adexo3
۹۹۳۶۵۶
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

عامل کاهش پرواز‌ها و زمین‌گیرشدن هواپیما‌ها

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: کم بودن مسافر و تقاضا، عامل کاهش و حداقلی شدن پروازهای داخلی بوده که البته به دلیل توجه کردن مردم به توصیه‌های صورت گرفته برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و ماه رمضان است.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: کم بودن مسافر و تقاضا، عامل کاهش و حداقلی شدن پروازهای داخلی بوده که البته به دلیل توجه کردن مردم به توصیه‌های صورت گرفته برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و ماه رمضان است.

رضا جعفرزاده اظهارکرد: اگر استان‌های مختلف محدودیت‌های خود را برای پذیرش مسافران و ارائه خدمات مختلف به آن‌ها بردارند و شرایط در این زمینه به حالت سابق برگردد، مشکلی برای بازگشت وضعیت پروازهای داخلی به حالت سابق وجود ندارد.

وی افزود: معمولا هر ساله در ماه رمضان پروازهای داخلی کمتر از بازه‌های زمانی دیگر است و امسال شاهد شیوع ویروس کرونا قبل از فرارسیدن ماه رمضان هم بودیم و همین مساله سبب شد تا پروازها از سال‌های قبل به مراتب کمتر شود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: در شرایط کنونی به غیر از مسائلی که ناشی از شیوع ویروس کرونا وجود دارد، پایین بودن تقاضا مردم برای پروازهای داخلی یکی از مهمترین دلایل کم بودن پروازها و زمین‌گیر شدن هواپیماهاست. البته در حال حاضر در همه کشورهای دنیا پروازها با مشکل مواجه شده و هواپیماها به خاطر شیوع ویروس کرونا زمین‌گیر شده اند.

جعفرزاده درباره میزان خسارات وارد شده به شرکت‌های هواپیمایی داخلی ناشی از شیوع ویروس کرونا و استرداد بلیت هواپیما در ماه‌های گذشته، گفت: میزان دقیق خسارات وارد شده به ایرلاین‌های داخلی هنوز مشخص نبوده و در حال محاسبه است، چرا که همچنان وضعیت پروازهای داخلی مانند گذشته به روال عادی بازنگشته است و این خسارات ادامه دارد و هم اکنون در حال بررسی و پیگیری پرداخت تسهیلات به این شرکت‌ها هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زهی به همون خیال باش

    • بدون نام

      کی جرات میکنه تو هواپیماهای زپرتی شما بشینه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج