adexo3
۱۲۰۳۷۲۴
۵۴۶۵
۵۴۶۵
پ

ساوت‌گیت: شناختی از دو حریف اول خود نداریم

ساوت‌گیت: شناختی از دو حریف اول خود نداریم

ورزش سه: گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس هدف اول تیمش را صعود از دور گروهی عنوان کرد.

تیم ملی انگلیس در گروه دوم مسابقات جام جهانی به مصاف ایران، آمریکا و برنده تقابل ولز/ اوکراین و اسکاتلند خواهد رفت. گرت ساوت‌گیت در پایان قرعه کشی مدعی شد انگلیس با تیم‌های ایران و آمریکا مدت‌هاست بازی نکرده و زمان مشخص شدن تیم سوم نیز با توجه به شرایط منطقه برایش اهمیت چندانی ندارد.

ساوت‌گیت: شناختی از دو حریف اول خود نداریم

گرت ساوت‌گیت بعد از قرعه کشی گفت: "ما در مقابل دو تیم اول گروه برای مدت زیادی است که بازی نکرده‌ایم و تیم سوم کاملا ناشناخته است، اما دربی احتمالی بریتانیا رقم خواهد خورد. ما می‌دانیم که آنها در مورد چه چیزی هستند.

برنامه ما در پایان فصل لیگ برتر و صعود هرچه سریع‌تر از گروه خواهد بود. ما باید از گروه خود صعود کنیم و این هدف اول تیم ملی انگلیس است. در شرایط فعلی تمام افکار ما با اوکراین و مردم این کشور است، بنابراین زمان مشخص شدن تیم سوم اهمیتی ندارد و باید خود را با شرایط تطبیق دهیم.

پرواز ما برای رسیدن به اینجا تاخیر داشت و من زمان زیادی در این کشور نبوده‌ام. ما باید با روابط خود در قطر، تغییراتی را که می‌خواهیم ایجاد کنیم. اما امروز تمرکز من روی قرعه کشی و بررسی تمام جنبه‌های آن است. وقتی در سید اول قرار می‌گیرید یعنی با 6 یا هفت تیم قدرتمند در گروه خود بازی نخواهید کرد. تقابل با ایالات متحده آمریکا جالب است و من گرگ برهالتر را خوب می‌شناسم. ما چند بار طولانی با هم حرف زده‌ایم. آنها بازیکنان بسیار خوبی داشته و ما می‌دانیم که آنها به‌عنوان یک تیم چه توانایی‌هایی دارند."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج