۱۲۴۶۰۴۸
۲۵۹۵
۲۵۹۵
پ

میتسوبیشی کوچک که با ۱۰۰میلیون از ایران رفت

میتسوبیشی میراژ که قبلا شاهد حضور آن در بازار ایران بودیم، می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای واردات باشد. این خودرو در زمان شروع تحریم های جدید ترامپ به صورت شرایطی و درحالی که ۹۴ میلیون تومان بود و با سود اقساطش بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان قیمت داشت ، ایران را ترک کرد و حالا که ۴۵۰ میلیون قیمتش شده برای بازگشت به ایران احتمالا یک میلیارد قیمت خواهد داشت! قبمتی که مزیت رقابتی این خودرو را نسبت به خودروهای سدان چینی از بین می برد. با این مبلغ حتی می توان کراس اوور های چینی با موتور میتسوبیشی خرید.

خبرآنلاین: میتسوبیشی میراژ که قبلا شاهد حضور آن در بازار ایران بودیم، می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای واردات باشد. این خودرو در زمان شروع تحریم های جدید ترامپ به صورت شرایطی و درحالی که ۹۴ میلیون تومان بود و با سود اقساطش بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان قیمت داشت ، ایران را ترک کرد و حالا که ۴۵۰ میلیون قیمتش شده برای بازگشت به ایران احتمالا یک میلیارد قیمت خواهد داشت! قبمتی که مزیت رقابتی این خودرو را نسبت به خودروهای سدان چینی از بین می برد. با این مبلغ حتی می توان کراس اوور های چینی با موتور میتسوبیشی خرید.

این بار به احتمال زیاد میراژ را در هر دو نسخه هاچبک و سدان خواهیم داشت. طراحی این دو مدل به جز قسمت عقب، کاملا یکسان است.

طراحی میراژ را می‌توان یک طراحی ساده و اقتصادی و شیک دانست.اِلِمان‌های طراحی میتسوبیشی در این خودرو هم دیده می‌شود. نقش خطوط قرمزی که در قسمت جلوپنجره قرار دارند، دادن روحیه اسپرت به خودرو است.

میتسوبیشی کوچک که با 100میلیون از ایران رفت

نمای بغل میراژ بسیار ساده طراحی شده است.رینگ‌های کوچک ۱۵ اینچی، نمای بغل خودرو را کمی از سادگی دور کرده‌اند. در قسمت عقب میراژ هاچبک تغییراتی در طراحی نسبت به قبل صورت گرفته؛مثل تغییر در گرافیک چراغ‌ها و همچنین شکل و فرم سپر.

طراحی قسمت عقب میراژ G۴(سدان) کمی از طراحی اسپرت میراژ هاچبک فاصله گرفته است.طراحی کابین همان سبکِ سادگی فیس قبل را دارند که به آن تریم رنگی جدیدی اضافه شده است.

امکانات شاخص در نسخه فول آپشن عبارتند از: کروز کنترل،سنسور نور،گرمکن صندلی‌های جلو،تهویه اتوماتیک،نمایشگر لمسی،دوربین و سنسور دنده عقب و ۶ کیسه هوای دو نقطه‌ای و ... .

پیشرانه این خودرو یک پیشرانه ۱.۲ لیتری ۳ سیلندر است که ۷۹ اسب‌بخار قدرت و ۱۰۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید میکند. شتاب صفر تا صد این خودرو حدود ۱۲.۴ ثانیه اعلام شده است. گیربکس این خودرو هم از نوع CVT است.

میتسوبیشی کوچک که با 100میلیون از ایران رفت

این خودروی ژاپنی در دو کشور تایلند و فیلیپین تولید می‌شود. قیمت میراژ G۴ ۱۵.۶۴۵ دلار و میراژ هاچبک ۱۴.۶۴۵ دلار (حدود ۴۵۰ میلیون تومان) است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج