اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۰۱۰۸۰
۵۰۲۸
۵۰۲۸
پ

معدنچی: توقع داریم داربی باکیفیتی ببینیم

مربی فجرسپاسی گفت: توقع داریم داربی ۹۸ بار فنی بالایی داشته باشد و روز خوبی برای ایران اتفاق بیفتد.

ایسنا: مهرزاد معدنچی درباره شرایط فجر و حضورش روی نیمکت این تیم اظهار کرد: ۴۸ ساعت قبل از مسابقه با شهرخودرو بود که باشگاه تصمیم گرفت با کلانتری قطع همکاری کند. در حال حاضر من و همه کمک‌های آقای کلانتری در این تیم حضور داریم و کنار تیم هستیم. مسئولیتی به من داده شد و با توجه به این‌که نزدیک دو سال است کنار این تیم هستم و تیم شهرم است، تصمیم گرفتم مسئولیت هدایت این تیم را به عهده بگیرم.

او ادامه داد: زمان زیادی برای بازی با شهرخودرو نداشتیم و متاسفانه بازی را واگذار کردیم. این بازی اهمیت بسیار زیادی داشت اما تیم‌مان واقعا خوب بازی کرد و موقعیت گل هم داشت. فوتبال اتفاقات زیادی دارد و با وجود این‌که خوب بازی کردیم متحمل شکست شدیم. در شرایط فعلی بازیکنان ما زحمت‌شان را کشیده است و باید همه کنار همدیگر باشیم. آقای کلانتری هم زحمت کشیده و ما هم ادامه می‌دهیم تا ببینیم باشگاه در نهایت چه تصمیمی می‌گیرد.

مربی فجرسپاسی با بیان این‌که همه باید حمایت کنند چون فجر تیم قابل احترامی است، گفت: این تیم باید حفظ شود و مطمئن هستم تمام بازیکنان تلاش‌شان را انجام خواهند داد. ما فردا دیدار حساسی مقابل فولاد داریم که بسیار بازی مهمی است و امیدوارم بتوانیم در این بازی عملکرد خوبی را از خودمان به نمایش بگذاریم. می‌خواهیم برویم و با امتیاز از زمین خارج شویم.

او درباره داربی ۹۸ گفت: به عنوان یک بیننده امیدوارم بازی خوبی را از دو تیم استقلال و پرسپولیس شاهد باشیم. معمولا داربی‌ها پربیننده است و امیدوارم یک بازی با کیفیت را ببینیم و بار فنی بالایی داشته باشد. توقع داریم بازی با کیفیت ببینیم و روز خوبی برای فوتبال کشورمان باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج