adexo3
۱۲۰۴۶۴۶
۵۴۷۴
۵۴۷۴
پ

چهره بهت‌زده وریا در روز نیمکت‌نشینی

وریا غفوری نتوانست در دیدار روز گذشته برابر پیکان برای تیمش به میدان برود.

ورزش سه: شاید اگر اخراج رافائل سیلوا و ۱۰ نفره شدن استقلال نبود، می توانستیم شاهد حضور وریا غفوری در نیمه دوم باشیم اما کارت قرمزی که مهدوی داور مسابقه از جیب خود بیرون کشید، تمامی پلن های فرهاد مجیدی را به هم ریخت و آبی پوشان نزدیک به ۶۰ دقیقه را با یک یار کمتر بازی کردند.

یکی از مشکلات استقلال در دیدار روز گذشته از سمت راست آبی پوشان بود. مسئله ای که به دلیل دوندگی بالای صالح حردانی و دو برابر شدن وظایف او در زمین به دلیل اخراج سیلوا باعث خستگی این بازیکن شده بود به نحوی که این بازیکن جوان و آینده دار در دقایق پایانی به دلیل دوندگی بالا، از لحاظ بدنی دچار افت شده بود.

شاید اگر بازی روال طبیعی خود را طی می کرد، در آن لحظات وریا غفوری می توانست تعویض مناسبی برای ورود به زمین باشد تا کاپیتان آبی ها جان تازه ای به سمت راست تیمش بدهد و پیکانی ها نیز از خستگی حردانی استفاده نکرده و بیش از قبل حواسشان به آن سمت از ترکیب آبی پوشان باشد.

چهره بهت‌زده وریا در روز نیمکت‌نشینی

با این حال، تحلیل قوای بدنی استقلال سبب شده بود تا فرهاد مجیدی تصمیم بگیرد با حضور بازیکنان جوانی نظیر خاقانی و صادقی، خط حمله تیمش را دونده تر کند تا خط دفاعی پیکان جلوتر نیامده و این تیم به راحتی کار بازیسازی را از عقب زمین انجام ندهد.

به هر شکل وریا در روزی که آمادگی کاملی برای حضور در ترکیب تیمش داشت، به دلیل همین مختل شدن برنامه های تیمی، نتوانست برای تیمش بازی کند و اصطلاحا یکی از تعویض های کلیدی مجیدی سوخت.

در لحظه ای که رافائل سیلوا با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد، وریا یکی از بازیکنانی بود که تصمیم داور مسابقه را باور نداشت و با چهره ای بهت زده در کنار زمین ایستاده بود. شاید کاپیتان آبی ها در آن لحظه به این موضوع نیز فکر می کرد که این اخراج باعث تغییر برنامه های کادرفنی خواهد شد و او فرصت حضور در زمین را به دست نخواهد آورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج