adexo3
۱۲۰۵۸۱۶
۵۲۸۱
۵۲۸۱
پ

کامیابی‌نیا در نقش کاپیتان قابل احترام

کاپیتان پرسپولیس در پایان جدال با آلومینیوم اراک در حرکتی حرفه‌ای به عنوان تنها عضو حاضر در میکسدزون آزادی، از هواداران این تیم بابت شکست عذرخواهی کرد.

ورزش سه: کمال کامیابی نیا که در دوره‌های موفقیت پرسپولیس به عنوان یک رکن تاثیرگذار حاضر بوده، شب گذشته با اقدامی قابل ستایش با حضور در محل گفتگو با اصحاب رسانه، تنها بازیکنی بود که در گفتگوی کوتاهی که داشت نسبت به عملکرد این تیم و حذف از جام حذفی از هواداران عذرخواهی کرد.

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس که با نظر یحیی گل محمدی در دقایق پایانی جدال با آلومینیوم اراک از زمین خارج شده بود، در شرایطی که هیچ کدام از بازیکنان این تیم علیرغم درخواست اصحاب رسانه در خصوص گفتگو درباره شکست و حذف این تیم حاضر به گفتگو نبودند، با شجاعت در محل میکسدزون حاضر شد و ضمن عذرخواهی از عملکرد این تیم بابت حذف از جام حذفی، نشان داد که در روزهای سخت هم می‌توان رفتار حرفه‌ای را به خوبی به نمایش گذاشت.

کامیابی نیا در دوران حضور در پرسپولیس پنج عنوان قهرمانی در لیگ برتر، یک عنوان قهرمانی در جام حذفی و دو سوپرکاپ و همچنین تجربه حضور در دو فینال آسیا را در کارنامه دارد و روز گذشته نیز تلاش زیادی داشت تا مانع از حذف تیمش از جام حذفی و شکست برابر آلومینیوم اراک شود که تلاش او و دیگر بازیکنان در نهایت بی نتیجه ماند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج