adexo3
۱۲۰۱۲۰۲
۵۳۲۷
۵۳۲۷
پ

تکذیب یک شایعه جدی درباره علی دایی

سرمربی اسبق تیم سایپا در تازه‌ترین مصاحبه‌اش، شایعه ممنوع‌الکاری‌اش را تکذیب کرده است.

ورزش سه: از وقتی که علی دایی از سرمربیگری سایپا کنار گذاشته شد – ۱۳ اردیبهشت ۹۸ – تا امروز بارها و بارها اخباری درباره احتمال بازگشت او به فوتبال مطرح شده اما تا این لحظه هیچ اتفاق ویژه‌ای در این زمینه رخ نداده و شایع شده بود صحبتهای جنجالی او درباره مدیرعامل وقت یکی از باشگاههای صنعتی، دلیل اصلی دوری او از فوتبال است و گویا او اجازه فعالیت در فوتبال ایران را ندارد.

خبری که علی دایی در مصاحبه با سایت تابناک آن را تکذیب کرده و درباره دلیل دوری‌اش از فوتبال گفته است:" اصلا و ابدا من ممنوع‌الکار نیستم. صفر تا صد این تصمیم به اراده خودم صورت گرفته است و خودم نمی خواهم جایی کار کنم."

او در ادامه صحبتهایش به دلیل دوری‌اش از فوتبال هم اشاره کرده است:" مگر می‌شود دل یک فوتبالی برای فوتبال تنگ نشود؟ اما الان صلاح و خیر زندگی‌ام را در این می‌بینم که از فوتبال ایران دور باشم. با توجه به اتفاقاتی که به ناحق برای من رُخ داد، تصمیم گرفتم تا جایی که بتوانم از فوتبال در ایران فاصله بگیرم و به همین خاطر در این مدت در ایران با وجود محبتی که باشگاه‌های مختلف به من داشتند، به کار مربیگری نپرداختم."

البته در چند وقت گذشته همواره خبرهایی درباره پیشنهاد برخی باشگاهها به علی دایی منتشر شده اما در نهایت دایی سرمربی هیچ تیمی نشده است. نام دایی در مقطعی برای سرمربیگری باشگاه پرسپولیس هم مطرح شده بود. باید دید در ادامه برای علی دایی چه پیش خواهد آمد و همانطور که دایی گفته دلش برای فوتبال ایران تنگ شده، مطمئنا دل فوتبال ایران هم برلای علی دایی تنگ می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج