adexo3
۱۲۰۶۴۲۸
۵۰۶۱
۵۰۶۱
پ

فشار بازی‌ها نویدکیا را مجبور به تغییر می‌‎کند

طلایی پوشان اصفهانی از ساعت ۰۰:۴۵ دقیقه بامداد جمعه یعنی از ساعاتی دیگر در سومین دیدار مرحله گروهی به مصاف التعاون عربستان می‌روند.

ورزش سه: پس از اینکه سپاهان به ترتیب در روزهای هجدهم و بیست و یکم فروردین ماه برابر پاختاکور و الدحیل قرار گرفت و از این دو مسابقه با پیروزی مقابل نماینده ازبکستان و شکست مقابل قرمزپوشان قطری به سه امتیاز بسنده کرد، از ساعاتی دیگر باید در ورزشگاه رائد شهر بریده عربستان به مصاف التعاون برود.

در دو دیدار قبلی سپاهان با ترکیب مشابهی به قرار زیر وارد زمین شده است: 

رشید مظاهری – امید نورافکن، محمد نژادمهدی، گئورگی کولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد کریمی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، سجاد شهباززاده، محمدرضا حسینی و شهریار مغانلو.

با این حال با توجه به اینکه طلایی پوشان اصفهانی در مصاف برابر نفت آبادان هم با همین ترکیب بازی کردند، احتمالا امروز حداقل شاهد سه تغییر در ترکیب این تیم در سه بخش دفاعی، میانی و هجومی باشیم و بازیکنانی که سن و سال بیشتری دارند، برای استراحت بیشتر از روی نیمکت کار را آغاز کنند.

اگر خط دروازه را بدون تغییر در نظر بگیریم، احتمالا در ترکیب چهار نفره خط دفاعی عزت پورقاز شانس زیادی برای حضور به جای نژاد مهدی دارد.

یک خط جلوتر احتمالا شاهد دو تغییر خواهیم بود و جلال علی‌محمدی و یاسین سلمانی می‌توانند به جای محمد کریمی و سروش رفیعی از ابتدا کار را آغاز کنند.

در نهایت به خط هجومی تیم می رسیم که به نظر می‌رسد خروج یکی از میان سجادشهباززاده یا محمدرضا حسینی از ترکیب اصلی محتمل باشد تا نوبت به میلاد جهانی برای حضور در ترکیب اصلی برسد.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل التعاون عربستان: 

رشید مظاهری – امید نورافکن، عزت پورقاز، گئورگی کولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، جلال‌ علی‌محمدی، یاسین سلمانی، فرشاد احمدزاده، سجاد شهباززاده، میلاد جهانی و شهریار مغانلو.

البته این احتمال هم وجود دارد که محمدرضا حسینی از ابتدا وارد زمین شود تا شهباززاده در نیمه دوم به ترکیب راه پیدا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج