۱۲۰۰۸۰۹
۵۰۳۴
۵۰۳۴
پ

فرکی: لیگ با کیفیتی نداریم

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: کسی پاسخگوی مسائل مربوط جادوگری در فوتبال نیست و این باعث شک و شبهه در میان افکار عمومی شده است.

ایسنا: حسین فرکی درباره بازی پیش روی ایران مقابل کره‌جنوبی اظهار کرد: خوشبختانه توانستیم به جام جهانی صعود کنیم و در گذشته هم سابقه خوبی در شکست دادن کره جنوبی داشتیم. البته می‌دانیم آن‌ها حریف سر سختی در آسیا هستند و کار راحتی نداریم و نباید این صعود به جام جهانی باعث بی انگیزگی بازیکنان شده باشد چون برد در این بازی می‌تواند ایران را صدرنشین گروه کند. بازیکنان هیچ‌وقت نمی‌توانند نسبت به موفقیت تیم ملی‌شان بی تفاوت باشند و آسودگی خاطر نباید باعث خودخواهی و غرور شود.

او ادامه داد: کره تیم بسیار خوبی است و این بازی در تاریخ ثبت خواهد شد. کره‌ای‌ها در بازی رفت هم ما را اذیت کردند و کیفیت خوبی ارائه کردند. بچه‌های ما هم ثابت کردند در کشور کره جنوبی می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و امیدوارم این شرایطی که داریم ادامه دار باشد و آرامش و اطمینان خاطر بیشتری در بین بازیکنان به وجود بیاید. بازیکنان و کادرفنی ما آنقدر باتجربه هستند که این مسائل را به خوبی بدانند و در این بازی مهم موفق عمل کنند.

این پیشکسوت فوتبال ایران درباره داربی ۹۸ و تقابل دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: پیروزی در این بازی از جانب استقلال تا حدودی شرایط روحی این تیم را تقویت می‌کند و می‌تواند در ادامه این تیم را قهرمان کند اما فوتبال همیشه یک ورزش غیرقابل پیش بینی است. دو، سه هفته قبل می‌شد پیش بینی کرد که کدام تیم می‌تواند در این بازی برتر باشد ولی در شرایط فعلی همه چیز برابر است. امیدوارم حساسیت باعث پایین آمدن کیفیت بازی نشود.

او در رابطه کیفیت لیگ بیست و یکم بیان کرد: اگر بخواهم حرف دلم را بزنم باید بگویم که کیفیت لیگ چندان مطلوب نیست چون حاشیه، جنجال و اختلافات بسیار زیاد بود. با وجود همه این مسائل، کیفیت لیگ چندان به چشم من نیامد. بسیار محدود می‌توانستیم بازی‌های زیبایی ببینیم اما در کل لیگ با کیفیتی نداریم.

فرکی درباره برخی حواشی و صحبت از تاثیر جادوگر دربازی‌های لیگ برتر گفت: من اگر دیده باشم هم این مساله را عنوان نمی‌کنم چون با آبرو و وجدان کاری در ارتباط است. اکنون نمی‌توانم قضاوت کنم چون این مساله را ندیده‌ام. البته وقتی درباره این مسائل پاسخ داده نمی‌شود، ذهن و افکار عمومی بی پاسخ می‌ماند. شاید این مساله واقعیت دارد که اشخاص مربوطه در این خصوص صحبت نمی‌کنند.

او اضافه کرد: هر کسی باید از خودش دفاع کند و وقتی این اتفاق نمی‌افتد همه قضاوت می‌کنند و فکر می‌کنند چنین موضوعی وجود دارد. با این وجود واقعا این فضا به ورزش و فوتبال نمی‌آید این مساله فقط برای امروز نیست و در سال‌های قبل هم وجود داشته اما به هر حال شک و شبهه به وجود آورده است. کسی پاسخگوی مسائل جادوگری در فوتبال نیست و این باعث شک و شبهه در میان افکار عمومی شده است. امیدوارم در فوتبال چنین مسائلی وجود نداشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج