۱۲۰۴۹۶۴
۵۰۴۵
۵۰۴۵
پ

وعده یونایتد به تن هاخ؛ کین و رایس را می‌خریم

مدیران منچستریونایتد تصمیم دارند ستاره‌های درخشانی را برای اریک تن هاخ در فصل آینده خریداری کنند.

ورزش سه: بسیاری از رسانه‌های انگلیسی مدعی شده‌اند که توافق منچستریونایتد  با اریک تن هاخ نهایی شده  و این مربی هلندی فصل آینده روی نیمکت این تیم حضور خواهد داشت. 

گفته می‌شود که مذاکرات بین این باشگاه و مدیران آژاکس آغاز شده تا روند جدایی او از این باشگاه هلندی سریع‌تر انجام شود و او خیلی زود پس از پایان فصل جاری به اولدترافورد بیاید.

حالا روزنامه تلگراف از فهرست پر ستاره‌ خرید شیاطین سرخ برای جلب نظر مربی جدیدشان خبر داده که نام بازیکنان درخشانی چون هری کین و دکلان رایس در آن به‌چشم می‌خورد. 

یکی از شروط جدی تن هاخ برای امضای قرارداد با یونایتد ایجاد تغییرات جدی در ترکیب این تیم است. او باور دارند که بسیاری از پست‌های این تیم نیاز به بهبود شرایط دارد و بازیکنان جدیدی باید در این تابستان به اولدترافورد منتقل شوند. 

وعده یونایتد به تن هاخ؛ کین و رایس را می‌خریم

روزنامه دیلی میل مدعی شده که این مربی هلندی فهرستی از بازیکنانی که مدنظر دارد؛ در اختیار مدیران یونایتد قرار داده تا هرچه سریع‌تر برای جذب آنها پس از پایان فصل جاری اقدام شود، فهرستی که شامل چند نفر از ستاره‌های آژاکس هم می‌شود. 

با این حال باشگاه در نظر دارد تلاشی برای جذب هری کین و دکلان رایس را آغاز کند که دو نفر از ستاره‌های لیگ برتر انگلیس به‌حساب می‌آیند و بسیاری از باشگاه‌ها مشتاق جذب آنها هستند. 

کین پیش از این در آستانه انتقال به منچسترسیتی قرار داشت اما در نهایت مدیران باشگاه تاتنهام با جدایی او موافقت نکردند تا کاپیتان تیم ملی انگلیس این فصل را هم در این تیم سپری کند. با توجه به علاقه زیاد آنتونیو کونته شاید جذب این بازیکن دور از دسترس باشد اما به نظر می‌رسد که مدیران یونایتد نهایت تلاش خود را برای جلب نظر سرمربی جدید انجام خواهند داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج