adexo3
۱۲۰۰۷۳۷
۵۰۷۹
۵۰۷۹
پ

آینده ارلینگ هالند را یک نفر رقم خواهد زد!

مینو رایولا نقشی کلیدی در انتخاب مقصد ارلینگ هالند، ستاره نروژی دورتموند خواهد داشت.

ورزش سه: نظر آخر مینو رایولا در تصمیم نهایی ارلینگ هالند فاکتوری مهم خواهد بود. البته این مدیر برنامه ایتالیایی علاقه داشت این بازیکن تابستان سال گذشته از دورتموند جدا شود و ماندن او را در این باشگاه ریسک می دانست، اما در آن مقطع مدیران باشگاه آلمانی قاطعانه امتناع کردند. مینو رایولا در می ۲۰۲۱ در مورد آینده ارلینگ هالند گفت: "کار من این است که شرایط اقتصادی را برای بازیکنانم به بهترین شکل ممکن پیش ببرم، اما پروژه تیم خواهان بازیکنان نیز باید مهم باشد. شما نمی توانید بازیکنی مانند ارلینگ هالند را بدون داشتن ایده یا پروژه ای برای آینده جذب کنند."

آینده ارلینگ هالند را یک نفر رقم خواهد زد!

ارلینگ هالند به دو چیز علاقه دارد؛ اول گلزنی، زیرا او مانند کریستیانو یا زلاتان است. و دوم کسب عناوین قهرمانی. پس انتخاب او قاعدتا تیمی خواهد بود که امکان برآورده این اهداف را داشته باشد. وقتی باشگاه هایی مانند بارسلونا یا مادرید با این تاریخ فوق العاده برای جذب بازیکنان اقدام کنند، نه گفتن دشوار است. پاری سن ژرمن موفق به ورود به این گروه بزرگان شده و سیتی نیز در تلاش است تا به این مرحله برسد.

مینو رایولا در خانواده هالند نفوذ بالایی داشته و البته با اکثر باشگاه هایی که این ستاره نروژی را می خواهند، رابطه خوبی دارد. شاید بهترین گزینه برای او بارسلونا باشد، چون رابطه آنها با لاپورتا عالی است. اما مشکل اصلی این است که خود ارلینگ هالند خواهان انتقال به رئال مادرید است. در مورد تیم های انگلیسی موانعی وجود دارد. پپ گواردیولا که به دلیل مشکلاتی که با زلاتان داشت، با رایولا رابطه خوبی ندارد.

همین مسئله در مورد یونایتد نیز رخ داده و پل پوگبا، دیگر موکل رایولا در چند وقت اخیر احساس می کند که مورد بدرفتاری قرار گرفته است. قرار است با اتمام قرارداد پوگبا، او از یونایتد جدا شود. پاری سن ژرمن دیگر گزینه مطلوب رایولا بوده او ایجنت جیجی دوناروما، مارکو وراتی و ژاوی سیمونز در این تیم است. بدین ترتیب به نظر می رسد به زودی و با تایید رایولا، مقصد بعدی هالند معلوم خواهد شد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج