۱۲۰۵۵۲۳
۵۱۰۰
۵۱۰۰
پ

رانگنیک:‌ حق یونایتد، سهمیه اروپایی نیست

سرمربی منچستریونایتد اعتراف کرد حق این تیم سهمیه رقابت‌های اروپایی نیست.

ایسنا: به نقل از بی ساکر، رالف رانگنیک می‌گوید منچستریونایتد در صورتی که به سبکی ضعیف مانند شکست یک بر صفر شنبه مقابل اورتون به عملکرد خود ادامه دهد، شایسته بازی در فوتبال اروپا در فصل آینده نیست.

این مربی آلمانی نتوانست جرقه احیایی را ایجاد کند که هیات مدیره منچستریونایتد پس از اخراج اوله گونار سولسشایر در اواخر نوامبر به عنوان سرمربی موقت به آن امیدوار بود. یونایتد تنها ۸ بازی از ۱۷ بازی لیگ برتر را برده است که رانگنیک هدایت آن را برعهده داشته و شکست روز شنبه باعث شد تا کار این تیم برای کسب سهمیه اروپایی سخت‌تر از قبل نیز شود. رانگنیک، که قرار است پس از معرفی سرمربی جدید به عنوان مشاور در این باشگاه باقی بماند، می‌گوید بر اساس نمایش یونایتد برابر اورتون، این تیم شایسته بازی در رقابت‌های اروپایی نیست.

رانگنیک گفت: اگر ما در ادامه این‌طور بازی کنیم، لیاقت اروپا را نداریم. خود بازیکنان باید مشتاق بازی در اروپا باشند.

سرمربی منچستریونایتد از ناتوانی تیمش در گلزنی مقابل تیم اورتون شکست خورد. این مربی ۶۳ ساله گفت: با تمام احترام برای اورتون ما می‌توانستیم برنده این دیدار شویم و ۳ امتیاز را به دست بیاوریم.

رانگنیک این ایده را رد کرد که گمانه‌زنی در مورد این که چه کسی سرمربی بعدی خواهد بود، حواس بازیکنان را پرت کرده است. گفته می‌شود که اریک تن هاگ، سرمربی هلندی آژاکس سرمربی بعدی یونایتد خواهد بود. او پنجمین سرمربی دائمی یونایتد از زمان جدایی الکس فرگوسن  خواهد بود.  این پنجمین فصل متوالی خواهد بود که آن‌ها بدون جام می‌مانند. ما بازیکنان بین‌المللی زیادی داریم. نباید عذری وجود داشته باشد. فصل آینده یک سرمربی جدید در تیم خواهیم داشت.  

هم‌چنین داوید دخیا، دروازه‌بان اسپانیایی یونایتد اظهارات رانگنیک را تکرار کرد و گفت که  قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر کار غیرممکن به نظر می‌رسد. دخیا گفت: ما مطمئناً به اندازه کافی خوب نیستیم. اکنون قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر بسیار دشوار خواهد بود. ما گل نمی‌زنیم، حتی موقعیت‌های مناسبی برای گلزنی ایجاد نمی‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج