۱۲۰۱۳۳۲
۵۱۱۸
۵۱۱۸
پ

عذرخواهی رسمی فدراسیون کره از هواداران

فدراسیون فوتبال کره بابت از کار افتادن سایت بلیت فروشی بازی ایران و کره بع دلیل هجوم کره ای ها برای خرید بلیت از هواداران عذرخواهی کرد.

ورزش سه: تیم ملی کره چندی دیگر در یک بازی حساس به مصاف ایران خواهد رفت. هر دو تیم پیش از این صعود خود به جام جهانی قطر را قطعی کرده اند اما این دیدار به لحاظ مشخص شدن تیم صدرنشین می تواند یک فینال تلقی شود.

قطعاً هواداران کره ای نیز برای حمایت از کشورشان در این بازی لحظه شماری می کنند. در همین راستا و در حالی که بسیاری از آنها برای خرید بلیت بازی برابر ایران هجوم آورده بودند، سرور مرتبط با سایت بلیت‌فروشی از کار افتاد.

بعد از این اتفاق فدراسیون فوتبال کره جنوبی بیانیه‌ای منتشر و از هواداران بابت این اتفاق عذرخواهی کرد. در این بیانیه آمده است: "بابت هر گونه ناراحتی که برای هواداران در رابطه با خرید بلیت بازی برابر ایران به وجود آمده عذرخواهی می کنیم."

در واقع هواداران کره ای هجوم عجیبی را برای خرید بلیت این بازی آورده بودند و همین موضوع باعث شده که سرور بلیت فروشی از کار بیفتد. در ادامه توضیحات فدراسیون فوتبال کره جنوبی آمده است: "با توجه به ترافیک بالایی که در این زمینه به وجود می‌آید سروری را آماده کرده ایم که می تواند به طور همزمان فروش ۱۲۰ هزار بلیت را پوشش دهد اما این سرور برای ۴۲ دقیقه از کار افتاد چرا که ۲۳۰ هزار نفر برای خرید بلیت اقدام کردند. از اینکه وقت گران‌بهای شما را گرفتیم و باعث ناامیدی تان شدیم، عذرخواهی می کنیم."

عذرخواهی رسمی فدراسیون کره از هواداران

البته از صبح روز بعد مشکل سایت کاملاً حل شد و به نظر می‌رسد که حالا همه بلیت‌ صندلی‌های درجه یک به فروش رسیده است. همچنین بر اساس آمار به دست آمده تعداد 55 هزار بلیت از 65 هزار بلیط موجود به فروش رفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج