۹۹۱۴۷۶
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

پرونده مهمترین ادغام بانکی به زودی بسته می‌شود

رئیس کل بانک مرکزی ضمن تشریح روند ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه، اعلام کرد: به زودی مجامع ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح برگزار و پرونده مهم‌ترین ادغام بانکی بسته خواهد شد.

برترین‌ها: رئیس کل بانک مرکزی ضمن تشریح روند ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه، اعلام کرد: به زودی مجامع ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح برگزار و پرونده مهم‌ترین ادغام بانکی بسته خواهد شد.

عبدالناصر همتی در پستی اینستاگرامی اعلام کرد: عصر امروز چهارشنبه (۱۳۹۹/۲/۱۷) در جلسه‌ای با حضور معاون اول رئیس‌جمهور آخرین بررسی در خصوص روند ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه انجام شد.

وی افزود: این پروژه یکی از پیچیده‌ترین و سخت‌ترین پروژه‌های بانکی است که با تدبیر مقام معظم رهبری، یاری خداوند، با همت همکارانم در حوزه نظارت و با همراهی خوب وزارت اقتصاد سال مشترک نیروهای مسلح و بانک سپه به نحو مطلوبی پیش رفته و به مراحل پایانی خود نزدیک است.

رئیس کل بانک مرکزی ادامه داد: در طول ماه‌های گذشته و در طول ادغام، با نظارت بانک مرکزی و تدبیر و راهبری خوب مدیریت بانک سپه، اصلاحات خوبی خصوصا در منابع و مصارف بانک‌های ادغام شده انجام و به آرامش فعلی پول کمک خوبی شده است.

همتی در پایان خاطرنشان کرد: با تصمیماتی که امروز در جلسه ستاد انجام شد، مجامع ادغام این بانک‌ها برگزار و پرونده مهم‌ترین ادغام بانکی بسته خواهد شد.

پیش از این نیز، رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرده بود که ادغام عملی بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح طی تشریفات اداری آن در چند هفته آینده‌ انجام خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بله آقا جان حرفتون درسته
      ولی مشکل این هست که اینا نمیخوان کارکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با این کار از ورشکشتگی بانک سپه جلوگیری شد و اما بقیه بانکها را به افتزا کشیدید چون من 34 سال از بانک سپه حقوق گرفتم و هیچ خیر و برکتی برای کارکنان ن م ه نداشته و فقط سودش برای کارکنان بانک سپه بوده و است

      • ماه مبارک رمضان ماه دل

        دقت کردی همتی تمام سخنان خودرا از وی نوشته میخواند
        همتی واقعا 5 میلیارد 5 میلیارد پول های دلار را به فنا دادی و اصلا پیگیری هم نمیکنی.

    • فرهاد

      برو بابا تو هم دلت خوشه. با این اقتصادی که برامون درست کردین.

    • بدون نام

      اون موقع که بانک میزنند حکمت عالیه است
      ولی وقتی منحل میکنند باز هم حکمت و تدبیر عالیه است

    • عبداله

      انشاله شروعی باشدبرای ادغام دیگربانکهاویک کاسه شدن آنهاکه هم بنفع بانکهاست وهم مردم.باتمرکزدهی وتمرکزگرایی بانکهاوضعیت نقدینگی تاحدودزیادی کانالیزه وبه گردش خواهدافتادومردم عادی واشخاص حقوقی وشرکتهاونیزدولت بهترمیتوانندوام بگیرندورقابتهابطورجدی میان بانکهاخودرانشان خواهدداد.اینک برخی بانکهای مثلاخصوصی؟مشتریانشان روبه نزول نهاده ودیگرهم چه دربنگاهداری طلاوسکه وارزویازمین ویااگربتوانندبه صادرات روآورندبرایشان آن حبابهای کذایی وسودهای بادآورده وبه تعبیررهبری انقلاب "مفت خواری"و"مفت جویی" راندارندبجزبه طرف تولیدروآورندوهربانکی که کارمزدوسودوام کمترمطالبه کندوهمچنین سودسپرده بیشتری دهددررقابت موفقترخواهدبود.

    • 000

      اخه چه خبره یکی میاد بانک اضافه میکنه یکی میاد کم میکنه باز چه نقشه ای تو سرتونه مردم را بیچاره کردین با این کاراتون

    • سیدعلی ایزدی

      سرمایه اصلی اولین بانک از سال ۱۳۰۶ کسورات بازنشستگی نیروهای مسلحه که هنوز تداوم داره، ازمحل کارکرد وجوه حقوق نیروها داده میشد،بعد از انقلاب حقوق از بودجه دولت تامین وموجودی انباشته بانک بصورت سهام بین کارکنانش که هیچ نقشی ندارندتقسیم شدو چند سال پیش هم کلا بانک به بخش خصوصی واگذار شد، سهم ن.م چی ؟؟؟ ، ۵تا بانکی هم که از موجودی خصوصی قرض الحسنه ادارات ع.س. ن.م تشکیل شده بود حالا بتاراج میرود،علی برکت ا...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج