adexo3
۱۲۰۴۹۸۷
۵۰۴۳
۵۰۴۳
پ

فریادهای استراماچونی در شب آرام نکونام

الغرافه با هم کش و قوس ها و حملات پراکنده از سوی دو تیم البته بیشتر از سوی نماینده فوتبال ایران با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

ورزش سه: جواد نکونام شب آرامی را در محوطه مربیگری تیم فولاد تجربه کرد به این خاطر که تیمش خوب بازی می کرد و اگر قدر موقعیت ها را می دانست شب خوب فولاد با کسب سه امتیاز تکمیل می شد. البته در یک صحنه شوت لوسیانو می رفت دروازه تیم الغرافه را باز کند اما از بخت بد فولادی ها توپ به تیرک دروازه برخورد کرد.

فریادهای استراماچونی در شب آرام نکونام

جواد نکونام در جریان بازی همه تلاش خود را بکار گرفت تا با راهنمایی های آنی شرایط فولاد را بهتر و در نهایت کاری کند که این تیم به گل برسد. در صحنه هایی که پاس های شتاب زده فولادی ها در حمله موجب از دست دادن موقعیت های خوب می شد سرمربی تیم فولاد شاگردانش را به آرامش دعوت می کرد و اینکه با اعتماد به نفس به بازی خود ادامه دهند و البته تعویض هایی هم انجام داد که شرایط تیم بهتر و بهتر شود. همه این تلاش ها تنها منجر به کسب یک امتیاز برای فولاد شد که در برابر تیم متمول قطری می تواند یک نتیجه خوب باشد. هر چند این بازی فولادی ها را به این نتیجه رسانده که می توانند در لیگ قهرمانان آسیا دست به کارهای بزرگ بزنند.

فریادهای استراماچونی در شب آرام نکونام

آندره استراماچونی که به دلیل حضور در استقلال فوتبال ایران و حتی تیم فولاد را به خوبی می شناخت از تیمش خواست بی گدار به آب نزد و از انجام حملات ریسکی بپرهیزد. به همین بهانه هر گاه فولادی های صاحب توپ می شدند تا حمله کنند بیشتر بازیکنان تیم قطری پشت توپ بودند و این کمی کار را برای فولادی ها سخت کرد.

کسب یک امتیاز از فولاد آنقدر برای الغرافه و استراماچونی مهم بود که مربی ایتالیایی در صحنه هایی از بازی از کوره در می رفت و به تصمیمات داور و حتی عملکرد تیمش معترض می شد. حضور در لیگ قهرمانان آسیا به همراه تیم الغرافه یک ماجراجویی جدید برای مربی ایتالیایی است که می تواند جایگاه مربیگری اش را در فوتبال آسیا ارتقاء دهد.

فریادهای استراماچونی در شب آرام نکونام
فریادهای استراماچونی در شب آرام نکونام

عکس: مسعود اکبری

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج