adexo3
۱۲۰۶۲۸۲
۳ نظر
۵۵۴۱
۳ نظر
۵۵۴۱
پ

زبان‌درازی حامد لک به آینده

حامد لک جایگاه فنی‌اش را از دست داده؛ با پایگاه اجتماعی‌اش چه می‌کند؟

روزنامه همشهری: داستان حامد لک، داستان یک سقوط تمام عیار است؛ گلری که بعد از سال‌ها چراغ سبز نشان دادن به پرسپولیس، بالاخره به آرزوی دیرینه‌اش رسید و پیراهن این تیم را به تن کرد اما خیلی مفت‌تر از حد انتظار در حال از دست دادن آن است. لک که شروعی درخشان و حیرت‌انگیز در پرسپولیس داشت و برخی او را حتی در قواره‌های پیراهن شماره یک تیم ملی می‌دیدند، ناگهان از نظر فنی دچار افت شد. اشتباهات پرشمار و گل‌های بدی که او پشت سر هم دریافت می‌کرد، نشان می‌داد گلر سرخ‌ها از تمرکز کافی برخوردار نیست. در مورد اینکه چرا لک به چنین روزی افتاده حرف و حدیث‌های بسیار زیادی وجود دارد که طبیعتا هیچ‌کدام از آنها را نمی‌توان نوشت. هر چه هست اما کار را به جایی رسانده که فعلا اجازه حضور در تمرینات از این دروازه‌بان گرفته شده و او در مهم‌ترین مسابقات فصل پرسپولیس هم در فهرست تیم قرار نمی‌گیرد.

زبان‌درازی حامد لک به آینده

لک که برای تماشای مسابقه حذفی پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک راهی ورزشگاه آزادی شده بود، روی سکو هم خبرساز شد و انواع و اقسام حرکات عجیب و غریب از او سر زد. اوج داستان هم جایی بود که در دقایق پایانی مسابقه، لک زبانش را بیرون آورد و حرکات نامفهوم و غیرقابل تحملی انجام داد. طبیعی بود که هواداران پرسپولیس این کارها را تاب نیاورند. آنها بعد از پایان بازی حسابی علیه لک موضع گرفتند و در مجموع به‌نظر می‌رسد دوران حضور این سنگربان در جمع سرخ‌ها به پایان رسیده باشد.

حامد لک جایگاه فنی‌اش در پرسپولیس را از دست داده، اما امروز در حال لطمه زدن به پایگاه اجتماعی خود است. این روزها به سرعت سپری خواهند شد و خیلی زود زمانی می‌رسد که آدم‌ها باید با اعتبارشان زندگی کنند. شاید مرور سرنوشت گلری مثل سوشا مکانی برای حامد لک عبرت‌آموز باشد؛ دروازه‌بانی که او هم راه عناد با هواداران تیم سابقش را در پیش گرفت و امروز تقریبا تمام پایگاه اجتماعی‌اش را از دست داده است. پرسپولیس تمام شد و رفت، اما حداقل احترامت را برای بعدها حفظ کن آقای لک؛ شما سال‌ها قرار است کنار این مردم زندگی کنی.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      بابا بدبخت یه واکنش ناخودآگاه داشته . هر آدمی تعجب ، عصبانیت یا ناراحتیش رو یه جور ری اکشن نشون میده

    • ناشناس

      بازیکنانی که جایگاهشون و تو پرسپلیس از دست میدن به شدت عقده ای میشن نمونه اش هاشمی نسب ، سوشا مکانی حالا هم لک

    • قرمز تعصبی

      بروبابا تیم را کله کرده چی میگی واسه خودت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج