adexo3
۱۲۰۴۴۹۶
۵۴۴۳
۵۴۴۳
پ

عصبانیت قلعه‌نویی با تعویض سریع ۲ بازیکن

سرمربی گل‌گهر تصمیم به تغییر زود هنگام دو بازیکن تیمش مقابل شهرخودرو گرفت.

ورزش سه: گل‌گهر سیرجان در شرایطی امشب نخستین بازی سال جدیدش را در ورزشگاه سردار سلیمانی سیرجان مقابل شهرخودرو مشهد برگزار می‌کند که هواداران خود را در کنارش دارد، اما با نتیجه‌ای غیرمنتظره نیمه اول را به پایان رسانده است.

شهرخودرو قعرنشین که در تلاش برای بقا در لیگ برتر است، نمایش فراتر از انتظار و فوق‌العاده‌ای در نیمه اول دیدار امشب مقابل گل‌گهر داشت و با بهترین استفاده از اشتباهات بازیکنان سیرجانی، توانست دو گل در دقایق ۹ و ۳۲ بزند که همین اتفاق غیرمنتظره موجب اقدام سریع امیر قلعه‌نویی برای ترمیم ترکیب تیمش شد.

سید احمد موسوی، مدافع راست و علیرضا علیزاده، هافبک دفاعی گل‌گهر سیرجان که دوباره به ترکیب این تیم بازگشته و از ابتدای دیدار با شهرخودرو به میدان رفته بودند، نمایش ضعیفی در نیمه نخست ارائه کردند و در دریافت دو گل این تیم بی‌تقصیر نبودند که همین اتفاق موجب تعویض آنها شد.

عملکرد ضعیف احمد موسوی و علیرضا علیزاده مقابل شهرخودرو موجب شد تا امیر قلعه‌نویی قبل از اتمام نیمه اول و در دقیقه ۴۰ هر دو بازیکن را تعویض کند و به جای آنها مهدی تیکدری و علی‌اصغر عاشوری را به ترکیب تیمش بیاورد.

این تغییرات قلعه‌نویی برای عوض کردن نتیجه مقابل شهرخودرو خیلی زود نتیجه داد و آنها پس از پنج دقیقه روی پاس امین پورعلی و ضربه تمام کننده کی‌روش استنلی توانستند به گل اول برسند و با حداقل اختلاف به رختکن بروند تا امیدوار به جبران نتیجه باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج