اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۰۶۵۹۰
۵۱۴۷
۵۱۴۷
پ

شکایت هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از عزیزی خادم

خبرهای جدیدی درباره کمپینی که برای برکناری اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تشکیل شده بود، مطرح شده است.

فوتبالی: سه روز قبل بود که خبری مطرح شد مبنی بر آنکه تعدادی از اعضای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال که بالاترین نهاد تصمیم گیرنده برای ادامه فعالیت ریاست و اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال است خواستار برکناری احسان اصولی، احمدرضا براتی، مهرداد سراجی و طهمورث حیدری شده‌اند.

گمانه‌زنی و ادعای برخی سایتهای خبری حاکی از آن بود که پشت این جریان، شهاب عزیزی خادم رئیس معزول فدراسیون فوتبال و نزدیکانش قرار دارند که با این برنامه، به دنبال بازگرداندن عزیزی خادم به فدراسیون هستند منتهی جدا از آنکه طی یکی دو روز گذشته اخباری درباره تجدید نظر برخی از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال از تصمیمشان مبنی بر برکناری چهار عضو هیات رئیسه فدراسیون مطرح شده و امضاهایشان را هم پس گرفته اند، انتشار یک خبر دیگر هم باعث شده که احتمال بازگشت عزیزی خادم به فدراسیون، به صفر و حتی زیر صفر برسد.

داستان از این قرار است که روزنامه ایران‌ورزشی – که برای اولین بار خبر برنامه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای عزل موقت عزیزی خادم را منتشر کرد – در شماره دیروزش مدعی شده که برخی اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در واکنش به جریانی که طی چند روز اخیر شکل گرفته به دنبال شکایت از رئیس معزول به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بابت ۴۳ تخلفش در دوران حضور در ساختمان خیابان شیخ بهایی شمالی هستند هستند و این احتمال بالا وجود دارد که کمیته اخلاق طی هفته پیش رو رای به محرومیت عزیزی خادم بدهد. اتفاقی که اگر رخ دهد، عزیزی خادم دیگر شانسی برای پس گرفتن پستش در فدراسیون فوتبال نخواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج