۱۲۰۱۱۳۵
۵۱۱۴
۵۱۱۴
پ

مدیر بارسا و یک حقیقت تلخ در مورد جذب هالند

نایب رئیس بارسلونا اعتراف کرد که در حال حاضر شرایط مالی مناسبی برای جذب ارلینگ هالند ندارند و چند باشگاه دیگر از این حیث پیش افتاده اند.

ورزش سه: بارسلونا با تراز مالی منفی ۱۴۴ میلیون یورو، آخرین تیم فوتبال اسپانیا در رده بندی اعلام شده از سوی لالیگاست. سقف پرداخت دستمزد این باشگاه به قدری محدود شده که قبل از هر خرید تابستانی باید چندین بازیکن خود را به فروش برساند. فروش فیلیپ کوتینیو و آنتوان گریزمان که قرضی برای استون ویلا و اتلتیکو بازی می کنند، در کنار جدایی عثمان دمبله می تواند بودجه دستمزدهای بارسا را تا حدی بهبود ببخشد. ضمن اینکه عقد قرارداد با بنیاد مالی "CVC" نیز می تواند جان تازه ای به خزانه بارسا تزریق کند. دیشب خبر توافق بارسا با اسپاتیفای به عنوان اسپانسر نیز اعلام شد که اتفاقی مثبت برای باشگاه کاتالان بود.

ادوارد رومرو، نایب رئیس اقتصادی بارسلونا در مورد خریدهای تابستانی گفت:« در زمستان به نظر می رسید نمی توانیم بازیکن بگیریم ولی در نهایت موفق شدیم این کار را انجام دهیم. وظیفه ماست که رویاپرداز باشیم و در بازار به دنبال بهترین ها برویم ولی واقعیت این است که جذب بازیکنان بزرگ با قیمت بالا برای ما مقدور نیست. ما مثل برخی باشگاه ها از لحاظ مالی قوی نیستیم و از این حیث شرایط‌ ما مقبول نیست.»

اقدام به جذب ارلینگ هالند:« در بارسا غیرممکن نداریم ولی در هر صورت این انتقال بسیار دشوار است. او جزو ۴ یا ۵ بازیکن بزرگی است که چندین باشگاه متمول را خواهان خود می بیند. باشگاه هایی که از لحاظ فرپلی مالی شرایط بهتری دارند و یا شاید در مقایسه با ما قوانین برای آنها متفاوت است. به هر دلیلی باید پذیرفت که شرایط آنها نسبت به ما برای جذب هالند بهتر است. این برعهده من نیست ولی واقعیت می گوید که الان شرایط جذب هالند را نداریم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج