۱۲۰۴۳۳۹
۵۱۱۱
۵۱۱۱
پ

ذهنیت برنده؛ هدیه ژاوی به بازیکنان بارسا

ذهنیت برنده؛ این چیزی است که ژاوی در بازی‌های اخیر به بارسلونا هدیه کرده است.

روزنامه همشهری: ذهنیت برنده؛ این چیزی است که ژاوی در بازی‌های اخیر به بارسلونا هدیه کرده است. بازیکنان بارسا که یک‌فصل و نیم مثل بازنده‌ها به زمین می‌رفتند، حالا سوت آغاز مسابقه را در حالی می‌شنوند که انگار بازی را برده شروع کرده‌اند. ژاوی تیمش را مثل دوران اوج گواردیولا به زمین می‌فرستد؛ گرسنه موفقیت و گلزنی.

  جدول لالیگا هم با این اتفاق عجیب‌تر شده. بارسا با پیروزی در دیدار عقب‌افتاده‌اش می‌تواند خودش را به ۹امتیازی رئال مادرید در صدر جدول برساند. هر ۳تیم بارسا، سه‌ویا و اتلتیکو با ۵۷امتیاز در تعقیب رئال ۶۹امتیازی قرار دارند. این در حالی است که تا همین ۳‌ماه پیش به‌نظر می‌رسید بارسا و اتلتی نتوانند سهمیه لیگ قهرمانان بگیرند. بارسا اگر بتواند مقام دومی خود را تثبیت کند، جواز حضور در سوپرجام فصل آینده اسپانیا را هم به‌دست خواهد آورد.

  در فاصله ۸هفته مانده تا پایان لالیگا کمی سخت است صدرنشین عوض شود. رئال مادرید در ادامه فصل با ختافه، سه‌ویا، اوساسونا، اسپانیول، اتلتیکو، لوانته، کادیس و بتیس بازی دارد که نیمی از آنها مقابل سه‌ویا، اتلتی، اسپانیول و بتیس بسیار سخت است. لوانته، کادیس، سوسیداد، وایکانو، مایورکا، بتیس، سلتاویگو، ختافه و ویارئال حریفان آینده بارسلونا هستند که از این میان سوسیداد، بتیس، سلتا و ویارئال حریفان سخت‌تری خواهند بود. لغزش در بازی‌های باقیمانده می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان یا سوپرجام یا هر دو را از بارسا بگیرد و لغزش رئال می‌تواند قهرمانی را بار دیگر به بارسلونا برگرداند.

  برای نخستین‌بار از سال ۲۰۲۰، بارسا در ۳‌بازی متوالی (۳‌برد) در نیوکمپ کلین شیت کرد.

  پدری هشتمین گل خود برای بارسا در هفتادویکمین بازی‌اش برای این تیم و درحالی‌که ۱۹سال دارد، به ثمر رساند. اینیستا که پدری با او مقایسه می‌شود، هشتمین گل خود برای بارسا را زمانی به ثمر رساند که ۱۳۹بازی برای این تیم انجام داده بود و ۲۱سال داشت.

  تعداد بازی‌های پیاپی بدون باخت بارسا با ژاوی هم به ۱۵مسابقه رسید که در این میان بازی‌های بسیار حساس و سختی مثل ال‌کلاسیکو یا بازی با تیم‌های بزرگی مثل ناپولی، سه‌ویا، والنسیا، بیلبائو، اتلتیکو و... هم انجام شده.

  برای گل استثنایی پدری نمی‌توان پاس‌گلی درنظر گرفت اما از لحاظ فرمولی، گلی که او در برد یک بر صفر بارسا به سه‌ویا زد، با پاس گل دمبله بود. حالا بازیکن عصیانگر کاتالون‌ها در ۱۰بازی اخیر و پس از آنکه مورد بی‌مهری هواداران قرار گرفته بود، ۱۳پاس‌گل داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج