۹۹۳۴۴۰
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

دستگیری قاتلِ برادرکش در بندرعباس

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان فردی که اقدام به قتل و دفن برادر خود کرده بود، در بندرعباس شناسایی و دستگیر شد.

ایرنا: فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان فردی که اقدام به قتل و دفن برادر خود کرده بود، در بندرعباس شناسایی و دستگیر شد.

سردار غلامرضا جعفری عصر دوشنبه در تشریح جزییات این حادثه افزود: درپی وقوع یک فقره درگیری خانوادگی در منزل شخصی به هویت معلوم در ۱۴ اردیبهشت ماه جاری در بندرعباس و قتل یکی از اعضاء خانواده، موضوع دستگیری قاتل یا قاتلان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی بیان داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی ضمن هماهنگی با مقام قضایی به محل وقوع حادثه در یکی از محلات بندرعباس اعزام و صاحب منزل به هویت معلوم دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان یادآورشد: متهم باوجود انکار اولیه در بازجویی تخصصی صورت گرفته لب به اعتراف گشود و به قتل برادر بزرگتر خود اعتراف کرد.

جعفری گفت: متهم در ادامه تحقیق ها درخصوص نحوه وقوع قتل معترف شد در روز حادثه پس از خوردن افطاری با برادرش به علت اینکه مشروب خورده و برای گرفتن پول با مادرش بحث کرده و قصد کتک زدن او را داشته، درگیر شدند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شاهد این درگیری بوده با عصبانیت به سمت او حمله ور شده و با گرفتن گلوی برادرش او را به قتل رسانده و به خاطر حفظ آبروی خانواده جسد او را به روستای پدری اش برده وبدون طی مراحل قانونی دفن کرده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان یادآورشد: متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

وی خاطر نشان کرد: اختلافات خانوادگی ریشه در مسائل جزیی و کوچکی دارند که به راحتی با گفت وگو و از خود گذشتی قابل حل هستند و وظیفه بزرگتر ها و والدین این است که فرزندان خود را که سرشار از غرور کاذب هستند به آرامش دعوت کرده و با ابراز محبت به آنان از وقوع حوادت ناگوار در محیط خانه جلوگیری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احسنت یاد و خاطره هابیل و قابیل و زنده کردی کشور اسلامی به این داستانهای تاریخی واسلامی احتیاج داره انشاالله با توجه به شبهای قدر شاهد این باشیم که برادر سر نماز برادر دیگر و با قداره به چهار قسمت مساوی تقسیم کنه

      پاسخ ها

      • رضا

        مزه نریز بامزه

    • س ص

      خدایا رحم کن همه ی بدبختی ها از شرب خمر است

    • بینام گمنام

      بعداز کشتنع برادرش کدوم بی مارس تان بردن؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج