج