اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۰۴۹۹۶
۵۰۶۲
۵۰۶۲
پ

تیم ژاوی از شکست در آلمان فرار کرد

بارسلونا در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا در خانه آینتراخت فرانکفورت به تساوی ۱-۱ رضایت داد.

ورزش سه: در این دیدار ابتدا این تیم میزبان بود که در دقایق ابتدایی نیمه دوم به گل رسید اما فران تورس در دقیقه ۶۶ کار را به تساوی کشید تا شانس آبی و اناری ها برای صعود در دیدار برگشت افزایش پیدا کند.

بارسلونا بازی را بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه ۳، فران تورس با یک شوت دیدنی دروازه حریف را باز کند اما واکنش تماشایی کوین تراپ دروازه فرانکفورت را نجات داد.

سه دقیقه بعد روی یک ضدحمله خطرناک، فرانکفورت صاحب یک موقعیت خوب شد اما ضربه جبرئیل سو از کنار دروازه به بیرون رفت. 

در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه ۱۸، اوبامیانگ از غفلت مدافعان میزبان استفاده کرد اما ضربه او به کنار دروازه فرانکفورت برخورد کرد.

بازی متعادل دنبال شد و موقعیت های چندانی روی دروازه ها ایجاد نمی شد تا اینکه در دقیقه ۳۷، برخورد بوسکتس روی رافائل بوره در محوطه جریمه بارسا به نظر خطای پنالتی می رسید اما داور بعد از استفاده از VAR دستور به ادامه کار داد.

در دقایق پایانی این نیمه اتفاق خاصی رخ نداد و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

نیمه دوم را فرانکفورت بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۴۸ به گل رسید. روی یک ضربه کرنر بود که توپ با دفع ناقص بازیکنان بارسا در پشت محوطه جریمه به آنسگار نائوف رسید و او هم با یک شوت دیدنی دروازه را باز کرد.

تیم ژاوی از شکست در آلمان فرار کرد

بعد از این گل بارسایی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند؛ هرچند نمی‌توانستند موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد کنند. این برتری ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 66 سرانجام قفل دروازه فرانکفورت باز شد. روی همکاری عثمان دمبله، فران تورس و فرانکی دی یونگ بود که تورس صاحب موقعیت شد و با یک بغل پای دقیق حساب کار را 1-1 کرد.

تیم ژاوی از شکست در آلمان فرار کرد

در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 77، خطای توتا، مدافع میانی فرانکفورت، روی پدری، دومین کارت زرد را برای او به همراه داشت و تیم میزبان 10 نفره شد.

علی رغم این برتری نفری بازیکنان بارسا نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه فرانکفورت ایجاد کنند و در نهایت بازی با همان نتیجه 1-1 به پایان رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج