۱۲۰۵۸۸۱
۵۱۱۶
۵۱۱۶
پ

ورمزیار: استقلال، نساجی را دست کم گرفت

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: دست کم گرفتن نساجی مهم ترین عامل باخت به این تیم بود.

خبرگزاری فارس: صادق ورمرزیار در مورد شکست استقلال مقابل نساجی در ضربات پنالتی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: با توجه به تساوی بازی‌های دو تیم در این فصل، قبل از بازی هم می‌توانستیم پیش‌بینی کنیم استقلال کار سختی مقابل نساجی دارد. البته اگر فرهاد مجیدی از ابتدا با ترکیبی که در وقت‌های اضافی از آن استفاده می‌کرد، تیمش را به زمین می‌فرستاد، کار راحت‌تری مقابل تیم سخت‌کوش نساجی داشت.

ورمزیار: استقلال، نساجی را دست کم گرفت

 

وی افزود: دیدیم هر چه از جریان بازی گذشت بازیکنان نساجی با توان بیشتری در کارهای دفاعی شرکت می‌کردند و اجازه موقعیت‌سازی به استقلال را در 90 دقیقه ندادند اما در وقت‌های اضافی با توجه به تعویض‌های مجیدی استقلال توانست فوتبال بهتری را به نمایش بگذارد. به هر حال اولین شکست استقلال در ضربات پنالتی رقم خورد و تیم نساجی هم به دنبال کشاندن این مسابقه به این ضربات بود. در نهایت هم به هدف خود رسید و توانست راهی نیمه‌نهایی شود. 

ورمزیار: استقلال، نساجی را دست کم گرفت

 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه شاگردان فرهاد مجیدی پس از 300 دقیقه برابر نساجی هنوز نتوانستند دروازه این تیم را باز کنند، عنوان کرد:‌ نساجی در تمام دیدارهایی که مقابل استقلال انجام داده تمرکز خوبی روی کارهای دفاعی داشته است و با توجه به بازیکنان فیزیکی و قدرتی که در اختیار دارد سخت به استقلال موقعیت گل داده است. ساکت الهامی به دنبال گل نخوردن تیمش برابر استقلال بود و برای رسیدن به این هدف تدابیر خوبی هم به کار گرفت. در جام حذفی احتمال هر اتفاقی وجود دارد و استقلال هم نساجی را دست کم گرفت. به همین دلیل نتوانست برابر این تیم برنده شود.

ورمزیار: استقلال، نساجی را دست کم گرفت

ورمزیار در مورد اینکه آیا شکست در ضربات پنالتی و حذف استقلال از جام حذفی روی عملکرد این تیم در لیگ برتر تأثیر نمی‌گذارد، گفت: استقلال از الان باید این شکست را فراموش کند و با توجه به اینکه زمان زیادی تا آغاز مجدد رقابت‌های لیگ برتر مانده کادر فنی باید بازیکنان را به خوبی از لحاظ روحی و روانی ریکاوری کنند تا حذف از جام حذفی روی عملکرد این تیم در لیگ برتر تأثیرگذار نباشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج