۱۲۰۱۴۲۰
۱۴۴ نظر
۷۴۹۱
۱۴۴ نظر
۷۴۹۱
پ

مطهری: معلوم شد کدام تیم حکومتی است

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما هیچ وقت تسلیم نمی‌شویم و تا هفته سی‌ام می‌جنگیم و در زمین حق‌مان را می‌جنگیم و جای دیگری نمی‌توانیم کاری کنیم. این همان پرسپولیس حکومتی است که می‌گفتند؟ مشخص شد، ما حکومتی هستیم یا تیم‌های دیگر؛ اما ما کارمان را در زمین و مستطیل سبز می‌کنیم و آنجا نتیجه می‌گیریم و هرگز تسلیم نمی‌شویم.

فوتبالی: حمید مطهری پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: همیشه عادت دارم، درباره فوتبال، فنی صحبت کنم، اما برای آقای سیدعلی، داور این بازی متأسفم. فکر می‌کنم، هر کسی در آستانه بازنشستگی باشد، برای اینکه به او جایزه بدهند و تقدیر و تشکر کنند، او را به عنوان داور دربی می‌گذارند.

مطهری: معلوم شد کدام تیم حکومتی است

وی ادامه داد: داور دربی، باید آماده‌ترین باشد، نه داور در مرز بازنشستگی؛ ببینید چطور سوت زد و 11 بازیکن شیر ما را عصبی کرد. واقعاً برای این انتخاب متأسفم. او قرار بود هفته قبل، بازی نفت مسجدسلیمان را سوت بزند، اما یک دفعه استوری گذاشت و از داوری ما او را برداشتند، بعد چطور برای دربی انتخاب شد؟ تعجب می‌کنم. مربی تیم حریف، بین دو نیمه به سینه بازیکن من، مهدی ترابی زده و اگر دیدید، آن را نشان بدهید. بین دو نیمه بهترین بازیکن تیم ما را می‌خواهد عصبی کند. داور و ناظر می‌بینند، مربی تیم حریف در شروع نیمه دوم بالا نمی‌آید تا کارت نگیرد و خیلی راحت ماست‌مالی می‌شود. اینها واقعاً تعجب برانگیز است.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: یک فوتبال خوب، اکتیو و تماشایی بود که همه لذت ببرند، اما داور از همه بیشتر استرس داشت. داور با تجربه ما! هیچ وقت دوست نداشتم درباره داوری صحبت کنم، همیشه گفتم و الان هم می‌گویم که ما قوی‌تر از بهانه‌هایمان هستیم، اما لازم بود که این مسائل را درباره این داور بگویم. فوق‌العاده ضعیف کار کرد. تیم ما روی گلی که خوردیم، 10 نفره بود و بازی متوقف شده بود، دید ما دو تعویض دادیم، اما اجازه نداد که تعویض ما انجام شود. در همان شرایط و دقیقه یک تیم 10 نفره گل خورد.

مطهری با طعنه به تیم حریف که نتوانست به تیم 11 نفره پرسپولیس گلزنی کند، گفت: به بچه‌های تیمم افتخار می‌کنم و تیم 11 نفره ما بازی را پیش بود و بازی تیم 10 نفره ما یک - یک شد. تیم ما، تیم شیر بود و بازی را یک بر صفر جلو بود که با تیم 10 نفره ما و با شاهکار داور و مجموعه‌اش، مساوی کردند. ما هیچ وقت تسلیم نمی‌شویم و تا هفته سی‌ام می‌جنگیم و در زمین حق‌مان را می‌جنگیم و جای دیگری نمی‌توانیم کاری کنیم. این همان پرسپولیس حکومتی است که می‌گفتند؟ مشخص شد، ما حکومتی هستیم یا تیم‌های دیگر؛ اما ما کارمان را در زمین و مستطیل سبز می‌کنیم و آنجا نتیجه می‌گیریم و هرگز تسلیم نمی‌شویم. با همه چیز می‌جنگیم، فقط خواهشم این است که آقای سیدعلی و تیم داوری‌اش درباره قضاوتش توضیح بدهد.

وی در خصوص این سؤال که گفته شده کادر فنی پرسپولیس در صورتی که سعید آقایی مصدوم نشده بود قصدی برای انجام تعویض نداشت و چرا تعویض‌ها دیر انجام شد، گفت: نه، ما خیلی با استراتژی و برنامه کارمان را پیش بردیم، یک اتفاق افتاد و بازیکن ما مصدوم شد. بازی در کنترل ما بود و بعد از اینکه آنها روش خودشان را عوض کردند، ما می‌خواستیم به روش بازی آنها واکنش نشان بدهیم، اما تیم داوری اجازه نداد. دیر تعویض کردن را قبول ندارم، چون تیم شکل کاری خودش را منظم و خوب جلو می‌برد. شاید این نگاه یک هوادار معمولی باشد که تعویض‌ها دیر انجام شده، اما ما جریانات بازی را خیلی دقیق بررسی می‌کنیم و تصمیم می‌گیریم. حتی آمدیم واکنش نشان بدهیم، اما اجازه ندادند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه معتقد است که تیمش در زمین حقش را می‌گیرد اما این رویکرد او به داوری نشانه چیست و آیا اگر عملکرد داوری اینچنین نبود نتیجه دیگری رقم می‌خورد، گفت: ببینید، ما درباره اتفاق بازی صحبت می‌کنیم و درباره گل تساوی که خوردیم. این صحنه تأثیرگذار بود. اگر می‌گویم ما حق‌مان را در زمین می‌گیریم، به این دلیل است که هفته بیست‌وسوم هستیم، هفت هفته مانده، شش امتیاز با تیم حریف داریم و آنها بازی‌های سختی خارج از خانه دارند. اگر درباره این مسئله صحبت می‌کنم، بابت اتفاقی است که رخ داده و اگر می‌گویم ما حق‌مان را در زمین می‌گیریم، نکاتش را به عینه دیدیم و درباره داوری هم توضیحات دیگری دادیم.

مطهری در خصوص اینکه باشگاه پرسپولیس قصد شکایت از داور را دارد و آیا این مسئله دردی را دوا خواهد کرد یا نه، گفت: این مسئله مربوط به باشگاه می‌شود.

وی در واکنش به این مسئله که فرهاد مجیدی هم معتقد بوده داوری به ضرر تیم آنها بوده و اگر فردی خارج از کشور نشست خبری دو مربی را ببینید سردرگم می‌شود که داوری به ضرر کدام تیم بوده، اظهار داشت: امیدوارم کسی از خارج این افتضاح را نبیند. اگر تیم حریف هم چنین نظری داشته، می‌توانید هفته‌ها را کنار هم بگذارید، ببینید که داوری به کدام سمت بود. تمام هفته‌ها را کنار هم بگذارید و نمونه‌های خیلی نزدیکی در هفته‌های گذشته بوده است.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه او مفسر بسیاری از فوتبال‌های خارجی بوده و آیا رفتارهای یحیی گل‌محمدی در اواخر بازی درست بود یا نه، خاطرنشان کرد: نمونه‌های خارجی هم بوده که چنین اتفاقاتی رخ داده باشد، اما شما ببینید که مربی زیر چه فشاری کار می‌کند. آقای گل‌محمدی، چرا اخراج شد؟ شما چنین صحنه‌هایی از تیم ما دیدید؟ او خیلی آرام است و ببینید چه اتفاقی رخ داده که او به مرز انفجار رسیده و به داخل زمین رفت. بازی متوقف بود و دو تعویض ما مقابل چشم داور و کمک‌های او بود، اما بازی را شروع می‌کند.

مطهری در خصوص اینکه آیا با این شرایط یک مربی حق دارد که چنین برخورد کند، گفت: نه، من چنین چیزی نگفتم و همه این را می‌دانیم. فشار این بازی خیلی بالا بود و این خیلی اشتباه فاحشی بود که اجازه ندادند بازیکن ما وارد زمین شود. برای چه اجازه نداد؟ صحنه‌های دیگری هم بود که درباره آن صحبت کنیم، توپ خیلی راحت به دست عارف غلامی می‌خورد و داور ساده از آن می‌گذرد، اما همان توپ به دست رضا اسدی می‌خورد و داور آماده سوت زدن است. خیلی دوست داشتم در این بازی، سوالات خیلی فنی بزنیم و الان هم آماده‌ام، اما اگر صحبت‌هایم را با داوری شروع کردم، به این دلیل بود که فشار زیادی را تحمل کردیم. داور در حد این بازی نبود و به خاطر تقدیر او را گذاشتند. مد شده است که هر داوری می‌خواهد خداحافظی کند، به او قضاوت دربی یا فینال را می‌دهند. خیلی قشنگ‌تر می‌شود از داور تقدیر کرد.

وی در خصوص اینکه پرسپولیس در نیمه اول خیلی عقب‌تر بازی می‌کرد، اظهار داشت: در 10 دقیقه اول دیدید که استقلال دو سه کرنر از ما گرفت و بهتر از ما بازی می‌کرد، اما در ادامه و بعد از دقیقه 15 کاملاً به بازی مسلط شدیم. شکل بازی دست ما بود و از کانال‌های کناری و منطقه 14 آنها و پشت منطقه D آنها را خیلی خوب استارت می‌زدیم و با پهلوان، ترابی و میلاد سرلک که رأس داخل مثلث ما بودند، خیلی خوب از کانال‌های کناری استفاده می‌کردیم، از دفاع آنها عبور کردیم و موقعیت‌سازی داشتیم. بازی شکل خوبی داشت و همه هواداران و رسانه‌ها اذعان داشتند که بازی خیلی کیفیت بالایی داشت و با یک داور با کیفیت، کیفیت این بازی خیلی بالاتر می‌رفت.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه یک گل هیچ وقت حاشیه امنیت ندارد و پرسپولیس با بازی دفاعی‌اش اجازه داد که بازی مساوی شود، گفت: نه، این نظر شماست و ما اصلاً دفاعی نبودیم و موقعیت هم داشتیم. یک زمانی کنترل کردن بازی، با در اختیار گرفتن توپ است که شما اجازه نمی‌دهید حریف روی خط دروازه شما بیاید و به حمله اضافه شود. اگر این بازی ادامه داشت، تیم استقلال 11 نفره به ما گل نمی‌زد. سازمان دفاعی ما فوق‌العاده بود، شکل تیمی، عمق دفاع و حمله منظمی داشتیم، فاصله خطوط را فوق‌العاده رعایت کردیم، اما متأسفانه لحظه‌ای که تیم ما 10 نفره شد و تمرکز ما پایین آمد که این اتفاق افتاد. شکل دفاعی را ما دوست نداریم، اما طبیعی است که وقتی تیم شما جلو است، از نظر ذهنی بازیکنان کمی عقب نشینی می‌کنند، اما این مسئله هیچ وقت دستور از بیرون نبود.

مطهری درباره اینکه مسئله آزاردهنده برای هواداران پرسپولیس عدم حفظ نتیجه است که با تعطیلات و جذب بازیکن هم حل نشد و حتی پرسپولیس پس از گل خوردن هم موقعیت خاصی ایجاد نکرد، خاطرنشان کرد: به نظر شما احترام می‌گذارم، اما چه زمانی نتایج ما برگشته است؟ تیمی که 49 امتیاز گرفته است، چطور بازی‌هایش برگشته؟ این سؤال کمی بودار است. تیمی که از 23 بازی، 49 امتیاز گرفته و هر بازی، از 2 امتیاز بیشتر بوده، چطور بازی‌های ما برگشته است که من نمی‌دانم و شما می‌دانید؟

وی در واکنش به این توضیح خبرنگار که منظور او کلین شیت بوده است، گفت: این سؤال شما خیلی متفاوت است. مشکل کلین شیت را بگویید نه اینکه ما نتایج را واگذار کردیم. ما با 49 امتیاز چطور نتایج را واگذار کردیم؟ نسبت به فصل گذشته در همین مقطع، امتیاز بیشتری گرفتیم. با اینکه خیلی از بازیکنان‌مان را از دست دادیم. می‌گویند پرسپولیس ثبات دارد، اما این چه ثباتی است که این همه بازیکن از دست دادیم؟ از خط دروازه تا خط حمله برای شما نام می‌بریم و ببینید چند بازیکن را از دست دادیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به سؤالی که اگر استقلال قهرمان شود، قهرمانی این تیم را پاک می‌داند یا نه، گفت: من صحبتی درباره پاک و غیر پاک ندارم. اصلاً وارد این موضوعات نمی‌شوم و همانطور که گفتم تا آخر تسلیم نمی‌شویم و می‌جنگیم. وارد این وادی‌ها نمی‌شوم و دوست هم ندارم. خود مردم می‌دانند و تشخیص می‌دهند. من وارد این موضوع پاک و غیر پاک نمی‌شوم. ضمن اینکه پیشاپیش عید نوروز را تبریک می‌گویم و اگر ابتدای صحبتم تند رفتم، به این دلیل بود که فکر می‌کنم، نتیجه این بازی، تحت تأثیر داوری بود، وگرنه بازی خیلی زیباتر می‌شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهلول

      خیلی مشکله.....

    • اس اس اس

      زکی

    • ناشناس

      بازیچه...

    • مرادی

      عیبی نداره چرا گریه می کنی بالاخره یک سلطانی هم دوباره وزیر ورزش می شه و شما روی قهرمانی رو می بینید

    • استقلالی

      اقای به ظاهر محترم چهار دوره گذشته خفه خون گرفته بودی چرا چون بابا وزیر داشتین این بابا حالا کجاست

    • ناشناس

      بابا مسعود رفت

    • مجید حیدری

      کلا مربیهای همه تیمها همینطورین چون خودشون مقصر نتیحه نگرفتن تیمشونن به جای جوابگویی ضعفشون رو میندازن گردن. داور

    • رضا حیات دوست

      حرفتوتوزمین بزن حمیدآقا خب آفرین

    • امیر

      خخخخخخخخخخ....رو که نیست

    • ناشناس

      دقیقا لنگ..خخخخخخ

    • رضایا

      لنگیای حقیر چی بگن دیگه‌ خخخخخخ

    • اس اس

      اقای مطهری مربی ات اخلاق باخت چونک اگر قهرمان می شدید به خا طر اینکه یتیم شدید با با مسعود. مرد ه است

    • ناشناس

      معلوم میشه

    • ایل..من

      لطف مکررر حق مسلم بس ک با با مسعودد۵ سال کمکتون کرده انتظار دارید داور تمام بازی ها را براتون در بیاره

    • ناشناس

      خوب معلوم هست تیم پیروزی تهران حکومتیه

    • خرشانسپولیسم،حسرت ستاره دارم

      تو حرف نزنی نمیگن لالی!!! اون تیم حکومتیه که پنالتی کرد و داورنگرفت، اون تیم حکومتیه که مربیش افسار پاره کرده بود و همه رو لگد میزد...

    • ناشناس

      ۵ تا قهرمانی بابا مسعود بهتون داد ظرفیت ی باخت رو هم داشته باشید

    • ناشناس

      کجات میسوزه فرگوسن وطنی

    • ناشناس

      باید ببینیم لوران بلان چی میگه

    • سیدعلوان

      زمان بابا مسعود ما داد میزدیم شما قبول نمی‌کردید چه شد به یکباره 🤗

    • ناشناس

      گریه نکن.۸ سال بابا مسعود پشت سرتان بود .دیدید کم آوردید

    • ناشناس

      سوزش لنگیها

    • ناشناس

      بابامسعودنیستش قهرمان بشیدناراحت هستین

    • Hadi Ya

      اینکه همش میگفت من فقط از مسائل فنی میزدم و تحلیل فنی رو انجام میدم کاری به حاشيه ندارم

    • پدرام

      نمی دونی از بابا مسعودت وترابی بپرس!
      پماد بدیم خدمتتون!
      ... آذر تون کجاست از ته چاه بیانیه بده!
      خخخخخه

    • حسن تاجی

      چرت نگو۵سال زمین وزمان پشتتون بود

    • وحید خان

      همه کارشناسا گفتن داوری خوب بوده جز صحنه پنالتی روی یامگا که گرفته نشد

    • ناشناس

      جای تاسفه. تیمی که شخصیت قهرمانی نداره ظرفیت باخت و تساوی هم نداره. شما یه بازی پیدا کنید اینها باخته باشند و از زمین و زمان و مربی و چمن و فدراسیون و ..... ایراد نگرفته باشند. برای این مربی و این تیم واقعا متاسفم.

    • ناشناس

      متاسفم واسه تیم لنگ حکومتی دولتی

    • ناشناس

      توچه هستی که حرف فنی بزنی

    • ناشناس

      پنج سال به کمک حکومت وباباتون نتیجه گرفتین حالا جر خوردین

    • ناشناس

      تیمی که بخاطر ۳۰ ثانیه ۱۰ نفره بودن گل بخوره تیم موشها هست نه شیر

    • ناشناس

      شما لنگیا

    • مهدی

      چهل سال هست که غیر از دو مورد ندیدم مربی های سرخ و آبی بپذیرند در فوتبال امکان باخت یا تساوی وجود دارد و همیشه نباید مقصری وجود داشته باشد. هواداران را بیخود عصبی می کنند.

    • ناشناس

      نامسلمان بازی رفت داور یک پنالتی صددرصد به نفع استقلال نگرفت استقلالی ها اینقدر اعتراض نکردن نتیجه دلخواه را نگرفتی اینقدر بهونه میاری

    • مهدی

      چند سال به توسط بابا مسعود قهرمان میشدید حالا فهمیدی فوتبال پاک چیه

    • ناشناس

      به لورن بلان بگو بیاد حمایتت کنه

    • ناشناس

      شششششیر پاکتی.

    • بدون نام

      بخدا اگر جای داور بازی استقلال پرسپولیس بودم اول می رفتم فیلم بازی می دیدم ولی هر جا اشتباه کرده ام باشهامت تمام میگفتم حتی اگر به ضرر تمام میشد ولی سالها سال درسرما وگرما زحمت کشیدم وبازیهارا سوت زدم آن وقت با قلبی صاف ودلی شاد بازنشست میشدم ببینی چقدر لذت بخش است

    • بیات

      آقا چرا این اینقدر دردش آمد .مردنا حسابی مگه قرار تا آخر دنیا شما جام بیارید.

    • ابوالفضل

      چقدر تحملت کمه آقای مطهری واقعا متاسفم برات

    • ناشناس

      سکوت اختیار کنین لنگیا💙💙💙💙

    • ناشناس

      توی بی۰۰۰۰۰۰ خودت خوب میدانی که تمام توانتان گذاشتید واینکه مساوی گرفتید باید شکر گذار خدا باشید که سه چهار گل نخوردید چرا همه چیز را به داور بیجا ره ربط میدی من یک شخص بی طرف هستم ولی تیمتون ضعیف ومربیتان ترسو بود داور خطایی نداشت بهترین قضاوت را داشت پس زیاد شیر شیر نکن بهتره روباه راه لقب تیمت بدی

    • ناشناس

      شما ۸ سال تیم حکومتی بودید یادتون رفت کمی کندر بخورید تمام عطاری ها دارن برای تقویت حافظه خیلی خوبه

    • مرتضی

      دوای دردقرمزبابامسعود

    • ناشناس

      چه سوزشی

    • بی . نام

      پنج سال بابا مسعود براتون جام گرفت. بد عادت شدید. امروز هم خدا وکیلی از دست استقلا قسر در رفتید. همون نیمه اول دست کم سه تا چهار تا گل باید میخوردی. شانس آوردید.

    • ناشناس

      اگر استقلال پارتی داشت می‌توانست مثل شما بازیکنان سربازش رانگه می‌داشت وحید امیری چه معافی پزشکی داره اگر معافی پزشکی داره چطور بازی میکنه تیم حکومتی معلومه کدوم تیمه

    • بابک

      حالا یه بازی کمکتون نکردن !
      شدین غیر حکومتی!باباتون ناراحت میشه
      این حرفارو نزنین

    • بی نام

      امسال کمیته داوران اول میشه زور الکی نزنید همه تیم هارو برا کیسه حقیر سر می برند

    • ناشناس

      برو کشک خود را بساب اگر مرد بودی میگفتی بازیکن شما با دست گل میزد یک متر میپردی هوا وداور هم بهتربن داور میشد یک پتالتی صددرصد را برای استقلال نگرفتی به مفت بردن بوسیله عوامل بیرون از زمین عادت کردید وباخت برایتان سخته

    • ناشناس

      خیلی تابلو بود حرکت های داور
      مشخص بود تلاششو کرد بنده خدا
      بالاخره قرار بود آخر سالی هواداران راضی باشند

    • o

      داور کاشته براتون گرفت گل زدید خوب بود داور پنالتی رو یامگا رو نگرفت خوب بود آخر بازی که گل خوردید یهو بد شد لنگی بی ظرفیت

    • فرهاد

      سوزشش زیاد شده لنگی بی اصالت ،حرفت رو توی زمین بزن

    • ناشناس

      لنگی خجالت خوب چیزیه

    • ناشناس

      11 بازیکن شما شیر پاستوریزه پگاه هستن ما هم میدونیم اینو اگر لنگ عرضه داشت نمی‌رفت تو لاک دفاعی، تازه پنالتی مارو هم بازم سوزوندن، خدارو شکر کنین داور بازی رو براتون درآورد وگر نه همین مساوی ناعادلانه رو هم نداشتین لنگی خان، هوچی‌گری هم ممنوع دیگه حنای شما رنگی نداره

    • ناشناس

      حرف مفت میزنه تیم شما زیر فشار بود

    • ناشناس

      سوزش ها شروع شد

    • ناشناس

      اینم لوران بلان گفته

    • ناشناس

      اقای مطهری ازدقیقه اول گل محمدی شروع کرد به اعتراض کردن میدانی چراچون میخوادبااین کاربازی بدش را کسی زیرسوال نبره تاحالا دیدید ی باربگه تیم من بدبازی کرده اسدی تواین بازی واقعاچکارکردهیچی قبل هربازی به مدیریت وباشگاه گیرمیده ک پول ماراندادنداگراستقلال هواسش بودنیمه اول راحت دوتاگل بتون میزد اقای گا محمدی اگراون توپ ک به غلامی خورد پنالتی بودبازی رفت دقیقه۹۳ پنالتی روژسندک یادت هست چرا هیچی نمیگی بروخجالت بکش فقط خوب یادگرفتی کلاهتوهربازی دعوت کنی

    • سعید سرخ

      دقیقا
      داوری بازی رو براشون درآورد

    • البرز

      درضمن گل کیسه کاملا هم آفسایدبود و پنالتیهای ماراهم نگرفتن خصوصا هندپنالتی غلامی

      من بجای مطهری جواب خبرنگاررا میدم امتیازهای کسیه کثیفه کثیف است

    • ناشناس

      چقدر لنگیا ظرفیتشون پایینه ، عقلشون عقل یه بچه هم نیست !!!!!

    • رضا

      بازیکنان شیر پاکتی یا شیر آب؟
      مشخص نمیکنید برای همین سوتفاهم پیش میاد

    • گیلمااا

      همیشه سعی کنید بزرگتر از بهانه هاتون باشید...

    • ناشناس

      5 سال شما بودید 1 سال ما💙

    • تاج بااصلات :لنگی اگه میتونی خودت باش

      اره شماراست میگی بروبازی المینیوم گلگهرونساجی رونگاه کن تابفهمی کدوم تیم حکومتیه

    • تاج بااصلات :لنگی اگه میتونی خودت باش

      بعددربی های قبلی روکه یادته

    • s h

      تو بودی قبل از بازی ی کری میخوندی ؟
      حالا مرد باش پاش وایسا دیگه چرت و پرت نگو

    • ناشناس

      تیم داوری افتضاح بود و بازی رو برای کیسه مساوی کرد

    • ناشناس

      دقیقا. چون بابامسعودتون بود امروز هم بازی رو براتون در میاورد

    • ناشناس

      مگه تو داوری که میگی باید تعویض بشه مشخص شده که از فوتبال قانون داوری هیچی نمی دانید نگاه کن پنالتی ما هم نگرفت

    • معراج عبدالهی

      پس بابا مسعود کجاست

    • ناشناس

      مطهری زیادی شلوغش نکن نفت آبادان دوتا انداخت تو کیسه تون علی منصور استقلالی یادتون نرود

    • صبا

      درهمه حال معترض هستن ،مربی بی شخصیت وهوچی باحرکات مسخره والفاظ رکیک

    • ناشناس

      چقدر زورت گرفته ۶سال هربلایی بود سراستقلال اوردید.لنگی.

    • ناشناس

      لوران زبان آدم باید حرفشو تو زمین وقتی بزنه نه با هوویک ی وبعد داور اگه پنالتی و اخراج بازیکنتون رو نیمه اول می‌گرفت الان شش تایید بودید

    • ناشناس

      سوختی لنگی

    • ناشناس

      سنگ پا رو ببین رو که نیست

    • ناشناس

      بازی رفت وبرگشت دوتاپنالتی نگرفتندیعنی دوتاباختبعدحرف مفت می زنندلنگیافقطباخرابکردن جوامتیازمی گیرندتواین چندساله همین طوری قهرمان شدند

    • سعید

      جالبه اگه مثل استقلال چنتا داربی پنالتی صد در صد رو براشون نمیگرفتن اینا دنیا رو بهم میریختن خیلی خوبن واقعا! پارسال داور دقیقه ۹۳ پنالتی اضح رو رو ژستد نگرفت مجیدی فقط تو کنفرانس یه اعتراض کوچیک کرد

    • احمد

      معلومه که دلش خیلی پره،عادت داشته که همیشه یکی کمکشون کنه که امتیازارو جمه کنن

    • ناشناس

      پماد بدین بهشون.

    • ناشناس

      بله پرسپولیس تیم حکومتی است.

    • قلب آبی

      نه داشتین وقت تلف میکردین خدا هم گذاشت تو کاستون داداش

    • ناشناس

      خودت هم کاملا میدونی که شانس باتون یار بود
      شما عادت دارید به هوچیگری ..هر موقع داور درست داوری میگیرد واجازه نمیده مثل گذشته با جار و جنجال پیروز بشوید
      اخلاق گندتون را بروز میدهید
      شرمتان باد با این پر رویی و دروغگویی تان

    • ناشناس

      لجنزار کثیف لنگ

    • رضا

      بابا مسعود کجایی

    • علی

      همش گیر دادید به داور بجای اینکارا نرفتید ضعف تون تو خط دفاع برطرف کنید تعویض ها هم دیر انجام شد الکی بازی برده رو مساوی کردید !

    • احمداهوازی

      بسه دیگه پنج سال به کمک بابامسعود اومدیدبالا حالا که توان نداریددنبال بهانه میگردید

    • ناشناس

      یک مساوی داده اید خودتان را پاره کرده اید دوران مفتخوری برای همیشه تمام شد

    • ناشناس

      ببین لوران بلان چی میگه؟

    • نوید

      خجالت بکش مربی اسنبی بابا مسعود رفت یتیم شدی مطهری

    • ناشناس

      چقدر راحت هر حرفی میزنن و محروم نمیشن

      بازم تیم حکومتی مشخصه لنگه

    • پرهام

      لنگ سرخ غرت آسیا
      نوادگان بابا مسعود لعنتی!

    • ناشناس

      ۵ سال با ناپاکی قهرمان شدید لنگیهای پررو

    • ناشناس

      خخخخخخ شیر آب...

    • melissa s.

      استقلال بهتر از پرسپولیس در دربی ۹۸ بود و موقعیت های گزنی بیشتری داشت اگر دقت بیشتری میشد . ؟؟ و فرهاد به قرمز ها نمی بازد . ؟

    • رو که نیست، سنگ پای قزوینه!

      اینا عجب رویی دارن، کی داور رو عوض کرد؟! این داور سابقش نشون میده طرفدار لنگه! حالا بازیکنتون تمارض کرده، میخواید سریع بازیکن بیارین، بازی قانون داره! آیا داور میدونست الان گل زده میشه؟! چرا اینقدر بی ظرفیتین و فکر میکنین همیشه علیه شما قضاوت میشه و باید همیشه به نفعتون بگیرن! چند سال حمایتهای همه جانبه بدجور بدعادتتون کرده!

    • ناشناس

      از بابا مسعود چه خبر؟

    • ناشناس

      شماها که افتخارتون این بوده که ۹ نفره هم گل نخوردید پس الان چی میگی.....

    • ناشناس

      بلان حرفتو داخل زمین بزن خخخخ

    • ناشناس

      ازلوران بلان چخبر؟ 😏

    • ناشناس

      بدون بابا مسعود سخته نه؟

    • ناشناس

      بگوبه جان بابا مسعود

    • ناشناس

      بدبخت بروید داور را قدرشناسی کنید پنالتی دیگری علیه تون نگرفت!

    • بهزاد

      پماد سوختگی ارسال به جای جام اسنپی هرساله بابا مسعود!

    • انصافی پرسپولیسی

      درود،حرص خودمان منطقی نیست،تیم رقیب تلاش کرد به گل رسید،داوری هم خوب بود،به عنوان یک آدم منصف واقعی باید الان تیم رقیب را درک کرد،درچنددربی پنالتی صددرصدآنان گرفته نشد،هیچ وقت مربی آنان وسط زمین نیامد،مگرمردانگی چیه؟قهرمانی به هر قیمتی درست نیست،باید پذیرفت فوتبال همینه!!!!

    • ناشناس

      اگر لنگ حکومتی نبودید!
      یحیی تون مثل الهامی ۶ماه محروم می شد.

    • ناشناس

      اره معلوم بود پنالتی صدرصد هم نگرفت. حکومتی شمایین ک داور هول میدین و بدون تذکر گرفتن. خطای واضع داور پنالتی ب سود استقلال نگرفت

    • ناشناس

      قبل بازی ک داور خوبی واسه دربی انتخاب کرده بودن. خود لنگیت اعتراضی واسه این ک داور این هست نبود. حرفی هم نزدین. خطا پنالتی واسه استقلال گرفته نشد. بعد خطای ک لنگ میکرد کارت داشت. حتی ب یححی ی خاطر هول دادن ب داور ن کارتی ن تذکری. حکومتی شما هستین

    • بانام

      همیشه شعبون
      یکبار رمضون

    • ناشناس

      بعد از شش سال حکومتی نبودی فوتبال کثیف

    • o

      لنگ هوچی بی ظرفیت

    • ناشناس

      لنگی پنج سال همه با لابی قهرمان شدید ما حکومتیم یا شما

    • ناشناس

      خجالت داره تمام قهرمانی شما با الطاف داوران بوده

    • علی باقری

      الان درست۶ماه هست بی پدر شودید،،حق با شما هست

    • ناشناس

      آن تیمی که بادست گل میزنه

    • آبی اسمانی

      بچه بیا پایین سرمون درد گرفت

    • ناشناس

      گل را خوردن مربی قاطی کرد

    • کامی

      پماد سوختگی تقدیم کنم

    • مارچلو سالاس

      ... سالها با پارتی بازی و حمایت وزارت ورزش و اصلا زمین و زمان قهرمان پوشالی شدید حتی بازی تدارکاتی واسه تیم ملی نگذاشتند گفتند پول نداریم اما پرسپولیس و با پرواز اختصاصی که وزارت ورزش واسشون گرفت فرستادند ژاپن خیلی پررو هستید

    • Amin

      مشکل اینه که هنوز باور نمی کنید بابا مسعود رفته و دیگه همه پشت پرده ها به نفع پرسپولیس نیست.

    • آبی رو عشقه

      آب بریز اونجا که میسوزه

    • سعید اس

      قویتر از بهانه هات باش کافیه😂

    • رنگ فقط آبی

      شما قوی تر از بهونه هات باش لورن بلان.خخخخخخ

    • لنگ حقیر

      تو هوچیگر نبودی که شدی . خجالت بکشید و این حرفهای مفت نزنید . به جام گرفتن اسنپی عادت کرده اید. خیلی حقیر شده اید لنگیها

    • ناشناس

      دقیقا.مرگ وننگ برکیسه

    • مجید

      شما نیمه دوم کلا دفاع میکردین بعد میگین نه ما دفاعی بازی نمیکردیم تیمی که کمتر از ۳۰ ثانیه ۱۰ نفره شدن نظم تیمیش به هم میخوره حتما مشکل داره یعنی اگه شما ی بازیکنتون نیمه اول اخراج میشد باید ۷تا ۸ گل بخورین پس این چه حرفیه که توو کنفرانس میگی

    • ناشناس

      معلومه لنگ دو پنالتی صد درصد واسه استقلال نگرفت نیمه اول استقلال کوبیدش باور کنید چنتا لنگیبا من بازی رو دیدن از استرس ....

    • ناشناس

      یتیمای مسعود طفلیا تقصیر ندارند ۵ سال عادت کردند با هوچیگری نتیجه را عوض کنند.

    • کاظم

      این شانتاژ خبری رو راه انداختند تا جای متهم رو عوض کنن چشم داره خطای دروازه بان رو میبینه کارشناس میگه خطا نبود عجبا کل موقعیت لنگ دوتا تو چهارچوب بود بعد میگن ما سربودیم شما سر چی بودین بازیکن بقصد اتلاف وقت تیمو ده نفره کرده یقه داورو میچسبند مربی یک دست گذاشته رو سینه حریف میگن ضد توسینه بازیکن ما یعنی تصو گر کن ستون دفاعی اینارو برده بودن سربازی چه نمیکردند اینها

    • محمد

      پپ جان ۸ سال شما بودید الان خارج شدید

    • ناشناس

      تو که راست میگی حمید بلان

    • محسن

      نه دیگه قرار شد حرفاتونو تو زمین بزنید و هوچیگری نکنید

    • فقط ایران، ایران

      جناب مطهری، از قدیم گفتند دود از کنده بر می خیزد، برای عدم اثبات فرمایش جنابعالی مسن ترین بازیکن آقای سیدجلال حسینی در تیم شما بهترین بازیکنه با این اوصافی که فرمودید نباید بازی بکنه چون مسن ترین بازیکنه

    • fake star

      امان از سوزش ،۸ سال شما حکومتی بودید ،یه امسال با قدرت استقلال به زیر کشیدتتون ،کمتر هزیان بگید .همین حالا هم حکومتی هستین ولی زورتون دیگه نمیرسه.لنگی ننگ ،طویله عبده

    • ایرانی

      خدایابهونه گیری های لنگ کی تموم میشه اقا بابامسعودرفت دیگه میفهمید

    • ناشناس

      بیا پایین لنگی

    • ناشناس

      اتفاقا بخاطر همین که حکومتی هستن،۵ سال مفت و بیخود کاپ رو بردن
      پرس گوییس

    • مهدی

      خب معلومه لنگی حکومتی شمایی دیگه

    • ناشناس

      چقدر حرف میزنی
      همشم بی پایه
      بازیکنت خودشو زده زمین که وقت کشی کنه بردنش بیرون داور هم ادامه داده
      کجاش مشکل داره؟بسوزید

    • ناشناس

      شانس آوردین نباختین تا اینجای کارم با کمک داور وگل زدن بادست ؤ حکومتی بودن اومدین

    • پدرام

      لورن بلان در باره تیم‌قهرمان غرت آسیا وبازی دربی چیزی نگفت!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج