adexo3
۱۲۰۵۱۷۳
۳ نظر
۵۳۵۳
۳ نظر
۵۳۵۳
پ

توخل: روزه گرفتن روی عملکرد کانته تاثیرگذار است

توماس توخل معتقد است چلسی در بازی‌های گذشته مهم‌ترین نقطه قوتش یعنی ساختار منسجمش را نداشته است

طرفداری: سرمربی چلسی پس از دو شکست دردناک مقابل برنتفورد و رئال مادرید، درصدد بازگرداندن تیمش به مسیر پیروزی است.

در چارچوب هفته ۳۲ لیگ برتر انگلیس، عصر شنبه ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران، تیم‌های ساوتهمپتون و چلسی در استادیوم سنت مری به مصاف هم می‌روند. به گزارش فوتبال لندن، توماس توخل سرمربی چلسی در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.

    وضعیت مصدومان چلسی: امیدوارم اوضاع مصدومان تیم بدتر نشود. کالم هادسون اودوی هم‌چنان دور از میادین است و درباره وضعیت لوکاکو و زیاش هم تردیدهایی داریم.  

    مشکلات دفاعی:  این وضعیت را دوست نداریم. چنین وضعیتی خیلی نگران‌کننده نیست اما در عین حال غیرمعمول است. با تیم درباره لزوم پیشرفت در کارهای دفاعی صحبت کرده‌ام. مشخصا دوست نداریم این چنین دفاع کنیم و گل‌های زیادی بخوریم. قبل از تعطیلات بازی‌های ملی چنین مشکلی نداشتیم و الان روبه‌رو شدن با چنین مشکلی ساده نیست.

    تاثیر تقویم روی ناکامی‌ها: تقویم‌ ما سخت است زیرا ما در همه مسابقات پیشروی کرده‌ایم. فکر می‌کنم ما در کنار لیورپول، بیش‌ترین دقایق بازی را داشته‌ایم. در ۲۰۲۲، در برخی بازی‌ها در وقت اضافه هم بازی کردیم. رویارویی با تیم‌هایی چون چون برنتفورد، کریستال پالاس، ساوتهمپتون و آرسنال که بازی‌های زیادی در هفته انجام نمی‌دهند، چالش بزرگی است اما نباید دنبال بهانه باشیم. باید بپذیریم که برنامه بازی‌هایمان سخت است.  

     وضعیت پس از باخت مقابل رئال مادرید:  پس از دو باخت متوالی، لازم بود جلسه‌ای بگذاریم و نقطه نظرات‌مان را مطرح کنیم. در بازی مقابل رئال مادرید ساختار درستی نداشتیم و این در حالی است که ساختار تیم، بزرگ‌ترین نقطه قوت ما است. نداشتن ریتم مناسب برای حمله و دفاع، مشکل بزرگی بود. هنگام کانترپرس در جای خودمان نبودیم و هنگام دفاع، شدت لازم را نداشتیم. نمی‌خواهم تیم را به شکل عمومی سرزنش کنم بلکه باید در جزئیات بهتر شویم. عاشق بازیکنان و این گروه هستم و می‌دانم که می‌توانیم باهم بهتر باشیم.  

    نگرانی درباره فرم روملو لوکاکو:  پس از بازی‌های ملی، این حس وجود داشت که همه بازیکنان فرم خوبی ندارند. روملو یک فرصت بزرگ و خوب داشت. هیچ‌چیز بیش از گل‌زنی در بهبود فرم او کمک نمی‌کند. گل‌زنی مقابل رئال مادرید می‌توانست لحظه بزرگی برای لوکاکو باشد.  

    اطمینان بابت حضور در تاپ فور و بازی مقابل ساوتهمپتون: مطمئنیم اما نباید فکر کنیم از همین حالا سهمیه در جیب ما است. هرگز فکر نکرده‌ام که اکنون سهمیه قطعی است. لیگ برتر در دنیا سخت‌ترین است و می‌دانیم که ممکن است در ادامه فصل به دردسر بیفتیم. ساوتهمپتون کار را برای ما سخت می‌کند. آن‌ها با سیستم ۲-۴-۴ و پرس بالا و شدید خود بازی خواهند کرد. بازی سخت است اما این دیدار برای محک زدن خودمان خوب خواهد بود.  

    افت انگولو کانته و تاثیر بازی‌های متعدد: صادقانه نمی‌توانم به این سوال پاسخ دقیقی دهم. انگولو یک مهره‌ی کلیدی برای چلسی و بازیکنی برجسته است. او می‌تواند چیزهایی به تیم بدهد که کس دیگری نمی‌تواند. کانته در این فصل به دلیل مصدومیت‌ها و بیماری، با مشکلاتی مواجه شده است. در حال حاضر، کانته به خاطر دین و اعتقاداتش روزه می‌گیرد. این بار اولی نیست که کانته روزه می‌گیرد اما نخوردن و نیاشامیدن در طول روز، می‌تواند تاثیر [منفی] داشته باشد. شاید این دلیلی باشد که کانته الان در بهترین فرم خودش نیست. انگولو بازیکنی با ویژگی‌هایی خاص است و به او کمک می‌کنیم تا عملکردش در زمین بهتر شود.  

    احتمال استراحت ادوارد مندی مقابل ساوتهمپتون:  اشتباه، بخشی از دوران حرفه‌ای یک دروازه‌بان سطح بالا است. دروازه‌بانی پست خیلی خاصی است. وقتی در سطح بالایی باشید، مثل ادواردِ ماه‌های گذشته می‌توانید به موفقیت‌های زیادی برسید و حتی در کانون توجهات قرار گیرید. مندی هم مثل هر دروازه‌بان دیگری عاری از اشتباه نیست. خودش هم می‌داند که ممکن است بهتر کار کند و یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید، بدترین زمان برای اشتباه کردن است. امیدوارم این اشتباه، تاثیر منفی روی اعتماد به نفس مندی نداشته باشد چون دروازه‌بانی یعنی پذیرش اشتباهات.  

    بازی با ساوتهمپتون نقطه عطف است؟ واکنش‌های متفاوتی به باخت وجود دارد. گاهی اوقات ناامید می‌شوید. پس از باخت به لیورپول، از نتیجه ناامید شدم اما عملکرد بازیکنانم خوش‌حال‌کننده بود. بنابراین احساس من و تیم در بازی با رئال مادرید و برنتفورد متفاوت است. در این دو بازی، موقعیت‌های زیادی به حریفان دادیم. ما در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مقابل حریفی بزرگ، در بهترین سطح خودمان نبودیم و به همین خاطر عصبانی هستیم. شاید در مخفی کردن احساساتم پس از بازی با رئال مادرید خیلی خوب نبودم. بازی با ساوتهمپتون نقطه عطف است؟ نمی‌دانم. باید مثل هر تیمی در دنیا، با چنین شرایطی کنار بیاییم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      چطور بنزما روزه میگیره سه تا گل میزنه

    • ناشناس

      حرف حق

    • بینام

      بگو باشگاه ابی ایرانی بر علیه پرسپولیس بیانه بده و گل محمدی رو شش جلسه محروم کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج