۱۲۰۵۷۳۵
۵۲۹۷
۵۲۹۷
پ

آزادی: امیدوارم استقلال قهرمان شود

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت که در استقلال به او اعتماد نشد و نیم‌فصل سختی را در این تیم سپری کرده است.

خبرورزشی: محمدرضا آزادی درباره صعود آلومینیوم اراک به مرحله نیمه نهایی جام حذفی با برتری ۳ بر ۲ مقابل پرسپولیس اظهار داشت: آلومینیوم پیش از این سابقه برتری مقابل پرسپولیس را داشت. دست به کار بزرگی زدیم و با زحمات بازیکنان توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم. قبل از بازی هم فقط به دنبال قهرمانی جام حذفی بودیم، نه صرفاً شکست پرسپولیس. تاکنون هواداران آلومینیوم را از نزدیک ندیده بودم و خیلی خوشحالم که تماشاگران کم کم به ورزشگاه‌ها بازمی‌گردند.

مهاجم آلومینیوم اراک راجع به رویارویی با خلیج فارس ماهشهر، شگفتی‌ساز جام حذفی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی تصریح کرد: به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم و با تمام توان مقابل خلیج فارس وارد زمین می‌شویم. در این مسابقه، همان عملکرد خودمان مقابل پرسپولیس را ارائه می‌کنیم و امیدوارم قهرمان جام حذفی شویم.

وی با اشاره به نیم‌فصل اول لیگ بیست‌ویکم که دوران سختی را در استقلال سپری کرد، عنوان کرد: در نیم‌فصل اول به خیلی از بازیکنان استقلال اعتماد شد و فقط به من اعتماد نشد. خدا بزرگ است و شرایط فوتبالی یکسان نمی‌چرخد؛ یک روز برای ما و یک روز برای بازیکنی دیگر می‌چرخد. بازیکنان زیادی در استقلال به میدان رفتند و خدا را شکر پیشرفت کردند. شاید اگر در استقلال به من بها داده می‌شد، می‌توانستم بسیار بهتر از این بازی کنم. خدا خیلی مرا دوست داشت و امیدوارم استقلال با قهرمانی لیگ برتر، دل هواداران را شاد کند.

آزادی راجع به اعتراض‌ها به قضاوت سیدوحید کاظمی اظهار داشت: داوری پراشتباه نبود، اما خود پرسپولیسی‌ها هم می‌گفتند که پنالتی آنها درست نبود. بازیکن ما به مهاجم پرسپولیس برخورد نکرد و هیچ اتفاقی نیفتاد. بازیکن حریف قبل از اینکه به توپ برسد، خودش را روی زمین انداخت.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج