۱۲۰۲۴۰۷
۵۳۳۶
۵۳۳۶
پ

حشمت مهاجرانی: دارم عذاب می‌کشم

پرافتخارترین سرمربی تاریخ فوتبال ایران گفت: هرچند صعود ایران و کره‌جنوبی به جام‌جهانی قطعی شده است اما این دو رقیب سنتی قاره کهن تحت هیچ شرایطی دوست ندارند در دیدار امروز با شکست مواجه شوند.

خبرورزشی: پرافتخارترین سرمربی تاریخ فوتبال ایران گفت: هرچند صعود ایران و کره‌جنوبی به جام‌جهانی قطعی شده است اما این دو رقیب سنتی قاره کهن تحت هیچ شرایطی دوست ندارند در دیدار امروز با شکست مواجه شوند.

حشمت مهاجرانی: دارم عذاب می‌کشم

حشمت مهاجرانی سرمربی اسبق تیم ملی ایران، حال و روز خوشی ندارد. غم از دست دادن برادر، او را به شدت متاثر کرده و بیماری خودش هم در این شرایط، حشمت خان را در یک وضعیت خاص قرار داده است.

مصاحبه مهاجرانی را در زیر بخوانید:

*متاسفانه در ۱۰ روز گذشته دو برادرم جان خود را از دست دادند. یکی از برادرانم در کانادا و دیگری آمریکا زندگی می‌کردند که فوت کردند. روزهای تلخ و عذاب‌آوری را پشت سر می‌گذارم، از دست دادن برادر در هر سن و سالی خیلی سخت است. در این روزها خاطرات روزهای کودکی مثل یک فیلم از جلوی چشمانم رژه می‌رود و عذابم می‌دهد. این روزهای سخت جزئی از زندگی است و باید آن را قبول کرد و پشت سرگذاشت.

در مورد بیماری خودم باید بگویم، نمونه برداری انجام شد. نوع بیماری‌ام وخیم بود اما خدا را شکر سلول‌های بدنم را درگیر نکرده بود و با تلاش پزشکان به موقع سوزانده شد و سلامتی‌ام با خطر مواجه نشد.

*در اینکه ایران و کره‌جنوبی دو قطب اصلی و بزرگ فوتبال آسیا هستند هیچ شکی نیست. این دو تیم بهترین بازیکنان قاره کهن را در اختیار دارند و به طور حتم بازی جذاب و تماشایی در سئول رقم می‌خورد.

*ایران در سال‌های اخبر بارها با کره‌جنوبی رو به رو شده و نتایج خوبی را به دست آورده است. ایران راه بردن کره را بلد است و می‌داند باید در سئول چطور، چگونه و با چه روشی بازی کند. اگرچه صعود این دو تیم به مرحله نهایی جام جهانی حتمی شده است اما این دو رقیب سنتی قاره کهن تحت هیچ شرایطی دوست ندارند در این بازی شکست بخورند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج