جاباما
۱۲۰۶۵۸۷
۵۶۴۷
۵۶۴۷
پ

هدیه ویژه مهدوی‌کیا به فرهاد مجیدی!

پدیده‌ی جوان تیم فوتبال استقلال توانسته نمایش درخشانی را از خود در ترکیب تیم امید ایران به جای بگذارد.

ورزش سه: در جریان پروسه‌ی آماده‌سازی تیم ملی امید برای مسابقات آسیایی که در خردادماه به میزبانی کشور ازبکستان برگزار خواهد شد، مهدی مهدوی‌کیا سعی داشته تا با برپایی اردوهای مختلف بازیکنان جوان فوتبال ایران را بسنجد و آن‌ها را مهیای حضور در آوردگاه مسابقات آسیایی و سپس انتخابی المپیک کند.

یکی از ستارگان اردوی تیم امید ایران در ماه‌های گذشته بدون‌تردید امیرعلی صادقی بوده است؛ بازیکن ۲۱ ساله عضو باشگاه استقلال که نمایش‌های درخشانی را از خود در جمع شاگردان مهدوی‌کیا به جای گذاشته است.

صادقی که در جریان بازی تدارکاتی تیم امید مقابل پرسپولیس و برتری ۳-۱ شاگردان مهدوی‌کیا توانست در نقش گلزن بدرخشد، سپس برتری ۵ گله تیم امید برابر نساجی درخشان بود و موفق به گلزنی شد و شب گذشته نیز درخشش صادقی در جمع ملی‌پوشان تیم امید تکمیل شد.

در شرایطی که شاگردان مهدی مهدوی‌کیا در دیدار تدارکاتی مقابل گل‌گهر با ۲ گل از حریف خود عقب بودند، کار تیمی بازیکنان تیم امید به حرکت زیبای امیرعلی صادقی ختم شد و او با ضربه‌ی تماشایی توانست توپ را به تور دروازه حریف سیرجانی بچسباند تا در سه بازی متوالی در لباس تیم امید موفق به گلزنی شده باشد.

گفتنی است که امیرعلی صادقی در جریان لیگ بیست و یکم، ۹ بار از سوی فرهاد مجیدی به عنوان یار جانشین فرصت بازی در ترکیب استقلال را به دست آورد که در این فرصت داده از سوی کادرفنی استقلال، صادقی توانست توانایی خود را به اجرا بگذارد و سازنده گل دوم تیمش در شب برتری شاگردان مجیدی در اصفهان مقابل ذوب‌آهن برای کوین یامگا بود.

با توجه به درخشش در تیم امید، مطمئنا فرهاد مجیدی از این پس کار دشواری برای قرار دادن نام امیرعلی صادقی در جمع نیمکت‌نشینان خود دارد، چرا که این بازیکن جوان و فرصت‌طلب نشان داده که شم بالای گلزنی دارد و می‌تواند از معدود موقعیت‌های به دست آورده، نهایت بهره‌وری را داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج