۱۲۰۵۷۶۹
۱ نظر
۵۶۷۸
۱ نظر
۵۶۷۸
پ

قلیچ: بازیکن پرسپولیس کفترباز است

دروازه بان پیشین پرسپولیس می گوید پس از حذف تیم محبوبش مقابل آلومینیوم اراک حالش بد شده و سردرد گرفته است.

خبرورزشی: وحید قلیچ پیشکسوت پرسپولیس که در مصاحبه قبلی از مرتضی فنونی زاده همبازی قدیمی اش خواسته بود از بازیکنان قرمزپوش حمایت کند حالا نظر دیگری دارد.

صحبت های قلیچ پس از حذف تلخ تیم یحیی گل محمدی را بخوانید.

 پرسپولیس در تهران حذف شد. فکرش را می کردید؟

 از شدت ناراحتی حالم بد شد و سردرد گرفتم. مگر می شود در تهران ۳ گل از آلومینیوم بخوریم؟ واقعا زشت و تلخ است.

شما از مرتضی فنونی زاده خواستید از بازیکنان پرسپولیس حمایت کند. حالا هم چنین نظری دارید؟

 نه! من گفتم حمایت کنیم تا حداقل یک جام بگیریم. فکر می کردیم قهرمان جام حذفی می شویم اما چی شد؟ دیگر چیزی هم باقی مانده است؟ من نمی دانم چه بگویم؟ چرا یحیی گل محمدی از سید جلال حسینی استفاده نکرد؟

 کارگردان تلویزیونی بازی هم بارها تصویر سید جلال حسینی را نشان داد اما یحیی نظری روی او نداشت.

 نمی دانم چه بگویم؟ وحدت هنانوف پشت سرهم اشتباه می کرد و کارگردان تلویزیونی هم متوجه شد که باید تعویض شده و جایش را به سید جلال بدهد اما یحیی ... نمی دانم چرا تعویض نکرد؟ واقعا ناامید هستیم. همه چیز را با هم باختیم!

 چه طور؟

 چه حرکتی رامین رضاییان انجام داد؟ چرا به جای توپ به ساک پزشک آلومینیوم شوت زد؟ آقای عزیز اگر خیلی کارت درست است پاس گل بده یا گل بزن، چرا از این کارها می کنی؟ پرسپولیس در استادیوم آزادی هرگز این قدر ذلیل نبوده است.

 البته صحنه ای در اواخر بازی پیش آمد که پرسپولیسی ها معتقد بودند توپ به دست مدافع آلومینیوم خورده و باید پنالتی اعلام می شد. نظر شما درخصوص قضاوت وحید کاظمی چیست؟

 اتفاقا داوری به سود پرسپولیس هم سوت زد! آن پنالتی اول را چه جوری گرفت؟ ما با این حرف ها و هوچیگری نه تنها به تیم پرسپولیس کمک نمی کنیم بلکه ضربه هم می زنیم. داوری چه تقصیری داشت وقتی آلومینیوم از هرجایی می زند توپ به تو دروازه ما می رسد!

 منظور شما دروازه بانی احمد گوهری است؟

 به نظرم مقصر اصلی داوود فنایی است. آقای فنایی! شما هم حامد لک را نابود کردید و هم احمد گوهری را! حامد لک مگر همان گلری نیست که پنالتی مایکون را درآسیا مهار کرد؟ پس چه برسر او آمد؟

 ظاهرا حامد لک را به خاطر مشکل انضباطی کنار گذاشته اند؟

 یک مربی اول باید روانشناس خوبی باشد. حامد لک مشکل فنی را روحی داشت ولی کسی کمکش نکرد و راحت ترین کار حذف او بود. احمد گوهری بی تجربه جای لک را گرفت که هنوز برایش زود بود. دروازه پرسپولیس در سال های گذشته همیشه بیمه شده بود. گلرهای بزرگی درون دروازه پرسپولیس می ایستادند و این جوری نبود که ... بگذریم!

 عملکرد بازیکنان خارجی پرسپولیس را چه طور دیدید؟

 آنچه عیان است چه حاجت به بیان است؟ یک زمانی می گفتند دی کارمو که زمان افشین قطبی به پرسپولیس آمده بود در برزیل کفتر باز است و حالا به نظر می رسد شیرزود تمیروف هم کثل دی کارمو کفتر باز باشد. شما چه کارمثبتی از این مهاجم دیدید؟

 یک پنالتی گرفت؟

آن پنالتی که انصافا پنالتی نبود و به نظرم داور اشتباه کرد. این مهاجم ازبک ۵ بازی انجام داده و حتی یک گل هم نزده است. چرا او را خریدند؟ در مورد دو بازیکن تاجیک هم که حرف نزنیم سنگین تر هستیم.

 یحیی گل محمدی هم پس از بازی گفت که آلومینیوم اراک شایسته پیروزی بود؟

واقعا دلم به حال تماشاگران می سوزد. هوادارانی که به استادیوم آزادی رفتند و شایستگی آلومینیوم اراک را دیدند! اگر پرسپولیس خودش بود و با برنامه بهتری مقابل این تیم بازی می کردیم به نیمه نهایی می رسیدیم اما...

 حالا فکر می کنید پرسپولیس بتواند با این وضعیت قهرمان لیگ برتر شود؟

به نظر من لیگ برتر را هم از دست دادیم. این تیم درب و داغان شده و دیگر روحیه مبارزه ندارد. من آن جنگندگی فصول گذشته را در تیم ندیدم و بعید می دانم قهرمانی لیگ برتر تکرار شود. البته ما پرسپولیسی ها دوست داریم و دعا می کنیم این اتفاق بیفتد ولی باید واقع بین بود. در حال حاضر استقلال تیم تر از ماست و مفت بازی نمی کند. بنابراین شانس بیشتری دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      میشه شما لطف کم حاشیه درست کنی ما به اندازه کافی حاشیه داریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج