اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۹۴۱۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کشف یک تن مواد مخدر در بردسیر

فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر گفت: یک هزار و ۱۹ کیلوگرم انواع موادمخدر در شهرستان بردسیر کشف شد.

خبرگزاری فارس: نصرالله عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بردسیر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان بردسیر با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی از انتقال یک محموله مواد افیونی از مسیر کرمان آگاهی یافتند.

وی با اشاره به اشرافیت پلیس بردسیر بر مناطق صعب‌العبور و مسیر‌های انحرافی‌ افزود: ماموران شامگاه گذشته با اعزام چند اکیپ از نیروها‌ با استقرار نامحسوس در مسیر‌های احتمالی، تردد قاچاقچیان را زیر نظر گرفتند.

‌عباسی‌ تصریح کرد: در ساعات اولیه شب قاچاقچیان با خودروی تویوتا و با استفاده از تاریکی شب و مسیرهای حاشیه‌ای وارد کمین ماموران انتظامی شده و بدون توجه به دستور توقف پلیس و تیر‌اندازی به سمت آنها سعی به فرار داشتند، اما ماموران با گشودن آتش، قاچاقچیان را زمینگیر کرده و یک دستگاه خودرو تویوتا متعلق به آنان را متوقف کردند.

فرماندهی انتظامی شهرستان بردسیر بیان داشت: در این عملیات راننده خودرو بر اثر اصابت گلوله به هلاکت رسید و در بازرسی از وسیله نقلیه متوقف شده، ۸۸۰ کیلوگرم تریاک و ۱۳۹ کیلوگرم حشیش کشف شد.

وی اظهار داشت: در این عملیات یک قاچاقچی به هلاکت رسید و یک قاچاقچی دیگر به همراه خودروی پراید که قصد انتقال مجروحان را داشت، دستگیر و به منظور پیگیری پرونده، تحویل دستگاه قضایی شد.

عباسی تصریح کرد: گشت‌زنی‌های شبانه‌روزی ماموران انتظامی در مناطق کویری و صعب‌العبور کرمان در کنار اقدامات اطلاعاتی، همواره سد راه سوداگران مرگ بوده و باندهای تهیه و توزیع مواد افیونی را ناکام گذاشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج