۹۹۴۸۰۹
۱۱ نظر
۵۰۱۰
۱۱ نظر
۵۰۱۰
پ

حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری است

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: به دنبال دستوراتی که در زمینه بازگشایی مدارس توسط وزارتخانه صورت گرفته بازگشایی مدارس اجباری اما حضور دانش آموزان اختیاری است.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: به دنبال دستوراتی که در زمینه بازگشایی مدارس توسط وزارتخانه صورت گرفته بازگشایی مدارس اجباری اما حضور دانش آموزان اختیاری است.

در پی فراخوان یکی از مدرس استان قزوین به دانش‌آموزان جهت حضور اجباری در کلاس درس از روز ۲۷ اردیبهشت ماه و پیام یکی از مخاطبان مبنی بر پیگیری این موضوع، ایسنا مورد مورد نظر را از مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین پیگیری کرد.

حسنعلی اصغری، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در گفت‌وگو با ایسنا، تصریح کرد: از روز شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه، مدارس در مقاطع مختلف به منظور رفع اشکال بازگشایی می‌شود.

وی افزود: در این ایام حضور برای معلمان و عوامل اجرایی الزامی است اما حضور دانش آموزان اختیاری است و مدرسه‌ای نمی‌تواند دانش آموزان را اجبار به حضور در کلاس درس کند.

اصغری اظهار کرد: بازگشایی مدارس از روز بیست و هفتم اردیبهشت‌ ماه تا بیست و هفتم خردادماه به معنای رفع اشکال است و مدارس به شکل متداول خود فعالیت نخواهند کرد.

وی تأکید کرد: بازگشایی مدارس به منظور رفع اشکال برای این است که نگرانی تحصیلی والدین رفع شود و اولیا اطمینان داشته باشند که بدون شک هیچ تجمعی در مدارس شکل نمی‌گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ‏مدرسه ها ر‌و اختیاری کردن که اگه یکی کرونا گرفت بگن اختیاری بوده و خودت اومدی؛ اگر هم کسی مشکل درس پیدا کرد بگن مدرسه باز بوده خودت نیومده بودی.
      به این میگن تدبیر !!!!!!

    • ژیان

      مدارس اختیاری و اجباری دانش اموز و خانواده و مدیر و معلم را بلا تکلیف می کند ۸۰ در کتاب انتحان برگزار بشه غیر حضوری فقط ۱۲ حضوری حتی نهم بحث هدایت تحصیلی مطرح است یکبار بنا به خواسته دانش اموز باشد چه میشود

    • بدون نام

      اگر قرارهست دانش آموزان باهزینه خودشون برن مدرسه .بی عقلها میدونین هربچه درهر روز باید سوار یک تاکسی یا آژانس بنشینه درنتیجه احتمال داره بدنه اون ماشین آلوده باشه به ویروس وطفلهای معصوم این ویروس رابه خانواده انتقال بدن درنتیجه شیوع دوباره کرونا..کدوم دانایی این تصمیم گرفت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سرویس مدارس همه بچه ها کرونا میگیرند

      • بدون نام

        این جوری نمیشه تعطیل یکسال

    • بدون نام

      یعنی هرکی راضیه کرونا بگیره بره هرکی راضی نیست نره؟

    • بدون نام

      وقتی از دانش آموز تعهد می گیرند اگر مریض شدی ما هیچ مسئولیتی در مقابل شما نداریم به نظر شما این شعور با کدام منطق سازگار است خوب وقتی دانش آموز بره مدرسه اگر یک نفر ‌مریض باشه همه مریض میشن به نظر شما چکار باید کرد

    • بدون نام

      به این کار میگن فریبکاری کرونایی ؛
      اگه دانش آموزان مبتلا شدن ، میگن اجباری نبود ، میخواستن نیاد
      اگه بچه ها نرفتن و افت تحصیلی پیدا کردن ، میگن مدرسه ها باز بود میخواستن بیان ، ببینید ما با چه موجوداتی خطرناکی طرفیم

    • mspn

      چون اکثر مدیر و معاونای اداره کل ها و وزارت خونه دارای مدارس غیر انتفاعی هستن، این تصمیم و گرفتن که برا سال بعد ثبتنام کنن و والدین درخواست شهریه نکنن و بنوعی شیره بمالن که بگن کلاس تشکیل شده. هیچ چیز برا این کفتارها مهم نیست بجز پول. مگر قرار نبود اخرین جایی که باز میشه مدارس باشه؟ پس چرا دانشگاهها و حوزهها و ورزشگاهها و صد جای دیگه ممنوعه ولی مدارس اشکالی نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای ول داداش

    • منم

      چرا باید نهم ‌برن امتحان حضوری مگه اینا جز بچه های ایران نیستن یا نهمیا کرونا نمیگیرن مگه جونشون از سر راه اوردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج